Erittäin harvinainen tilanne lapsen hankkimiseen avokkiini liittyen. Miten te äidit reagoisitte jos lapseton avopuolisonne kysyisi teiltä tätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@m1es toi onneksi esiin mahdollisesti tulevan lapsenkin. Lapsen etu on tärkein.

Ketjussa ei ihan hirveästi ole huomioitu myöskään tämän aasialaiskukkasen toiveita, koska me ei niistä tiedetä faktaa. Olemme Setiksen kertomusten varassa ja niiden perusteella näyttäisi siltä, että heillä on hyvä olla yhdessä. Se, kuinka järkevää se on - en tiedä, mutta paljonhan me ihmiset tehdään asioita missä ei ole järkeä. Mietitään munalla pimpulla tai millä hyvänsä. Ehkäpä assialaiskukkanen miettii sekä pimpulla, pumpulla että pääpällä.
Tottakai lapsen etu on tärkeä, myös hänen äitinsä.

Kyllä minä olen rehellisesti tuonut kaikki hänen toiveensa esille, hän haluaa olla parisuhteessa minun kanssani sinkkuuntuessaan joskus, ja varmaankin jo puoli vuotta sitten alkoi toivoa että tekisimme yhteisen lapsen. Toppuuttelin kylläkin, että olen turhan vanha tekemään enää lasta.

Hormonit hyrrää minulla edelleen kiitettävästi, hän sai muuten olemassaolollaan tuotannon ihan tappiin. Monta vuotta oli hiljaiseloa sillä osastolla, mutta ilahduttavaa kun se voi kasvaa tälläkin iällä. Mahtava fiilis, kun vaan hänen ajattelemisensa saa usein varttiseisiön aikaiseksi. Ja kuvien katselu kun hän on minimekko päällä niin vartti ei enää riitä 😁

Olen myös kertonut että hän on halunnut lapsen eurooppalaisen miehen kanssa (nykyinen bf ei onnistunut siinä hommassa), me olemme erittäin arvostettuja hänen kotimaassaan ja naisen arvo nousee sellaisessa parisuhteessa. Lapsellekin se tuo bonusta

miksei se olisi järkevää, me olemme aikuisia ihmisiä ja teemme niin kuin haluamme, ja ajattelemme niin kuin muutkin parisuhteessa. Pumppua emme kyllä käytä eikä mitään muitakaan vempeleitä. Luonnonmukaisesti mennään, molemmat saadaan orkut aina yhdessä ollessa, ai että kun se on upeaa.

s

Tässä ihan hyviä juttuja. Roosa ei tykkää lehdestä niin laitan tiiserin, jospa se sais houkuteltua lukemaan.

”Miesten mielestä tilanteessa ei ole mitään outoa. Aikuinen, charmikas mies niittää heidän mukaansa nuoria naisia kuin kypsää kauraa!”

Täähän on ihan trendi näköjään, hienoa nuoret naiset, ymmärrätte hyvän päälle 👍

Tiktok on pullollaan nuoria sexypommeja jotka kehuu varttuneita miehiä partnereina

Ja lukuisia herutusvideoita joissa sanotaan ”This is for the older men only, if u r not an older, then just keep on scrolling”

Kyllä mä kuitenkin pysyttäydyn mun mielipiteessä tuosta lapsen hankkimisesta…
Sun perustelut oli huonot - muuten.

Niin ja, jos kerran huomaat että poikasi voi nykyisessä suhteessa huonosti niin mitä olet tehnyt auttaaksesi?

Btw: Hmmm, mitäs jos sen kääntää toisin päin…
Wau, ei mulle tulis mieleenkään teetättää poikaystävälläni (jos olis nyt sellainen) lapsia tyttäreni kanssa. 😱

Setis, jatketaan tässä ketjussa:

Kyllä kai nyt aikuinen mies vähän pettymyksiä tai naljailuja sietää?

Echo ei ole mikään narsku, usko jo.😁

Kyllä mä kuitenkin pysyttäydyn mun mielipiteessä tuosta lapsen hankkimisesta…
Sun perustelut oli huonot - muuten.

Niin ja, jos kerran huomaat että poikasi voi nykyisessä suhteessa huonosti niin mitä olet tehnyt auttaaksesi?

