K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos tiedät Echon, niin sellainen. Tekstit paljastaa hyvin tuollaiset persoonallisuushäiriöiset, erittäin hankalat ihmiset.millainen hän on?
Se, että omalla hassulla tavallaan yrittää auttaa ja haluaa, että me olisimme vääryyttä vastaan, ei tee Echosta narsistia.Jos tiedät Echon, niin sellainen. Tekstit paljastaa hyvin tuollaiset persoonallisuushäiriöiset, erittäin hankalat ihmiset.
-s-
No ei seSe, että omalla hassulla tavallaan yrittää auttaa ja haluaa, että me olisimme vääryyttä vastaan, ei tee Echosta narsistia.
Huomaa, että et ole ikinä narsistia tavannutkaan.
Halveeraat oikeita narsistin uhreja vähättelemällä narsistisia tekoja näin.
Roger that.No ei se
Mutta hänessä on liian paljon ikäviä ominaisuuksia. Asettautuu usein muiden yläpuolelle, lyttää jatkuvasti muita, hänhän julisti olevansa monta kertaa viisaampi kuin Einstein, lyttää esim vedenpitävät todisteet ajasta, siitä ettei se muka ole eri esim avaruudessa (teki ääliön itsestään jälleen)
Ja nytkin hän halveerasi naisystävääni kikattavaksi bimboksi vain sen takia että hän sattuu olemaan aasialainen. Näit myös sen minua ja ikääni pilkkaavan kuvaketjun. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kyllähän olet lukenut hänen kommenttejaan halveeraamistaan @m1es nikin tsainapimuista ym. Ehkä hän haluaa kommentoida saamaansa kielenkäyttöä?
Jatkakaa vaan muutkin lukijat listaa kohtaamistanne epämiellyttävyyksistä, mitä olette suunnaltaan kokeneet
olet muuten täysin väärässä tiedän ja tunnen muutamia 100varmoja narskumiehiä, toki enää en pidä yhteyttä heihin. Eikä muutkaan entiset ystävät, kamalia ihmisiä ovat. Ja avioliitot epäonnistuvat toistuvasti, samoin seurustelusuhteet kun naiset tajuavat millaisen mieshirviön ovatkaan kohdanneet
sanon kyllä että hänellä on turhan paljon narskun inhottavia piirteitä vaikkei nyt psykiatri häntä sellaiseksi määrittelisikään
IRL on antanut näille kohtaamilleni narskuille terävällä sanan säilällä oikein olan takaa, saman kohtelun saI Echokin. Siitä en aio luistaa täälläkään. Hän ansaitsi jäynäniRoger that.
En osaa arvostaa, että lähdet solvaamaan ihmistä eri ketjuissa. Ole mies ja käy asia läpi Echon kanssa siellä missä se tapahtuu.
Kyllä mä ymmärrän, että Echo hatuttaa sinua, se on varmasti tarkoituskin?
Silti, tuollainen ”selän takana” juoruaminen triviaaleissa ketjuissa ja ivaaminen on pikkutyttöjen juttuja (vaikka ei heidänkään pitäisi), ei aikuisten miesten. Etenkään sinun ikäisten. Sun piti olla se viisaampi.
En mä puolusta ketään.IRL on antanut näille kohtaamilleni narskuille terävällä sanan säilällä oikein olan takaa, saman kohtelun saI Echokin. Siitä en aio luistaa täälläkään. Hän ansaitsi jäynäni
Te mustat aina puolustatte toisianne, vaikka näit kuinka törkeästi hän kirjoitti meistä, oikeastaan rakastavaisista
Hän saa minut![]()
En itke vaan isken faktat pöytään, tuon narskun kanssa en halua keskustella mitään ylimääräistäEn mä puolusta ketään.
Olen tätä mieltä vaikka olisitte kaikki sinisiä.
Jos olet mies niin kykenet selvittämään asiat. Jos jatkat tähän samaan malliin niin todistat olevasi huonotapainen neiti.
Jäynät on kivoja, mutta mikä jäynä sellainen on, että kypsään ikään ilmoittautuva mies itkee ketjussa ketjun perään kuinka kamala nainen Echo on?
On sulla suuret luulot itsestäsi. Mikä ihmeen jäynä?IRL on antanut näille kohtaamilleni narskuille terävällä sanan säilällä oikein olan takaa, saman kohtelun saI Echokin. Siitä en aio luistaa täälläkään. Hän ansaitsi jäynäni