Esikoinen vuodelle 2014

Mary Ann voimia sinulle ja jospa se plussa sinullekin tulee joku päivä ja kaikille meille muillekkin :)
Itsellä taas kaamea flunssa ja kuukautisetkin heittelee miten sattuun.. kyllä ketuttaa ! Itsellä kp 7/28-31 nyt menossa. Ajattelin tässä kierrossa mitata noita lämpöjä jos niillä vois jotenkin sitä ovista bongailla...
Jonnamolle ja muillekin jännäilijöille mielenrauhaa.. itsellä se tuntuu ainakin ns. piinaviikoilla olevan hukassa :D
 
Pinkula: Oi että, mie näin tuolla heikot viivat :) :) onnea!!!!! Toiv. vahvistuu viivat :)

Jonnamo: Tsemppiä piinaviikoille! :)

Tsempit myös muillekin, oli tilanne mikä tahansa! :)


ON: Täällä ei oikein tiedä että tuliko se ovis ja meni vai eikö tullu ollenkaan. Nyt kp14/24-28 ja ovista testaillut viime torstaista lähtien. Clearbluen digitesteillä tehnyt, eikä ole hymistä minulle suonut. Teen testit vielä tänään ja huomenna. Epäilen kuitenkin että ovis ois ollu (tai siis TOIVON!), koska viime viikolla halut ja limat lisäänty ja nyt niitä ei oo ennää yhtään. Lämpöjä mittaillut myös kainalomittarilla (tiedän, ei luotettava tapa) mutta notkahdus tuli selvästi pe-la välillä. Pe siis lämmöt 36.5 ja la mitannut niin 36.1. Muutoin ollut tasaista ja vaihdellut vain hiukan. Nyt tänään lämmöt noussut 36.4, eli tiedä nyt sitten. Ovulaatio kuulemma tapahtunut kun notkahduksen jälkeen lämmöt taas nousee. Mutta voiko tuohon mittaukseen nyt sitten luottaa niin en tiijjä.
Jos nyt oletan et ois ovis ollu lauantaina (onneksi talleteltu uimarit la ja su ;)) Niin nyt ois sitten DPO3 :p Pidetään peukkuja et ovis ois ollu lauantaina ja nyt sitten vihdoinkin tärppäisi!! :heart:
 
Huomenta! Täällä on tapahtunu ihania asioita taas :) Pinkula: Woop woop!! ONNEA ONNEA ONNEA!!! :) Nyt on varmasti hyvä fiilis!

Monella muullakin näyttää olevan jännittävät päivät käsillä. Mä kirjottelen harvemmin, mutta käyn kyllä päivittäin näitä tekstejä lukemassa ja jännitän kyllä ihan täysillä mukana :) Tsemppiä nyt vaan hirmusesti kaikille.

ON: Täällä tämä kierto oli hukkaanheitetty, mutta oon ollut jotenki älyttömän hyvällä tuulella.. Womanlogistakin just huomasin, että joka päivä on ollu hymynaama, tai sitte se energinen naama mielialan kohdalla. Rupesin vaan miettimään, että oonkohan mäkin ottanut vähän liikaa kuitenkin stressiä tosta vauvaprojektista, ku oon ollut ennen tätä ns. turhaa kiertoa aika-ajoin kauheen alakulonen ja välillä on ollu mieli ihan maassa. Nyt taas kun ei oo mitään toiveita raskautumisesta, ni on jotenkin kevyt olo. Hmmm.. Tai sitte se on vaan tää vitamiinikuuri, minkä alotin :D

Onko täällä palstalla ketään, jolla olis dieetti päällä tai käy pt'llä tms? Mä kaipaisin vähän vinkkejä, että miten sais tähän syksyyn vähän jonkinlaista motivaatiota :) Miten te muut pidätte itsenne ruodussa pimeenä aikana?
 
