Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai se sulle lirkuttaa vanhoista miehistä sen, mitä haluat kuulla.ite oot saasta ja pihtari
miehesi käy takuulla vieraissa kun oot noin ilkeä ja jääkylmä pakastekala
ja tää neito EI HALUA kuin vanhempia miehiä
se on tyypillistä nuorille lumoavanhehkeille aasialaisnaisille, sedät välittää ja maksaa. Ja he kuittaavat kuten supportterit toivoo
win win, u see
(hampaat irvessä) terv sulle ap
Hän on sanonut että kun hän on ollut sinkkuna niin miehen pitää olla vähintään 20 vuotta häntä vanhempi. Se on ihan normaalia näköjään tuolla Aasian maissa, naiset arvostavat kokemusta ja sitä että varttunut ja kokenut mies kykene huolehtimaan perheestäKai se sulle lirkuttaa vanhoista miehistä sen, mitä haluat kuulla.
Kuitenkin se vaan haaskaa aikaansa sun kanssa. Voisi perustaa perheen komean 30-40-vuotiaan kanssa, joka jaksaa vauvanhoitoa.
Käskepä sen hakea vaikka armeijaan tai opiskelemaan vartijaksi/poliisiksi, niin se pääsisi verevien komistusten pariin.
Teillä oikein parisuhteen irvikuva, kaikki salamyhkäistä ja pyöritään pienessä piirissä.
-ensin se pettää salassa jotain toista käpyä sun, vanhan kävyn kanssa
-sitten pitää sisäsiittosesti hommata kakara kuten Kauniissa ja Rohkeissa.
Voi lapsiparkaa.
Echo on törkimys kynästäänEn yhdy @Echo n thai-naisten aliarviointiin mutta on noissa viimeksi linkatuissa kuvissa teksteineen vinha perä.
Miksi ottaa mies jolla on jo toinen jalka haudassa ku saa oman ikäisensäkin tai jopa nuoremman?
Kerroin jo aiemmin että hän ei missään nimessä halua lähellekään saman ikäistä vaan arvostaa reippaasti itseään vanhempia miehiä.Miksi ottaa mies jolla on jo toinen jalka haudassa ku saa oman ikäisensäkin tai jopa nuoremman?
Kerroin jo aiemmin että hän ei missään nimessä halua lähellekään saman ikäistä vaan arvostaa reippaasti itseään vanhempia miehiä.
Niin miksi meillä menee upeasti? Oletko koskaan kuullut ihmisen tunteista? Vastaus on: Siksi!
Kohtelen häntä tasa-arvoisena, kunnioittavana kumppanina, mitä hän on jäänyt paitsi sekä nykyisessä ja sitä ennen ainoassa suhteessa, silloin oman maalainen mies petti häntä. Tämä nyk Suomimies on erittäin ikävä lyttääjä ja mollaaja, miespuolinen ja vastenmielinen Echo siis. Henkisesti molemmat ylimielisiä WT -persoonia
Olen ikäisekseen erittäin hyväkuntoinen, tukka tallella eikä liikakiloja ole ollenkaan. Syön erittäin terveellisesti ja harrastan liikuntaa päivittäin. Otettiin kerran juoksukilpailu, niin hän kyllä hävisi minulle vaikka väitti ja uskoi voittavansa minut. Eikä minulla ole mitään vaikeuksia liikkua kallioisessa metsämaastossa harrastajakavereiden kanssa jotka jotkut ovat 2kymppisiä
setis
Hiukka silti epäilyttää.
Mä olen sua nuorempi, mun mies on mua nuorempi, me jaksetaan kumpikin juosta (mut viisas pääsee hitaamminkin) tukkaa ei kaivata -puolin eikä toisin vaikka omani peittää rinnat- enkä tottavie halua ajatellakaan elämää ilman tuota herkku-urosta. Onneksi ei ole pakkokaan, hyvällä tuurilla reiluun puoleen vuosisataan.
Niimikä teillä oli paremmin? Se, että sä et vanhana ihmisenä petä?
No en petä, keskityn vain ja ainoastaan häneen. Vaikka hän on monet kerrat sanonut että voin vapaasti mennä vaikka harrastamaan seksiä muiden naisten kanssa, kunhan hän säilyy minulle ykkösenä. Hän ymmärtää terveiden, viriilien miesten tarpeet. Mutta olen sanonut että kiitos mutta ei kiitos. Meillä on aivan täydellistä menoa punkan pohjalla.
Me ollaan muutenkin hyvin samankaltaisia sisimmässämme, omataan samanlaiset arvot, huumorit, ja ajatellaan monista asioista samalla lailla. Hänellä on nyt minussa ensin kertaa mies joka kohtelee häntä kuin herrasmiehen kuuluukin, ja sängyssä kuin lutkaa Siitähän monet muutkin naiset tykkää
setis
Missä kohtaa oletin noin?Mut miksi oletat että nuoremmat miehet eivät kohtelisi naisiaan niinko nainen toivoo?
Kylläpä @Echo otti todellakin kierroksia ja paljasti ei niin-kauniin-puolensa. Pisteet kuitenkin lukuisista kuvista.
Tuo minun edellinen ehdotukseni oli hieman kieli poskella kirjoitettu. Setiksen kannattaisi kuitenkin ajatella asiaa myös lapsen kannalta - hänen ehdottamansa järjestely ei taatusti tule pysymään salassa ja hämmentäisi lasta (kuka on isäni?). Juridinen puolikin kannattaa muistaa - nykylainsäädännöllä mahdollinen lapsi voi vaatia Setiksen poikaa isyystestiin vaikka 20 vuoden kuluttua.
Miksi setis itse ei voi isäksi ryhtyä? Miehen ikä vaikuttaa, mutta suurella todennäköisyydellä lapsi kuitenkin olisi terve. Jotenkin haistan, että tässä on tarkoitus siirtää hyväksi havaittu ja epäilemättä seksikäs aasialaisnainen "perintönä" pojalle....
"Prinsessa ja puoli valtakuntaa" - ei hassumpi perintö.
Näkymä Setiksen perunkirjoituksesta?