Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:En antanut ukon edes jäädä ylitöihin tänään ,että jaksaa yöllä hommiin .
Testasin tossa tänään ja tälläsen sain. Miusta tossa näkyy kontrolliviivan lisäks kaks viivaa? Vai silmissäkö heittää?Alkuperäinen kirjoittaja kiki80::wave:
Koskas aiot Satku testin tehdä? Joko sait Poni oviksen testiin? Mulle ei tässä kierrossa ole ollut mitään "luonnollisia" ovisoireita, mutta siihen tikkuun sen viivan sain... Saapi nähdä sitten. menkkojen alustahan sen vois sit laskea, pitikö paikkansa. Tai jos tärppäis, niin sit ainakin piti =)
Mukavaa viikonloppua piinatuille !
Mie piän negana tota ekaa ja tokaa. Vai onko se haamu? Onnee oviksen tikuttamiseenAlkuperäinen kirjoittaja Poni06:satku81 mystistä ,että testaat plussan ja negan samana päivänä. Eipä varmaan auta ,kun koittaa odottaa pari päivää ja testata taas. Pidetään peukkuja ,että seuraava on taas plussa :heart: .
Mä sitten investoin sen digiovistestin. 38? maksoi.Ukko vähän nieleskellen maksoi sen. Tänään se näytti negaa ,mutta en voinnut pidättää pisua kuin 3 h. Huomenna teen aamupisusta. Jännää. .
Meidän epäsäännöllisten pitäisi saada kyllä jotain kela-korvausta näihin testeihin ,kun niitä menee niin paljon . Ainakin minunlaisella himotestaajalla :ashamed: .
Kiitos. Plussaa myös sinnepäin Olitko raskaana?Alkuperäinen kirjoittaja LaSi79:Satku81 Koitin tuossa tiirata tuota sinun testiä ja viivan minä siinä olen näkevinäni.. Itselleni on myös käynyt niin että saman päivän aikaan olen testannut sekä plussan että negan. Toivottavasti sinun kohdallasi tuo olisi plussa, pidän peukkuja..