Pinkula ei kai vaan näy hailakkaa viivaa ;D ONNEA! :)

Jemppu, ite aina nappaan koirat remmiin ja napit korviin ja lähden kävelemään kylälle :) Nautin siis siitä, kun tää pikkukylä herää aamupäivästä ja kävelen kylän poikki ja heitän jonkun lenkin sieltä.. Mukavaa lenkkeilyä :)
 
Jemppu
itsellä olis pari kiloa pudotettavana, yrittänyt syödä 3 tunnin välein pieniä aterioita oikean lautasmallin mukaisesti. Ja sitten käyn salilla ja jumpissa minkä jaksaa. Ja tietenkin koirien kans lenkkeilyt päälle aina kun kerkeää :D
 
Pinkula: tarrroja ja onnea ja vaikka mitä kaikkea! Viivan vahvistumista suunnattomasti! :)

Tämä kopioitu toisesta viestiketjusta:
Ja nyt tulee ÄLLÖVAROITUS! ÄLÄ LUE, JOS ET HALUA TIETÄÄ TARKKOJA KUVAUKSIA!

Eli nyt ei kyllä voinut erehtyä ovulaatiosta! Ennen puoltapäivää alkoi poltella vatsaa vasemmalta alhaalta (josta nippaillut ja vihlonut jo viikon ajan) ja sitten tuntui housuissa niin märältä, että ajattelin jo, että on se nyt ******* jos nää kierrot alkaa mennä näin sekasi ,että nyt jo kp 18 alkaa menkat (kun viimeksi aikaistuivat viikolla), mutta ei! Ei se ollutkaan täti, vaan pyyhiessä tuli oikein kunnon (ja myös tarkoitan, että Oikein Kunnon) limaklöntti ja nyt on polttelu helpottanut.

Miten nainen voikaan olla näin onnellinen tällaisesta asiasta! :LOL: Miehelle en taida tämän päivän havainnoista kertoa :kiss:
 
Kiitos naiset jälleen =) Tuo viiva on tuosta vahvistunut ja loppuviikoksi on varattuna Clearbluen digitaalinen, joka tehdään sitten yhdessä miehen kanssa. Olo on sekava, samalla todella iloinen ja tyytyväinen, mutta samalla sellainen et huh näinkö nopeasti tämä tapahtui. Onneksi tässä on se 9kk aikaa tottua ajatukseen :D

Maicy Toivottavasti tärppää :) Onneksi luontoäiti pistää halut hyrräämään otolliseen aikaan.
ToKa89 On kyl selkeän kuuloinen ovulaatio! Mullakin valui limaa ihan kunnon hmm..kasoina silloin.
_Jemppu_ Turha stressaaminen ei kyl auta raskautumista. Hyvä että oot saanut stressiä laukeamaan :) Itselläkin pitää nyt aloittaa kävelylenkit, jotta työkyky pysyisi hyvänä. Motivaatiotahan voi saada ihanista säistä ja tunnelmallisista pimentyvistä illoista (jolloin on ihana kävellä ja ihailla valoja ja varjoja)
Saapa nähdä miten balettiharrastukseni käy, en usko että ison mahan kanssa nuo piruetit, jetet yms onnistuu :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Pitkään on mennyt viime kirjoittelusta tänne. Ja näköjään onnellisia plussanneita löytyy! :) Sinnepäin lämpimät onnittelut <3
Itse on tullut nyt viikon aikana (kp 40/28-30(?)) tehtyä varmaan 10 testiä ja kaikki negatiivisia. Ei edes pienenpientä haamun poikasta :( Mietin kyllä, että ovulaatio olisi oireiden perusteella ehkä voinut olla myöhässä, n.kp21 tienoilla, mutta kyllähän jo nyt testien pitäisi silti näyttää plussaa :( Ehkä stressaan liikaa ja elimistö panttaa menkkoja. Mutta kun toivoisi niin kovasti sitä pirskutin plussaa... Noh, tämähän on vasta meidän eka yk ja tjottaillaankin (tai ainakin mies... ;D) niin eipä tässä kiire. Mutta olisi jotenkin kivempi yrittää ensimmäisellä luomukierrolla, kun tietää että elimistö toimii normaalisti ja ovulaatiota pystyisi kartoittaa. Nyt näin pillerien jälkeen en tiedä edes kierron pituutta ja näyttää olevankin ihan sekaisin^^ Mälsää. *toivoo plussaa tai nopeita menkkoja, jotta päästään aloittamaan alusta*
 