Btw: Hmmm, mitäs jos sen kääntää toisin päin…
Wau, ei mulle tulis mieleenkään teetättää poikaystävälläni (jos olis nyt sellainen) lapsia tyttäreni kanssa.
Mielipiteitä mahtuu loputtomasti maailmaan.

olet jo toinen nainen joka esittää paikkansapitämättömän väitteen pojastani. En ole koskaan kirjoittanut että hän voi huonosti siinä suhteessa. Juuri ovat pistäneet isot rahat likoon uuden kämpän hankittuaan, eli hyvin heillä menee.

s

Mielipiteitä mahtuu loputtomasti maailmaan.

olet jo toinen nainen joka esittää paikkansapitämättömän väitteen pojastani. En ole koskaan kirjoittanut että hän voi huonosti siinä suhteessa. Juuri ovat pistäneet isot rahat likoon uuden kämpän hankittuaan, eli hyvin heillä menee.

s
Sori, että käsitin väärin. Sain kuvan kertomuksesi perusteella - et puhunut tästä naisesta kovin lämpivään sävyyn ja sain käsityksen, että nainen on aika konrolloiva…

No, jos heillä kerran menee hyvin niin ehkäpä hän ei halua siittää tyttöystävääsi.

Mielipiteitä mahtuu maailmaan, osa kaksi

Narskuin kaikista palstalaisista

aika paljon monet harmaat on kritisoineet hänen kommenttejaan, ja ihan aiheesta.

M1ehen hän oli laittanut banniin joskus, mutta vapautti myöhemmin. Eihän tunnu kestävän ollenkaan terävää ja aiheellista kritiikkiä itsestään ( ännää pukkaa, ännää pukkaa) LOL

Narskuin kaikista palstalaisista

aika paljon monet harmaat on kritisoineet hänen kommenttejaan, ja ihan aiheesta.

M1ehen hän oli laittanut banniin joskus, mutta vapautti myöhemmin. Eihän tunnu kestävän ollenkaan terävää ja aiheellista kritiikkiä itsestään ( ännää pukkaa, ännää pukkaa) LOL
Mun mielestä Roosa on pätijä, Echo on tapojensa tuputtaja, m1es on (google) besserwisser, Ellu on ihana, Boobsi on höpsö, Algoma on hurmaava ja nokkela, Krut on hauska ja vittumainen, mä oon pelle hermanni, sinusta en osaa vielä mitään sanoa kun olet niin uusi (muistutat kyllä hiukan miesnikki Latimeriaa) - huomaatko ei yhtään narskua.😁

Voin sanoa, että meillä on kaikilla vuosia vuosia takana tätä palstailua! Milloin sinä aloitit?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Tässä ihan hyviä juttuja. Roosa ei tykkää lehdestä niin laitan tiiserin, jospa se sais houkuteltua lukemaan.

”Miesten mielestä tilanteessa ei ole mitään outoa. Aikuinen, charmikas mies niittää heidän mukaansa nuoria naisia kuin kypsää kauraa!”

No enpä lukenut, mutta olen täysin samaa mieltä siinä että aikuinen charmikas mies on herkku ja vokottelemisen väärti.

Luojan lykky, että mulla on oma, itseäni nuorempi, moinen <3

No enpä lukenut, mutta olen täysin samaa mieltä siinä että aikuinen charmikas mies on herkku ja vokottelemisen väärti.

Luojan lykky, että mulla on oma, itseäni nuorempi, moinen <3
Sulla on joku rare edition.🤩
En ole montaa charmanttia oman ikäisistä miestä tässä vähään aikaan nähnyt. Mutta, olen nähnyt jotaki hipstereitä, wokettajia, liha-on-murha-tyyppejä tai ”ääri” vihervassareita jne.😬
He eivät pidä edes ovea auki naiselle!!😱

Mun mielestä Roosa on pätijä, Echo on tapojensa tuputtaja, m1es on (google) besserwisser, Ellu on ihana, Boobsi on höpsö, Algoma on hurmaava ja nokkela, Krut on hauska ja vittumainen, mä oon pelle hermanni, sinusta en osaa vielä mitään sanoa kun olet niin uusi (muistutat kyllä hiukan miesnikki Latimeriaa) - huomaatko ei yhtään narskua.

Voin sanoa, että meillä on kaikilla vuosia vuosia takana tätä palstailua! Milloin sinä aloitit?
Olin täällä aika monta vuotta sitten harmailemassa ja poistuin moneksi vuodeksi, palasin ehkä puolisen vuotta sitten takaisin. Paljon kadonneita ja uusiakin nikkejä on mukana.

Intouduin kirjoittelemaan kun tylsään ja harmaaseen elämääni parisuhdepuolella putkahti tämä upea, iloinen, hauska ja sexy kevään kukkanen. Hän toi mukanaan pelkkiä positiivisia asioita, mieli on korkealla hänen ansiostaan. Myös vastavuoroisesti hän on saanut paljon positiivisuutta elämäänsä ansiostani, koska hänen suhteensa on aika hankala tuon kumppaninsa alistavan ja lyttäävän käyttäytymisen takia. On muuten mies riidoissa todella moneen suuntaan, aika hankala (n-hälytys taas) 😁, olen tavannutkin hänet. Pilkkaa samalla lailla kumppaniaan, kuten tämä palsta-n:mme varsinkin minua ja m1estäkin

Ja tuon erään n:n tuomioista ja pilkasta en välitä pätkän vertaa, nyt opin jo nauttimaan kun hän puhisee kiukusta kun minulla menee tosi hyvin tässä suhteessa minua puolta nuorempaan naiseen

Huomaatko, vain 1 palsta-n listallani 😆

s

En tiä, luin oikein uudelleen edelliset viestit. Se vaan kuulosti siltä. Minusta.

