***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

• Viestiketjun aloittaja Mammukka81
  • Ensimmäinen viesti
RouvaSumppisuu
Mitäs kaikille kuuluupi :wave: ?

Kirjoittelin jo tuonne toiseen ketjuun niin kopioinpas samat tännekin:
Täällä olen tikutellut ovista ja haamuviiva on tummunut, muttei kuitenkaan ole kontrolliviivan vahvuinen vielä. Tänään pitäis aloittaa terot, mutta mä rupean nyt kapinalliseksi enkä ihan vielä aloitakkaan niitä. Ensin ruinaan niitä gyneltä ja sitten en aloitakaan niitä :LOL: . Tikuttelen vielä max. muutaman päivän ja jos näyttää siltä, ettei viiva vahvene ni eipä sille sitten mitään voi ja aloitan terot. Oon kuitenkin kuullut, että noi terot voi estää oviksen, niin en ihan vielä uskalla niitä aloittaa.

Olikos täällä muita tikuttelijoita tällä hetkellä...mites Kiki80?

:wave:

Täällä tikuttelijoita. Aloin tikuttamaan kp 14 eli viime viikon keskiviikkona. Siitä 5 päivää tuli haaleaa viivaa, mun mielestä samanlaisia. Tänä aamuna viiva oli tummunut, mutta ei ihan kontrolliviivan värinen. Ja tänään on sit kp 19. Toivottavasti huomenna olisi tumma! Se tarkottais ainakin sitä, että olisi tulossa normaalipituinen kierto. Vähän kyllä ihmetytti, kun tikut näytti heti sitä haaleaa viivaa. Ajattelin, että siihen ei olisi tullut mitään aluksi. Mitäs tikkuja sulla on käytössä? Mulla Fertest.

RouvaSumppisuu: mitenköhän se on niiden Terojen kanssa...? En kyllä tiedä miten asia on, mutta luulis, ettei ne hyvää tee oviksen tulolle, jos Teroilla on tarkoitus laittaa menkat päälle... Sähän voisit soittaa sille sun gynelle ja kysyä.

Kiva kun tähän ketjuun on tullut uusia kirjoittelijoita, kun vaan ehtisi lukea kaikkien kuulumiset. Itse olen nyt ihan positiivisella mielellä, jos saisi ainakin lyhenemään taas kiertoa.

Heippa!

Täällä ei juurikaan mitään uutta...

Silloin viime viikolla kun kävin gynellä, seuraavana päivänä tuli aavistus tuhruvuotoa ja alavatsaa väänsi niin kuin yleensä kun menkat alkaa... Mutta mutta jo päivän päätteeksi tuhru loppui, ja kivutkin hävisivät. Ja menkkoja ei ole näkynyt. :headwall: Eli mikä lie omituinen menkkayritelmä mahtoikaan tuo olla...?

Nyt sitten odottelen menkkoja kuin kuuta nousevaa :D Ja taatusti aloitan seuraavasta kierrosta nuo terot :D Ainakin nyt tuntuu siltä...

Tilasin eilen Advance ovis- ja raskaustestejä, yleensä olen niitä aconeita käyttänyt... Ennen kuin nämä kierrot rupesivat heittelehtimään, sain juhannuksen tienoilla, kp 22 muistaakseni selkeän plussan ovistestiin. Sen jälkeen semmoista ei olekaan näkynyt. Tosin aina en ole testannut kovin säännöllisesti. Mutta, oli se juhlallinen hetki silloin juhannuksena kun tuo ovistesti plussaa näytti :whistle: :LOL:

Eli toivottavasti tässä pääsisi lähiaikoina edes tuota ovista bongailemaan. Tod. näk vasta marraskuun puolella aikaisintaan...

Kiva lukea teidän muiden terolut-kokemuksia, ja tietysti muitakin kuulumisia! :heart:

RouvaSumppisuu oletko aloittanut terot? Mun pitäisi tänään alkaa. En tiedä, olisko ovis nyt, kun on oikealta puolen nippaillut alamahasta. Kummaa, kun en koskaan ole tuntenut ovista, niin ei ole hajuakaan, minkälaiset oireet siihen kuuluu..

