ei
*REPS*Alkuperäinen kirjoittaja hepokatti :Kallionkulju.. tämä sukunimi kuulostaa aivan tavalliselta noin äkkiseltään luettuna, mutta kun nimen kääntää, se onkin aika hauska
*REPS*Alkuperäinen kirjoittaja hepokatti :Kallionkulju.. tämä sukunimi kuulostaa aivan tavalliselta noin äkkiseltään luettuna, mutta kun nimen kääntää, se onkin aika hauska
Me soitettiin Örö-nimiselle..Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kaljalle soiteltiin lapsena pilareita :saint:
Ja Puoskari on oikeasti todella hyvä eläinlääkäri
Niin ja yhden Pippurin tunnen. On ihan nimensä mukainen
Mä tunnen yhden, jonka sukunimi on Hell, toisen, jonka sukunimi on KalmanlehtoAlkuperäinen kirjoittaja Orion:Hell
Heh...miekin tunnen tuonnimisen, kalustemyyjä...ja Paskonen sattu silmään lehdestä tässä eräänä päivänäAlkuperäinen kirjoittaja ei:*REPS*Alkuperäinen kirjoittaja hepokatti :Kallionkulju.. tämä sukunimi kuulostaa aivan tavalliselta noin äkkiseltään luettuna, mutta kun nimen kääntää, se onkin aika hauska
Meilläpäin oli miesgyne nimeltään Tunkelo.Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ei mieslääkäri kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:mun lääkärinä (gyne) tänään oli Kiimala.....
Olen soittanut Hellä Alapäälle, joten ei ole legendaa. Tiedän pariskunnan Rommi & Sorsa sekä suomalaisen naisen nimeltä Lerssi. Mansikka ja Kärpänen on myös tullut vastaan.