Erittäin harvinainen tilanne lapsen hankkimiseen avokkiini liittyen. Miten te äidit reagoisitte jos lapseton avopuolisonne kysyisi teiltä tätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isältä pojalle? Ootko tosissas?

Mikä kiertopalkinto, lihamötikkä ylipäätään joku nainen on sulle, että sitä voi kierrättää suvussa?

Ootko yhtä kipeä kuin setis?

Haluisitko oman tyttäresi kiertävän joskus isältä pojalle?
Missä minä olen tuollaista kierrättämistä suunnitellut? Olen vain pohtinut setiksen motiiveja, sinulle kelpaa vain tuomitseminen?

On olemassa hyviä ja huonoja suunnitelmia. Tämä on hyvin sairas ja itsekäs, suorastaan kuvottava suunnitelma, toivottavasti ei mene läpi.
Tämähän on toki erikoinen, mutta hyvin luova ratkaisu kahdelle kovasti lasta haluavalle aikuiselle.

Ollaanpa täällä kovin ahdasmielisiä kun kyseessä kuitenkin olisi ainakin naisen suurimman toiveen toteutuminen, ja myös miehen, jos kuvio vaan sopii hänelle. Varmasti ensisijainen toive olisi saada se omaan perheeseen. Mutta kun se vaikuttaa mahdottomalta niin miksei näin?

Suntyvyys nousuun samalla
Edes yhdellä

Tämähän on toki erikoinen, mutta hyvin luova ratkaisu kahdelle kovasti lasta haluavalle aikuiselle.

Ollaanpa täällä kovin ahdasmielisiä kun kyseessä kuitenkin olisi ainakin naisen suurimman toiveen toteutuminen, ja myös miehen, jos kuvio vaan sopii hänelle. Varmasti ensisijainen toive olisi saada se omaan perheeseen. Mutta kun se vaikuttaa mahdottomalta niin miksei näin?

Suntyvyys nousuun samalla
Edes yhdellä

Siis MITEN sä ajattelet, kun sanot että toi voisi mitenkään olla tuolle miehelle suurimman toiveen toteutuminen?

JOS kyseinen mies haluaisi ensisijaisesti lapsen olisi vän varmasti jo eronnut ja tehnyt sen jonkun kanssa joka myös haluaa. Tästä siis voinee päätellä, että mies ensisijaisesti haluaa olla naisensa kanssa.

Ja sit. Jos mies tulisi tulokseen että lapsi on tärkeämpi kuin nainen ni eiköhän mies haluaisi ihan oman, omassa perheessä koko ajan asuvat mukeron jonka kanssa leikkiä joka ilta eikä vain silloin ku faijalle ja sen eukolle sattuu joka toinen viikonloppu sopimaan.

Jotenkin tää ketju on käsittämättömän törkeä niitä kohtaan jotka haluaisivat lapsen mutta eivät voi sitä saada.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kertakaikkisen oksettava itsekäs ja sairas ajatuskuvio. Jossa pelinappulaksi ja kärsijäksi valjastetaan lapsi! Ajatellaan vain, kuinka kätevää olisi, kun yhdestä asianosaisjuonittelijasta tulisi jännästi samalla isoisä, toisesta isä vaikkei hänelle konkreettisesti suotaisikaan isän roolia vaan toimisikin lapsen elämässä jonain vierailevana tähtenä (jos ylipäätänsä oikeasti haluaa lapsen, niin tuskin edes suostuu siihen, että häneltä viedään vanhemmuus) ja kolmannesta tulisi sitten äitimussukka, koska mitäpä sitä nyt ei tekisi pillua saadakseen. Ja kuka ajatteli lasta? Ollenkaan? Kuka ottaa koppia lapsesta, kun tajuaa kasvaessaan miten kieroutuneen itsekkääseen kuvioon hänet on tehtailtu!?
Hävetkää nyt aikuiset ihmiset, jos edes osaatte!

• Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti
Kun rekisteröityneen käyttäjän kommentiin tulee vastaus tai tykkäys, saa hän siitä ilmoituksen. Se auttaa jatkamaan keskustelua ilman että tarvitsee kahlata eri ketjuja läpi. Tuo "jätä huomioimatta" aiheuttaa sen, että nuo ilmoitukset jäävät tulematta.
Minä en ole koskaan tuota käyttänyt, joku muu on.... :sneaky:
JOS olen käsittänyt oikein niin ainakin
joskus aiemmin ghostaaminen merkitsi sitä, että et nähnyt ghostaamasi kirjoittajan viestejä ollenkaan. Eli muutakin jäi pois kuin pelkät ilmoitukset tai tykkäämiset.🤔

Muistakaa tuomitsijat. Elämä ❤️ ON ❤️
Muistakaa kaikki, elämä on myös lapsen parasta aikaa.

Miten näkisit tämän lapsen näkökulmasta, mikä häntä mahdollisesti odottaa?

Toki on monia virityksiä joissa lapset elävät oikein hyvin, mutta tässä kohtaa mahdollisesti tulevan lapsen äiti elää vielä toisessa suhteessa jonkun toisen vanhan miehen kanssa, (ei ap) josta eroaa kun ukko kupsahtaa ja sitten on ilmeisesti vasta tarkoitus siirtyä aapeehen….odottamaan että tämä kupsahtaa jotta hänen poikansa voi jatkaa siitä mihin isänsä jäi.

Ja kaikki tämä on valmiiksi suunniteltua.

Viimeksi muokattu:
JOS olen käsittänyt oikein niin ainakin
joskus aiemmin ghostaaminen merkitsi sitä, että et nähnyt ghostaamasi kirjoittajan viestejä ollenkaan. Eli muutakin jäi pois kuin pelkät ilmoitukset tai tykkäämiset.
Voi olla noinkin. Kuten sanoin, en ole koskaan halunnut ketään pois - en edes sinua silloin kun laskettelet luikuria Ukrainasta.