Mutta saatan olla väärässä joten anteeksi.

eipä mitään saat(te) anteeksi, Lissukin teki saman virhepäätelmän. Se johtune siitä kun mainitsin että itse en kestäisi poikani avokin kaltaista naista kokonaista päivääkään. Mutta kiva kun heillä menee hyvin.

Mitä väliä onko tarina totta? Keskustelu on harvinaisen antava.
Ap:nä kiitän, mutta vannon että erikoinen suhdekuvio kaikkineen on totta. Aktiivisilla eläkeläisillä on kiirettä kuten tiedät, ei minulla olisi aikaa eikä kiinnostusta lähteä sepittelemään mielikuvitustarinoita tänne. Olen aina arvostanut totuudessa pitäytymistä, en osaa arvostaa pätkän vertaa ihmisiä, jotka harrastavat usein valehtelua, heitäkin tunnen. Ikävä persoonallisuushäiriö se.

s

Kylläpä @Echo otti todellakin kierroksia ja paljasti ei niin-kauniin-puolensa. :rolleyes: Pisteet kuitenkin lukuisista kuvista. (y)

Tuo minun edellinen ehdotukseni oli hieman kieli poskella kirjoitettu. Setiksen kannattaisi kuitenkin ajatella asiaa myös lapsen kannalta - hänen ehdottamansa järjestely ei taatusti tule pysymään salassa ja hämmentäisi lasta (kuka on isäni?). Juridinen puolikin kannattaa muistaa - nykylainsäädännöllä mahdollinen lapsi voi vaatia Setiksen poikaa isyystestiin vaikka 20 vuoden kuluttua.
Miksi setis itse ei voi isäksi ryhtyä? Miehen ikä vaikuttaa, mutta suurella todennäköisyydellä lapsi kuitenkin olisi terve. Jotenkin haistan, että tässä on tarkoitus siirtää hyväksi havaittu ja epäilemättä seksikäs aasialaisnainen "perintönä" pojalle....

"Prinsessa ja puoli valtakuntaa" - ei hassumpi perintö. 😁
Näkymä Setiksen perunkirjoituksesta?
R720x0.q80
Isältä pojalle? :eek: Ootko tosissas?

Mikä kiertopalkinto, lihamötikkä ylipäätään joku nainen on sulle, että sitä voi kierrättää suvussa?

Ootko yhtä kipeä kuin setis?

Haluisitko oman tyttäresi kiertävän joskus isältä pojalle?

Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: m1es
KYLLÄ. Näin punaista kun luin tän aloituksen. Koska näin typerää ei oo palstahistoriassa varmaan 10 vuoteen lauottu.

Se on sitä, kun seksikkyys menee kaiken edelle, jolloin menetetään jo järki.

Piiri pieni pyörii, pervosedät siinä hyörii...

Viimeksi muokattu:

Mitä sä nyt sekoilet?
Kuka on m1ehen laittanut banniin ja vapauttanu sieltä, eihän sellaista voi tehdä kuin mode, ja tässä ketjussa kirjoittaneista ei varmaan yksikään ole ollu mode?

Ja sen setiksen muijan ehdotus kertoo siitä muijasta ja sen arvostelukyvystä jo paljon. Ei kukaan normaali nainen ole niin daiju, että alkaa edes ehdottaa moista.

Eli millä kriteereillä se on setiksenkin tai edellisen puolisonsa bongannu? Kriteerit eivät liene olleet kovin korkealla.
Vanhojen ukkojen ja toisen ukon pojan kiertopalkinto.

Ei liene moraalinen ajattelu kovin yliedustettua tsainoilla? Ei kuulu harrastuksiin, ei oo ruukattu ajatella?
No, ei sen väliä, kunhan riittää setämiehillä seksiä.

Jos teet sen ekolle niin etkö silloin näe hänen viestejään?

Ja tässä ketjussa vaahtoamisiaan
Vai mitä se käytännössä sitten on?
Kun rekisteröityneen käyttäjän kommentiin tulee vastaus tai tykkäys, saa hän siitä ilmoituksen. Se auttaa jatkamaan keskustelua ilman että tarvitsee kahlata eri ketjuja läpi. Tuo "jätä huomioimatta" aiheuttaa sen, että nuo ilmoitukset jäävät tulematta.
Minä en ole koskaan tuota käyttänyt, joku muu on.... :sneaky:

Yhteistyössä