Me mennään Gemi sit ihan samoissa.. :D mulla tosin erona se, et tuli tyhjennysvuodon jälkeen yhet normit luomumenkat, sen jälkeen ei mitään, nyt kp:t huitelee jossain 70 tienoilla.. Ärrrrsyttävää :D

Pinkula mitäs mies on meinannut uutisista? :)
 
Onnea Pinkulalle nyt ihan sitten virallisesti! :)

ON: Täällä aika vahvoja ovistuntemuksia jo nyt vaikka vasta kp 7. Mulla kyllä tais viimeksikin olla ovis kp 12, joten ihmekkös jos nyt jo vaivailee. Tarttee vaan tuo mies houkutella lakanoiden väliin, josko viikonloppuun asti pihtailis ja sitte tositoimiin :D Mietin, että viime kierrossa mulla ei kyllä nipannut ovulaation aikaan samalla tavalla kun yleensä oviksen aikaan. Limat kyllä tuli mutta voikohan ne tulla ilman munasolun irtoamistakin? Yleensä nimittäin jommalla kummalla puolella on semmonen hetken kestävä kipu, aivan kuin joku veistä kääntelisi munasarjan kohtaa. Että jospa tästä kierrosta saataisiin jotain tulostakin aikaseks, toivon mukaan :) Olis kyllä enemmän ku tervetullut.
 
Nyt pikaisesti omanapaa tässä : Ovis tulla pärähti Clearbluen digitaaliseen!! :) Minä jo luulin etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa. Nyt siis kp15/24-28.. :) JEE! Peitot heilumaan :)))

TSEMPPIÄ KAIKILLE!
 
Pumbuliini Mies naureskelee kovasti ja puhuu, että meistä tulee perhe <3 Taitaa kumpikin olla aika shokissa kun näin nopeasti ja helposti pääsi käymään. Ihan ihmeellistä... kunhan vain nyt pysyisi nyytti menossa mukana ens kesään.

[/URL][/IMG]
Tämän kuvan myötä siirryn odottavien puolelle, mutta käyn varmaan välillä kurkkaamassa täällä kuulumisia. Tsemppiä kaikille ja syksyisiä plussapuhureita!!
 
Onnea kaikille plussanneille! :heart:

ON: Täälä eletään taas jänniä päiviä! Tänään kp 26/29-31. Viime kierto oli siis tuon 29 päivää, joten lasken sen mukaan :) DPO taitaa olla luokkaa 13. Tässä loppukierrossa kummallista on se, että oireita ei niinkään ole. Muutamassa viime kierrossa tämä kuukautisia edeltävä viikko on alkanut rintojen arkuudella. Mutta nyt muutama päivä oletetun oviksen jälkeen ne ovat hiipuneet, eivätkä olekkaan tulleet takaisin. Ja tiistaina kun olin töissä, olin ihan varma että tulen kipeäksi. Vedin päivän täysin automotoriikalla, palelin kuin mikäkin vaikka oli villatakki päällä (ja meillä on töissä sisällä todella kuuma, t-paidalla saa olla talvellakin). Olin TODELLA väsynyt. Kurkku oli hieman kipeä, mutta mitään räkätautia ei ollut päällä, oletin vaan että se enteilee sitä. Noh, eilen aamulla sitten oli ihan samanlainen olo vielä, ja hain saikkua. Olin ihan varma että kunnon flunssa alkaa ihan justiinsa, ja olin vaan nukkunut siitä lähtien kun tiistaina töistä kotiin pääsin. Eilinenkin meni punkan pohjalla, lääkärikäyntiä lukuunottamatta. Mutta flunssa se vaan odottelee alkamistaan.. lämmöt on koholla (36.8), pää kipeä ja tajuton väsy. Muita oireita ei ole. Eli kieroutunut mieleni tietenkin sai minut ajattelemaan, että oisko tärpännyt nyt :LOL:

Vaikka meinasin etten testiä hae, kun rahatkin on vähissä, niin olihan se PAKKO eilen poiketa apteekissa. Samalla kun ostin särkylääkkeitä, niin ostoskoriin tipahti mukaan apteekin oma testi.. :snotty: Tänä aamuna (juuri tunti sitten heräsin) tein testin, ja jotain haamujen esiäitiä se sielä näyttää (TAI viivanpaikkaa taas mun tuurilla). Nyt ei kyllä auta kuin odottaa. Onneksi ollaan menossa huomenna viikonlopuksi mökille. Saa muuta ajateltavaa ja apteekkia ei ole lähimaillakaan, niin voi vaan odottaa niitä menkkoja alkavaksi, tai sitten ei. Sunnuntaina pitäisi siis alkaa, jos kierto pitää kutinsa.

