Mä tunnen tuon urologin, on sukulainen, olen itse tosin eri niminen!Alkuperäinen kirjoittaja Alma:Ala-Opas. Ammattina urologi.
No tää on myös vanha vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alapää.. Uskokaa tai älkää, mun koulukaverin äidin kaveri meni naimisiin miehen kans jonka sukunimi oli Alapää, sen naisen etunimi oli Hellä, oli vanhempi nainen.. Otti miehensä sukunimen..
Minusta taas tosi söpö.Alkuperäinen kirjoittaja kalanen:Koiranen! On tosin aika yleinen, mutta ihan kauhea.
Samantapainen juttu kävi minulle, kun olin omaisten vierailupäivänä katsomassa veljeäni armeijassa ja ihmettelin ilmoitustaulua lukiessani, miten niinkin monen miehen nimi voi siellä olla kreikkalainen "Alik" vaikka sukunimet näillä "Alikeilla" olivat ihan suomalaisen kuuloisia. Lausuin aatokseni ääneenkin. Isäni ja veljeni ilmeet olivat näkemisen arvoiset.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Vähän ehkä ohi aiheen,mutta...
Kävelin Hyksin sairaalan käytävää ja samalla luin niistä oven vieressä olevista kylteistä lääkärien nimiä. Oli suomalaisia nimiä, yllättävän paljon myös ei-niin-suomalaisia nimiä. Kunnes sitten luin Suihku Dusch. Ensin kävi mielessä, että mistähän maasta tuokin on, kunnes sitten välähti...
Yhden mikkolan mikon tunnen kans.. Meinasin räjähtää, kun esitteli ittensä ja olin pikku huppelissaAlkuperäinen kirjoittaja v:Koliseva on aika hauska sukunimi. Mikko Mikkolan ja Jussi Jussilan tavatessa on kyllä tullut ajateltua, että mitähän vanhemmat ovat ajatelleet.
yhden uuksulaisen tunnen.Alkuperäinen kirjoittaja Mursu:Alarotu, Uuksulainen.
Aika hauskoja, mutta en kuitenkaan muita tuon nimisiä tunne ja muutenkin se on mielestäni erikoinen
No, meillä päin on Alapään kyläkin...Alkuperäinen kirjoittaja höpsis:Tää on kaupunki-legenda!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alapää.. Uskokaa tai älkää, mun koulukaverin äidin kaveri meni naimisiin miehen kans jonka sukunimi oli Alapää, sen naisen etunimi oli Hellä, oli vanhempi nainen.. Otti miehensä sukunimen..