Oletko vaihtanut exän nimen joksikin toiseksi puhelimeesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallup

Vieras
Esim. jos nimi oikeasti "Matti", oletko vaihtanut nimen kännykkään vähemmän imartelevaksi/ lässynimeksi?

Itse olen. Mulla oli jonkun aikaa tallennettuna
-Kyrvänjatke

ja kun viha laantui, muuttui
-Narsku (= ihminen jolla on narsistinen persoonallisuushäiriö).

en tosiaan, yhteinen tytär jne. mulla ja nykyisellä aviomiehellä on numero jos jotain kysymyksiä jne. tulee!!! toisaalta ollaan ollaan hyvissä väleissä eikä oo mokomaa nimeä tarvinut vaihtaa...vielä ainakaan!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
Kyllä mä oon vaan poistanut mun exien numerot, mutta mä oonkin yli 18v

No katsos aina ei noin voi tehdä jos on yhteisiä lapsia. Tai voi tietty mut kaipa sen numeron sitten muutenkin tunnistaa ja muistaa. Itse just vaihdoin nimeksi Aivoton :snotty:

Mutta miksi aikuisen ihmisen täytyy käyttäytyä noin lapsellisesti? Kyllä mua ainakin hävettäis jos olis tollasella nimellä lasten isä tallennettuna puhelimeen. Kyllä sen etunimen pitäisi riittää, tiedäthän itse mitä hänestä ajattelet ilman lisänimiäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Kyllä mä oon vaan poistanut mun exien numerot, mutta mä oonkin yli 18v

No katsos aina ei noin voi tehdä jos on yhteisiä lapsia. Tai voi tietty mut kaipa sen numeron sitten muutenkin tunnistaa ja muistaa. Itse just vaihdoin nimeksi Aivoton :snotty:

Mutta miksi aikuisen ihmisen täytyy käyttäytyä noin lapsellisesti? Kyllä mua ainakin hävettäis jos olis tollasella nimellä lasten isä tallennettuna puhelimeen. Kyllä sen etunimen pitäisi riittää, tiedäthän itse mitä hänestä ajattelet ilman lisänimiäkin..

Eron alkuvaiheessa voi käyttätyä just tolleen ja se on kuule ihan normaalia eroprosessiin liittyvää tervehtymistä .

En. Korkeintaan olen vaihtanut sen lässymussulempinimen asialliseksi ristimänimeksi.
Eräällä tuttavalla oli puhelimessa "hyi" ja "oksennus". "Hyi" oli inhotun henkilön kännykkä, "oksennus" hänen lankapuhelimensa.

Yhteistyössä