Erikoisimpia sukunimiä, joita ootte kuulleet!

• Viestiketjun aloittaja hillevi
  • Ensimmäinen viesti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ääppy:
Mun entinen opiskelukaveri on Reinivuo. Sillä on nyt ikää about 34 v, joten sattuukohan kaveris ukko olla mun entinen kurssikamu mettäkoulusta :)
Ihan uskomatonta, mikä ketju! Mä harvemmin olen pyörinyt täällä viime aikoina ja nyt kun pyörin, niin tällainen osuu silmään...:eek: Mä tunnen kyseisen miehen erittäin hyvin! :D
Nimimerkille ääppy vielä; jos sua kiinnostaa mainitsemasi henkilön kuulumiset, niin minulle saa lähettää yv:tä. =) Musta nimimerkkini on siis jurristi.

laahkana
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Kalu (ei suomalainen), Mansikka (Intialainen, ei mitaan yhteyksia suomeen), Ja yksi laakari taalla on Dr Mort (ranskaksi kuolema)
Mansikka-sukunumisiä on kyllä ihan Suomessakin, tiedän yhden!

Lestadiolaisten keskuudessa paljon levinnyt sukunimi taitaa olla Tölli.

Sitten kaverin naapurissa asui pariskunta, jonka ovessa luki (sukunimet?) Levy ja Lerssi!

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Yhdet tutut, jotka toimivat töissään työparina, ovat sukunimiltään Harakka ja Varis.
Kavereiden kesken Haaskalinnut :D

Eräs nimi myös hymyilytti kun se piti kaavakkeeseen kysyä. Ei siinä mitään, että sedän sukunimi oli Pitkä, muttakun etunimi oli Jorma..
Kiitos makeista aamunauruista! :LOL: :LOL: :LOL:

alavilla mailla
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä oon tyytyväinen että ukko ei ole Törttö niinkuin eräät hänen sukulaisista.. oisin muuten saattanu pitää oman sukunimen naimisiin mennessä.
Tiedänki sitten sun sukunimen, melkein kaimoja... :wave:

ööö
Vähän ehkä ohi aiheen,mutta...

Kävelin Hyksin sairaalan käytävää ja samalla luin niistä oven vieressä olevista kylteistä lääkärien nimiä. Oli suomalaisia nimiä, yllättävän paljon myös ei-niin-suomalaisia nimiä. Kunnes sitten luin Suihku Dusch. Ensin kävi mielessä, että mistähän maasta tuokin on, kunnes sitten välähti...

Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Vähän ehkä ohi aiheen,mutta...

Kävelin Hyksin sairaalan käytävää ja samalla luin niistä oven vieressä olevista kylteistä lääkärien nimiä. Oli suomalaisia nimiä, yllättävän paljon myös ei-niin-suomalaisia nimiä. Kunnes sitten luin Suihku Dusch. Ensin kävi mielessä, että mistähän maasta tuokin on, kunnes sitten välähti...
:LOL:

Yhteistyössä