Narsistinen ihminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tiedät Echon, niin sellainen. Tekstit paljastaa hyvin tuollaiset persoonallisuushäiriöiset, erittäin hankalat ihmiset.

-s-
Se, että omalla hassulla tavallaan yrittää auttaa ja haluaa, että me olisimme vääryyttä vastaan, ei tee Echosta narsistia.

Huomaa, että et ole ikinä narsistia tavannutkaan.
Halveeraat oikeita narsistin uhreja vähättelemällä narsistisia tekoja näin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Se, että omalla hassulla tavallaan yrittää auttaa ja haluaa, että me olisimme vääryyttä vastaan, ei tee Echosta narsistia.

Huomaa, että et ole ikinä narsistia tavannutkaan.
Halveeraat oikeita narsistin uhreja vähättelemällä narsistisia tekoja näin.
No ei se

Mutta hänessä on liian paljon ikäviä ominaisuuksia. Asettautuu usein muiden yläpuolelle, lyttää jatkuvasti muita, hänhän julisti olevansa monta kertaa viisaampi kuin Einstein, lyttää esim vedenpitävät todisteet ajasta, siitä ettei se muka ole eri esim avaruudessa (teki ääliön itsestään jälleen)

Ja nytkin hän halveerasi naisystävääni kikattavaksi bimboksi vain sen takia että hän sattuu olemaan aasialainen. Näit myös sen minua ja ikääni pilkkaavan kuvaketjun. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kyllähän olet lukenut hänen kommenttejaan halveeraamistaan @m1es nikin tsainapimuista ym. Ehkä hän haluaa kommentoida saamaansa kielenkäyttöä?

Jatkakaa vaan muutkin lukijat listaa kohtaamistanne epämiellyttävyyksistä, mitä olette suunnaltaan kokeneet

olet muuten täysin väärässä tiedän ja tunnen muutamia 100varmoja narskumiehiä, toki enää en pidä yhteyttä heihin. Eikä muutkaan entiset ystävät, kamalia ihmisiä ovat. Ja avioliitot epäonnistuvat toistuvasti, samoin seurustelusuhteet kun naiset tajuavat millaisen mieshirviön ovatkaan kohdanneet

sanon kyllä että hänellä on turhan paljon narskun inhottavia piirteitä vaikkei nyt psykiatri häntä sellaiseksi määrittelisikään
 
No ei se

Mutta hänessä on liian paljon ikäviä ominaisuuksia. Asettautuu usein muiden yläpuolelle, lyttää jatkuvasti muita, hänhän julisti olevansa monta kertaa viisaampi kuin Einstein, lyttää esim vedenpitävät todisteet ajasta, siitä ettei se muka ole eri esim avaruudessa (teki ääliön itsestään jälleen)

Ja nytkin hän halveerasi naisystävääni kikattavaksi bimboksi vain sen takia että hän sattuu olemaan aasialainen. Näit myös sen minua ja ikääni pilkkaavan kuvaketjun. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kyllähän olet lukenut hänen kommenttejaan halveeraamistaan @m1es nikin tsainapimuista ym. Ehkä hän haluaa kommentoida saamaansa kielenkäyttöä?

Jatkakaa vaan muutkin lukijat listaa kohtaamistanne epämiellyttävyyksistä, mitä olette suunnaltaan kokeneet

olet muuten täysin väärässä tiedän ja tunnen muutamia 100varmoja narskumiehiä, toki enää en pidä yhteyttä heihin. Eikä muutkaan entiset ystävät, kamalia ihmisiä ovat. Ja avioliitot epäonnistuvat toistuvasti, samoin seurustelusuhteet kun naiset tajuavat millaisen mieshirviön ovatkaan kohdanneet

sanon kyllä että hänellä on turhan paljon narskun inhottavia piirteitä vaikkei nyt psykiatri häntä sellaiseksi määrittelisikään
Roger that.

En osaa arvostaa, että lähdet solvaamaan ihmistä eri ketjuissa. Ole mies ja käy asia läpi Echon kanssa siellä missä se tapahtuu.

Kyllä mä ymmärrän, että Echo hatuttaa sinua, se on varmasti tarkoituskin?
Silti, tuollainen ”selän takana” juoruaminen triviaaleissa ketjuissa ja ivaaminen on pikkutyttöjen juttuja (vaikka ei heidänkään pitäisi), ei aikuisten miesten. Etenkään sinun ikäisten. Sun piti olla se viisaampi.
 
Roger that.

En osaa arvostaa, että lähdet solvaamaan ihmistä eri ketjuissa. Ole mies ja käy asia läpi Echon kanssa siellä missä se tapahtuu.

Kyllä mä ymmärrän, että Echo hatuttaa sinua, se on varmasti tarkoituskin?
Silti, tuollainen ”selän takana” juoruaminen triviaaleissa ketjuissa ja ivaaminen on pikkutyttöjen juttuja (vaikka ei heidänkään pitäisi), ei aikuisten miesten. Etenkään sinun ikäisten. Sun piti olla se viisaampi.
IRL on antanut näille kohtaamilleni narskuille terävällä sanan säilällä oikein olan takaa, saman kohtelun saI Echokin. Siitä en aio luistaa täälläkään. Hän ansaitsi jäynäni 😏

Te mustat aina puolustatte toisianne, vaikka näit kuinka törkeästi hän kirjoitti meistä, oikeastaan rakastavaisista

Hän saa minut 🤢🤮
 
IRL on antanut näille kohtaamilleni narskuille terävällä sanan säilällä oikein olan takaa, saman kohtelun saI Echokin. Siitä en aio luistaa täälläkään. Hän ansaitsi jäynäni 😏

Te mustat aina puolustatte toisianne, vaikka näit kuinka törkeästi hän kirjoitti meistä, oikeastaan rakastavaisista

Hän saa minut 🤢🤮
En mä puolusta ketään.
Olen tätä mieltä vaikka olisitte kaikki sinisiä.

Jos olet mies niin kykenet selvittämään asiat. Jos jatkat tähän samaan malliin niin todistat olevasi huonotapainen neiti.

Jäynät on kivoja, mutta mikä jäynä sellainen on, että kypsään ikään ilmoittautuva mies itkee ketjussa ketjun perään kuinka kamala nainen Echo on?🤔
 
En mä puolusta ketään.
Olen tätä mieltä vaikka olisitte kaikki sinisiä.

Jos olet mies niin kykenet selvittämään asiat. Jos jatkat tähän samaan malliin niin todistat olevasi huonotapainen neiti.

Jäynät on kivoja, mutta mikä jäynä sellainen on, että kypsään ikään ilmoittautuva mies itkee ketjussa ketjun perään kuinka kamala nainen Echo on?
En itke vaan isken faktat pöytään, tuon narskun kanssa en halua keskustella mitään ylimääräistä

Onkin pitänyt käärmeenkielensä visusti hiljaa, kun täräytin lujaa havaintojani hänestä
Se kommentti on poistettu, arvaan kuka on sen takana
 
Jahas, täällä aikuinen mies uhriutuu sitten.

Ja väität tietäväs, millainen on narsku. Et tiedä, ja tuo heitto kertoo susta itsestäsi, että ajattelet vaan muutaman palikan avulla. Oikeasti narskuja on harvassa.
En ole narsku, hyvin kaukana siitä, mutta näen punaista kun luen pervosedän sisäsiittosesta ringistä.
 

Yhteistyössä