Erikoisimpia sukunimiä, joita ootte kuulleet!

• Viestiketjun aloittaja hillevi
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23751280]Ei vaan nimenomaan "nykyään" ei enää voi. Kaikki nimet ovat suojattuja ja uudeksi sukunimeksi ei voi ottaa mitään jo käytössä olevaa sukunimeä, ellei sitä pysty perustelemaan sukulaisuussuhteella.[/QUOTE]

Joo sori! Guuglasin just, että oisin voinu laittaa linkkiä, mut eihän se sit ollutkaan niin :D Oon taas vaan vissiin ymmärtäny vähän väärin :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23750468:
Siis mä oon sata kertaa kuunnellu, että "kuulinko mä nyt oikein" enkä oo uskonu korviani, mutta näköjään olen kuullut ihan oikein :D

Mua nauratti Mäntti lapsuudenkodin lähistöllä olevassa postilaatikossa jonka ohi kuljin kouluun..
Nimi on Jenni ja sukunimen oikeia kirjoitusasu Kivessilta =).
Tiedän kyseisen henkilön :). Minusta ovat perheensä kanssa ainoita tuota nimeä kantavia.

"vieras"
Kaveri sai Lontoossa sakot ajettuaan ilman lippua bussilla. Lipuntarkastaja oli vaatinut häntä näyttämään henkkarit lappua kirjoittaessaan. Jälkeenpäin kaveri sitten oli huomannut että sakkolapussa lukee nimen kohdalla Mr. Ajokortti Körkort.

"Pöh"
[QUOTE="vieras";23751360]Kaveri sai Lontoossa sakot ajettuaan ilman lippua bussilla. Lipuntarkastaja oli vaatinut häntä näyttämään henkkarit lappua kirjoittaessaan. Jälkeenpäin kaveri sitten oli huomannut että sakkolapussa lukee nimen kohdalla Mr. Ajokortti Körkort.[/QUOTE]

IRCQuotes

Keksi jotain uutta.

[QUOTE="vieras";23751360]Kaveri sai Lontoossa sakot ajettuaan ilman lippua bussilla. Lipuntarkastaja oli vaatinut häntä näyttämään henkkarit lappua kirjoittaessaan. Jälkeenpäin kaveri sitten oli huomannut että sakkolapussa lukee nimen kohdalla Mr. Ajokortti Körkort.[/QUOTE]

=)

Yhteistyössä