Onnea kaikille plussanneille! :heart:
ON: Täälä eletään taas jänniä päiviä! Tänään kp 26/29-31. Viime kierto oli siis tuon 29 päivää, joten lasken sen mukaan
DPO taitaa olla luokkaa 13. Tässä loppukierrossa kummallista on se, että oireita ei niinkään ole. Muutamassa viime kierrossa tämä kuukautisia edeltävä viikko on alkanut rintojen arkuudella. Mutta nyt muutama päivä oletetun oviksen jälkeen ne ovat hiipuneet, eivätkä olekkaan tulleet takaisin. Ja tiistaina kun olin töissä, olin ihan varma että tulen kipeäksi. Vedin päivän täysin automotoriikalla, palelin kuin mikäkin vaikka oli villatakki päällä (ja meillä on töissä sisällä todella kuuma, t-paidalla saa olla talvellakin). Olin TODELLA väsynyt. Kurkku oli hieman kipeä, mutta mitään räkätautia ei ollut päällä, oletin vaan että se enteilee sitä. Noh, eilen aamulla sitten oli ihan samanlainen olo vielä, ja hain saikkua. Olin ihan varma että kunnon flunssa alkaa ihan justiinsa, ja olin vaan nukkunut siitä lähtien kun tiistaina töistä kotiin pääsin. Eilinenkin meni punkan pohjalla, lääkärikäyntiä lukuunottamatta. Mutta flunssa se vaan odottelee alkamistaan.. lämmöt on koholla (36.8), pää kipeä ja tajuton väsy. Muita oireita ei ole. Eli kieroutunut mieleni tietenkin sai minut ajattelemaan, että oisko tärpännyt nyt
Vaikka meinasin etten testiä hae, kun rahatkin on vähissä, niin olihan se PAKKO eilen poiketa apteekissa. Samalla kun ostin särkylääkkeitä, niin ostoskoriin tipahti mukaan apteekin oma testi.. :snotty: Tänä aamuna (juuri tunti sitten heräsin) tein testin, ja jotain haamujen esiäitiä se sielä näyttää (TAI viivanpaikkaa taas mun tuurilla). Nyt ei kyllä auta kuin odottaa. Onneksi ollaan menossa huomenna viikonlopuksi mökille. Saa muuta ajateltavaa ja apteekkia ei ole lähimaillakaan, niin voi vaan odottaa niitä menkkoja alkavaksi, tai sitten ei. Sunnuntaina pitäisi siis alkaa, jos kierto pitää kutinsa.
On se jännää kuinka sitä joka kuukausi hypettää itsensä tähän samaan tilaan ja luulee tuntevansa kaikkea uusia oireita (tai ei ollenkaan oireita)
Mutta kyllä minä oon sitä mieltä, että vaikka se täti sieltä taas tulisikin kylään, niin on tämä kuitenkin osa tätä koko prosessia. On nämä hetket sellasia, että ei kyllä mitään muuta asiaa odota tai jännää samalla lailla varmaan koskaan