On se jännää kuinka sitä joka kuukausi hypettää itsensä tähän samaan tilaan ja luulee tuntevansa kaikkea uusia oireita (tai ei ollenkaan oireita) :LOL: Mutta kyllä minä oon sitä mieltä, että vaikka se täti sieltä taas tulisikin kylään, niin on tämä kuitenkin osa tätä koko prosessia. On nämä hetket sellasia, että ei kyllä mitään muuta asiaa odota tai jännää samalla lailla varmaan koskaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Lama, toi on niin tuttu tunne. Vaikka mulla ei olekkaan vasta kun yksi yrityskierto takasin, niin vähän kauhun sekavin tuntein odotan tämän kierron piinapäiviä. En todellakaan halua antaa itelleni taas lupaa liikaan toiveajatteluun, eli koitan pitää pään kylmänä ja olla kuvittelematta kaikki oireet, siis huom KOITAN :D Toinen asia sit onkin, et pystyykö siihen :D Toivottavasti sulle piirtyis se plussa testiin, niin kaikki oireet on ollu aiheellisia ;)

ON: postissa tuli eilen elämäni ekat ovulaatiotestit, joilla sitten koitan varmistaa et tuleeko limat tosiaan ovulaation aikoihin vai onko ovulaatio sitten jo ohi :) Viime kierrossa tosiaan pupuiltiin vaan sen kerran juurikin silloin ku bongasin kananmunalimat, mutta jospa tässä nyt sitten koittas jo etukäteen pari kertaan pupuilla ja talletella uimareita matkaan ja sitten vielä ite THE päivänä varmistukseen viel kerran :D

Miehen kanssa ollaan jo vuoden verran juteltu, että tulee jos on tullakseen, mutta kylläpä toi näyttää vähän vaikeemmalta. Nyt kun olen ite omasta kierrostani selvillä ni houkuttelen miehen petiin näil varmimmilla päivillä siitä mitään sen enempää mainitsematta. Naisena kun on kovin vaikea olla tiedostamatta niit päiviä, jollon on paras mahdollisuus raskautua ja sit jos sitä vauvaa kovin tahtoo, niin tottakai sitä on vielä tarkempi kaikista asiaan vaikuttavista tekijöistä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lama
Pinkula tosi paljon onnea! :)

Täällä myös testailtu haamun esiäitiä tai viivanpaikkaa. Ikinä aiemmin en kyl oo saanu testis näkymään yhtään mitään, ja etenkään näillä päivillä (dpo8). Tapanani ei ole tiirailla oireita, mutta tässä jotain mitä ei ole voinut olla huomaamatta: DPO5 oli ne menkkajomotukset. Ei voinu kuvitella, koska olin silloin menossa töihin (ja olin töissä), ne todellakin tuntui menkkajomotuksilta. DPO6 ei mitään. DPO7 mies koski mun tisseihin, nännit oli arat. Ne ei oo yleensä ikinä arat, ellei oo hangannu johonkin. Ja nyt DPO8 alavatsaa juilii ja nipistelee ja tuli tuo jokin mukamas viiva testiin.

En haluais innostua, muttakun täs kierrossa sain oviksen kiinni ja sitä on hyödynnetty, niin onhan kumma jos ei olis tärpänny.
 
Nojoo, ei sais innostua, tää on eka kierto aikoihin, kun tosissaan uskon, että jokin voi olla ehkä jopa mahdollista :) Onnesta ei oo enää testejä kaapis!!! Sit vasta ku menkat on lähellä, vois hakee apteekista testin... :) Ellei ne ehdi alkaa ennen sitä -.-

Jumaliste äskön juili mahaa ikävästi. Sattu oikeen o_O
 

Yhteistyössä