?
Alkuperäinen kirjoittaja ääppy:Mun entinen opiskelukaveri on Reinivuo. Sillä on nyt ikää about 34 v, joten sattuukohan kaveris ukko olla mun entinen kurssikamu mettäkoulustaAlkuperäinen kirjoittaja ap:En ollut koskaan aiemmin kuullu. Ei varmaan kovin yleinen.Alkuperäinen kirjoittaja :):Finni ja Mälli.
Mitä erikoista tuossa Reinivuossa on?
Tää on kaupunki-legenda!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alapää.. Uskokaa tai älkää, mun koulukaverin äidin kaveri meni naimisiin miehen kans jonka sukunimi oli Alapää, sen naisen etunimi oli Hellä, oli vanhempi nainen.. Otti miehensä sukunimen..
Tampereella on vaikuttanut pastori Kalmanlehto.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaksi papia tapasi, toinen oli Kalmankallio ja toinen Hautamäki. Ja tämä tarina on tosi.
Nännimäinen ja vielä sellaisessa työssä jossa joutuu jatkuvasti esittelemään itsensä asiakkaille...Alkuperäinen kirjoittaja mää:Nännimäinen, Kätilö ja Tupakka
Juu ei, onneksi!Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ei mieslääkäri kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:mun lääkärinä (gyne) tänään oli Kiimala.....
Tuttuja nimiä molemmatAlkuperäinen kirjoittaja pöllö:Pälli ja Erikoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Yhdet tutut, jotka toimivat töissään työparina, ovat sukunimiltään Harakka ja Varis.
Kavereiden kesken Haaskalinnut
Ihan uskomatonta, mikä ketju! Mä harvemmin olen pyörinyt täällä viime aikoina ja nyt kun pyörin, niin tällainen osuu silmään... Mä tunnen kyseisen miehen erittäin hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja ääppy:Mun entinen opiskelukaveri on Reinivuo. Sillä on nyt ikää about 34 v, joten sattuukohan kaveris ukko olla mun entinen kurssikamu mettäkoulusta