***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

  • Viestiketjun aloittaja Mammukka81
  • Ensimmäinen viesti
Ei vieläkään mitään muutosta ovistestissa. Nyt kp 17 menossa. Edellisessä kierrossa sain vahvimman viivan kp 19 ,mutta ei sekään ollut kontrolliviivan kanssa läheskään saman vahvuinen. Voipi olla ,että marssin huomenna apteekkin ja ostan sen digitaalisen testin. Limojen puolesta alkaan kyllä tuntumaan ,että ovisaika lähenee :ashamed: . En antanut ukon edes jäädä ylitöihin tänään ,että jaksaa yöllä hommiin :D .
 
:wave:

Koskas aiot Satku testin tehdä? Joko sait Poni oviksen testiin? Mulle ei tässä kierrossa ole ollut mitään "luonnollisia" ovisoireita, mutta siihen tikkuun sen viivan sain... Saapi nähdä sitten. menkkojen alustahan sen vois sit laskea, pitikö paikkansa. Tai jos tärppäis, niin sit ainakin piti =)

Mukavaa viikonloppua piinatuille ;) !
 
RouvaSumppisuu
Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:
En antanut ukon edes jäädä ylitöihin tänään ,että jaksaa yöllä hommiin :D .

:D ...Mullakin oli silloin otolliseen aikaan pientä stressiä päällä, kun mies teki pitkiä päiviä ja sählyharkat päälle niin oli välillä aika kuitti, kun tuli kotiin...mutta kun 8 vuotta ollaan oltu yhdessä, niin kyllähän tässä on oppinut mikä saa sen hyvälle tuulelle ;) .

Nyt kaikille kahta viivaa testeihin, oli sitten kyseessä ovis- tai raskaustesti...ja oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

 
Alkuperäinen kirjoittaja kiki80:
:wave:

Koskas aiot Satku testin tehdä? Joko sait Poni oviksen testiin? Mulle ei tässä kierrossa ole ollut mitään "luonnollisia" ovisoireita, mutta siihen tikkuun sen viivan sain... Saapi nähdä sitten. menkkojen alustahan sen vois sit laskea, pitikö paikkansa. Tai jos tärppäis, niin sit ainakin piti =)

Mukavaa viikonloppua piinatuille ;) !
Testasin tossa tänään ja tälläsen sain. Miusta tossa näkyy kontrolliviivan lisäks kaks viivaa? Vai silmissäkö heittää? :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1150028.jpg
 
:wave:

yritin tuota kuvaa tiirata, mutta se on kyllä aika epätarkka. Kun nyt sanoit, niin näyttää ihan kuin siinä olisi kaksi viivaa kontrollin lisäksi, mutta toisellakin puolella on epätarkkaa ja jotain viivaa... Mutta jos siinä on jotain kontrollin lisäksi, niin eikö se pitäis olla plussaa!!!

:flower: Toivottavasti on selvä plussa! Ilmoittelepa, kun saat varmuuden. Pääsen sunnuntaina katsomaan, mikä on sun tulos :)
 
satku81 mystistä ,että testaat plussan ja negan samana päivänä. Eipä varmaan auta ,kun koittaa odottaa pari päivää ja testata taas. Pidetään peukkuja ,että seuraava on taas plussa :heart: .

Mä sitten investoin sen digiovistestin. 38? maksoi.Ukko vähän nieleskellen maksoi sen. Tänään se näytti negaa ,mutta en voinnut pidättää pisua kuin 3 h. Huomenna teen aamupisusta. Jännää. :p .
Meidän epäsäännöllisten pitäisi saada kyllä jotain kela-korvausta näihin testeihin ,kun niitä menee niin paljon :D . Ainakin minunlaisella himotestaajalla :ashamed: .
 
En malttanu odottaa. Testasin tänä aamuna herkällä kasettitestillä ja sain tämän mutta tää tuli testiajan jälkeen. Se on se kuuluisa viivanpaikka varmaankin :'( http://www.aijaa.com/v.php?i=1152655.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:
satku81 mystistä ,että testaat plussan ja negan samana päivänä. Eipä varmaan auta ,kun koittaa odottaa pari päivää ja testata taas. Pidetään peukkuja ,että seuraava on taas plussa :heart: .