Voi olla noinkin. Kuten sanoin, en ole koskaan halunnut ketään pois - en edes sinua silloin kun laskettelet luikuria Ukrainasta.
Sen sijaan annoitkin oikein isän kädestä, siitä syystä, että sinulla on asiasta oma käsityksesi ja minulla omani.
nirQhj45J.gif

Huomenta! Olenki jo hereillä tähän aikaan.

Luin uudelleen tätä ketjua. Setis, kutsuit mua WT:ksi.

Tota...
-omien lastes äiti oli sellainen joka ei pystynyt huolehtimaan itsestään?
-> todella "hyvin" toimi sulla aikoinaan parinvalintatutka.
-> ei ihme, että se sama typeryys jatkui sisäsiittosen tsainamuijan valitsemisella

....oletko koskaan omistanu LAADUKASTA ja fiksua muijaa? Ei, se kihertävä reiällinen oravasi ei ole sitä.

-Jos sun poikas suostuu teidän sairaaseen suunnitelmaan, niin siinä on samanlainen nyhjäke kuin isänsä.

Mulla on suunnilleen samanikäinen, vastuuntuntoinen mies, molemmat käydään töissä. Liitto kestäny kohta 20 vuotta.
Joten kuka tässä on WT?

Otit siis ekaksi muijaksi jonkun avuttoman tapauksen, nyt sitten jonkun postin tuoman, omaa käpy-miestä pettävän tsainan?

Tiedätkö, millainen on vahva ja fiksu nainen?
Mikä hyysäri sä olet? Joo, jokaisella miehellä on normaali suojelunhalu muijaansa kohtaan, mutta sulla se on jo aika kieroutunutta.
Olet aika....simppeli tapaus.

Sama kuin @m1es -nikillä. Vaimonsa on joku avuton "juu äijä hilluu ties missä, painaa mua klo 22 ja sit siirtyy nettiin läähättämään tsainojen kuville."
Kauppareissulle ei vaimo osallistu, äijä vetää aspergerin varmoin ottein ja aikataululla kauppareissun 1 x/vko kuin saksalaisessa autotehtaassa.

Mä alan kallistua siihen, että tsainamuijia kuolaavat miehet ei ihan tervettä porukkaa ole.

Viimeksi muokattu:
Antakaa toisten baby-face-tyyppien eli aasialaismiesten pariutua teinityttöjen näköisten aasialaismuijien kans. Silloin se on 50-50.

Loppukoon tuo sairas, länsimaisten miesten tekemä rahallinen holhousjärjestelmä.

Se, että joku länsimainen äijä, joka näkee aikuismaisemman näköisiä länsimaisia naisia ympärillä, kuolaa lapsenkasvoisia tsainoja, niin kertoo jostain kieroutuneesta hyysäyksen tarpeesta.

Tai siitä, että ei pärjää länsimaisen naisen kanssa, vaan aivoton bim_bo on turvallinen valinta.

Viimeksi muokattu:
Missä minä olen tuollaista kierrättämistä suunnitellut? Olen vain pohtinut setiksen motiiveja, sinulle kelpaa vain tuomitseminen?
Just. "Noo, tsot tsot setis, älä nyt ihan innostu, mutta laitetaas vähäpukeisen oravanraadon kuva kuitenki päivän piristykseksi sulle."

Hyi saasta. 2 pervosetää vauhdissa.

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
Echo on törkimys kynästään 😡

Mutta kysy vaikka rva pressalta, Dannyn mimmeiltä, rva Harlinilta (on muuten minun makuun)
Danny - kaikki nauraa sille käppänälle ja säälivät sitä Helmi Loukasmäkeä. Erika nyt on...sut_tuinen.

Harlin on tyriny melkein jokasen leffansa, pilasi Geenan nousujohteisen uran - joo, ihan symppis se Johanna mutta tajuton kihertäjä. Yks jakso riitti heidän ohjelmaansa.

Duudson ja Chachi. Chachi isänsä kaltoinkohtelema, kihertää siis oikeesti koko ajan (oon kattonu muutaman niiden videon, mitään asiaa sillä likalla ei oo), no sit saa turvaa jostain 20 vuotta vanhemmasta naulapäästä.

Ainut järkevä pari on Niinistö ja Haukio: Haukiolla oli hyvä pesti kirjallisuuspiireissä ja oli runoilija. Omat aivot siis. Ei ole joku nirunaruihin pukeutuva tai kihertäjä.

Viimeksi muokattu:
Echo, ehkä sinun ei pitäisi nousta ylös yölllä, verenpaineesi tuntuu olevan pahasti koholla.

Auttaako, jos laitan kotoisamman kuvan? Tätä voit vilauttaa miehellesikin.
63e8a4e86a42fcfd1d66cf31615d3d8a.jpg
Tuo nainen on ollu nuorena ihan nätti, ja on normaalisti IKÄÄNTYNYT.

Joo, tältä ne sun ja Setiksen postimyyntimuijat näyttää 20 vuoden päästä. Enjoy.

dancing-asian.gif

Ja kyse ei ole mistään katkeruudesta, että tsainamuijat veis suomimiehet.

Mä en ees haluis äijää jolle tsaina ois joku vaihtoehto. Onneks aika harvalle on, suomalaisilla miehillä on hyvä maku yleensä.
Mä ymmärrän että kaikkiin miehiin vetoaa jonkintasoinen herttaisuus naisessa. Mutta suomalainen mies valitsee aikuisemman näköisen, länsimaisen näköisen vahvan naisen.

Yhteistyössä