Mä sitten investoin sen digiovistestin. 38? maksoi.Ukko vähän nieleskellen maksoi sen. Tänään se näytti negaa ,mutta en voinnut pidättää pisua kuin 3 h. Huomenna teen aamupisusta. Jännää. :p .
Meidän epäsäännöllisten pitäisi saada kyllä jotain kela-korvausta näihin testeihin ,kun niitä menee niin paljon :D . Ainakin minunlaisella himotestaajalla :ashamed: .
Mie piän negana tota ekaa ja tokaa. Vai onko se haamu? Onnee oviksen tikuttamiseen :)
 
Satku81 Koitin tuossa tiirata tuota sinun testiä ja viivan minä siinä olen näkevinäni.. Itselleni on myös käynyt niin että saman päivän aikaan olen testannut sekä plussan että negan. Toivottavasti sinun kohdallasi tuo olisi plussa, pidän peukkuja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja LaSi79:
Satku81 Koitin tuossa tiirata tuota sinun testiä ja viivan minä siinä olen näkevinäni.. Itselleni on myös käynyt niin että saman päivän aikaan olen testannut sekä plussan että negan. Toivottavasti sinun kohdallasi tuo olisi plussa, pidän peukkuja..
Kiitos. Plussaa myös sinnepäin :) Olitko raskaana?
 
Täältä tulis gyne kuulumisia...
Kävin perjantaina kp 19 gynellä ultrassa. Ei osannu ihan varmasti sanoa, että onko ovis tapahtunut (sain digitaaliseen mittariin plussan ma ja ti), mutta oli vahvasti sitä mieltä et olisi. Laitto mulle vielä lähetteen verikokeeseen, jossa pitäis käydä varmistamassa, että oonko ovuloinu. Eli aika turha käynti toi perjantai...
Kyllä mietin vähän tota, et meenkö ollenkaa tohon verikokeeseen vai uskonko ovulaatiotestiin. Se verikoe on nimittäin aikas kallis. Toisaalta taas kun tähän selvittelyyn on nyt lähtenyt ei millään viitsis jättää kesken.

Mitäs muille kuuluu?
 
RouvaSumppisuu
Voi ei Satku,
. Minäkin olin näkevinäni tuossa ensimmäisessä viivan...mutta niin kauan kun ei ole vuotoa, niin on toivoa :hug: .

Sinitaivas, kyllähän toi digitesti on varmaan paras kaikista ovistesteistä ja jos se on plussaa näyttänyt niin eiköhän siihen ole uskominen. Oliko sulla jotain tuntemuksia silloin ovisaikaan tai onko lämmöt kohonneet? Periaatteessa ovistestit voi näyttää plussaa ilman varsinaista ovistakaan, koska ne näyttää vaan sen LH -huipun. Eli jos yhtään epäilet, niin mä menisin varmaan vielä sun saappaissasi varmistamaan oviksen tapahtumisen tolla verikokeella.

Omaan napaan ei ihmeeempiä, nappasin vikan teron perjantaina ja eilen oli jo kivat menkkajomotukset, että tätiä odotellessa... :/ .
 
Satku81 Yritin jo eilen vastailla mutta tää ei suostunut ottaa viestiä vastaan.. En siis ollut raskaana kun sain sen plussan ja negan samana päivänä. Harmillinen juttu tuo testi :hug: . Mutta toivotaan että se vielä jossain välissä sitten on se kunnon plussa.

 
Heissan :) saanen liittyä joukkoonne! Olen aika ajoin käynyt lukemassa näitä sivuja ja nyt vihdoin päätin uskaltautua mukaan!
Esikoista odotellessa :)
Lopetin pillerit 10/06, tammikuussa 07 kävin gynellä kun tätiä ei kuulunut..

Sain terot joita söin 6kk, täti tuli ihan säännöllisesti kp 28. Heinäkuun jälkeen en ole enää teroja syönyt ja eikä ole enää tarkoituskaan aloittaa (gynen mukaan ne "tuottaa" menkat mutta eivät auta ovun tulemiseen, joten...).
Kaksi kertaa täti on tullut terojen jälkeen kylään kp 63.. Nyt on menossa kp 16, saa nähdä kuinka pitkä kierto tällä kertaa tulee (viikon nippaillut alavatsaa) huoh tätä odottelua..
 
Sellasta vielä piti kysyä, että minkä merkkisiä ovutestejä suosittelette... En ole vielä itse niitä kokeillut. Toivottavasti noilla pitkilläkin kierroilla tärppäis :) on sitä jo odotettu... tuntuu vaan niin toivottomalta.. ehkä se sieltä tulee sitten kun sitä vähiten odottaa..
 

Yhteistyössä