RouvaSumppisuu
Hilbert, mä aloitan varmaan tänään ne terot. Eli kp 17. Oon tosiaan tikuttanut ovista muutaman päivän ja sunnuntaina eli kp 15 oli vahvin viiva, mutta sekään ei ollut yhtä vahva kontrolliviivan kanssa. Eilen oli haileempi. Ajattelin vielä tänään tossa iltapäivällä tikuttaa ja sitten aloittaa ton kuurin. Mullakin on juilinut tuolla alavatsalla ihan kivasti jo muutamana päivänä ja eilen tuli (varoitus: eriteasiaa :x ) sellainen mojova limamöllyskä housuihin. Mutta eipä nuo mammaksin tikut ainakaan sitä ovista vielä näytä...ja aikoinaan olen niillä saanut tosi vahvat viivat ja siinä kierrossa raskauduinkin silloin, niin aika pessimistinen oon ton oviksen suhteen. Mutta jospa seuraavassa kierrossa sitten...laitoin jo hyvissä ajoin tilauksen mammaksille, niin jatkan tuota tikuttelua sitten seuraavassakin kierrossa. Pitäähän sitä elämässä jännitystä olla :LOL: !

RouvaSumppisuu muistanko oikein, vai raskauduitko edelliskerralla terojen aikana? Mietin vain, että kaippa sekin on mahdollista. Eli jos nyt olis sattunut olla ovis ja nyt kun aloittaa terot, niin sitten ei tuliskaan tätiä niiden jälkeen.. Päätä särkee niin pirusti, että ajatukset laukkaa ihan omaa tahtia, eli älkää ihmetelkö, jos tulee sekavaa tekstiä :$

RouvaSumppisuu
Hilbert, muistat kyllä oikein. Mutta siinä kierrossa sain ovisplussan kp 15 ja samana päivänä aloitin terot. Ja tosiaan tätiä ei sitten kuulunutkaan ja mä kirosin noi terot alimpaan ******tiin, kun ei menkat niistä huolimatta tulleetkaan ja kaikki oireet pistin noiden terojen piikkiin. Mutta ne oireet olikin sit ihan raskausoireita :heart: .

Sumppis (sorppa, lyhensin vähän... ;) ) olipa mahtava homma, toivotaan, että kävis taas niin.. meillä kaikilla.
Ajattelin seuraavalla kierrolla alkaa tikuttaan. Esikoista kun yritettiin, niin en saanut ovistikkuihin kertaakaan plussaa. Tuon takia en nytkään ole lähtenyt koittamaan, mutta nyt olen tullut vähän toisiin aatoksiin. Gyne kun sanoi, että jos en löydä tikkujen avulla, niin sitten voitaisiin ottaa verikoe ja katsoa siitä (jotain?)

Pikkasen on kyllä pää sekaisin (no, molemmin puolin poskiontelon tulehdus..), meinasin eilen jo aloittaa terolutit, mutta kurkkasin kalenteriin, niin tänäänhän vasta on kp 15 eli tänään aloitan.. Saas nähdä, oliko ovis tuossa vai ei, ollaan kyllä tää viikko ahkeraan pupuiltu, josko tuottaisi jotain tulosta

RouvaSumppisuu
Kiki80, mullakin on käynyt noin, että tikut näyttää välillä tummempaa ja sit taas haaleempaa. Ajattelin itse, että onkohan virtsan vahvuudella jotain väliä...ja kai se LH -hormonin (vai mikä nyt onkaan) määrä vaihtelee muutenkin aika paljon elimistössä.

Me kuljetaan sitten käsikynkkään noiden terojen kanssa, Hilbert. Mäkin aloitin ne tänään, tosin kp17. Sain vahvan ovisplussan tikkuun tänään! On kyllä tosi huojentunut olo...

Eipäs ole hetkeen tullut kirjoiteltua. Alkukierto on niin tylsää aikaa ,että ei keksi edes mitään kirjoittamista. No tänään kp 9 ja aloitin jo oviksen tikutuksen. Ihan sellainen haalea haamuroinen tuli tai sitten se oli vain viivanpaikka, mutta huomenna seuranta jatkuu. Kummasti taas piristi ,kun pääsi kiertoa aktiivisesti seuraamaan. Olen nyt jo ihan koukussa ovistikkuihin ,kun alkukierrossa en tikuta niin pelkään ,että ovis tulee ja menee niin ,että se sitä huomaa. Nyt on paljon rauhallisempi mieli ,kun ei ainakaan luultavasti livahda sivu suun. Meillä tämänhetkinen elämä sen varran kiireistä ,että eipä tule tuota pupuilua noin vain sponttanisti harrastettua. :D

RouvaSumppisuu ja kiki80 Onnea ovisplussista. Ja Hilbert onnea sinulle myös nyt kun on apuja käytössä.

Mun ovisplussasta ei kannata onnitella, koska viiva ei kyllä ollut yhtä tumma kuin kontrolli ja en mä saa niistä viivoista mitään selvää. Eli välillä haaleaa, välillä tummaa, haaleaa... Pitäisi varmaan investoida johonkin digitaaliseen testiin, jos aikoo saada varmuuden.

Sumpille onnea, nyt on sit hyvät mahikset onnistua myös toisessa testissä!

kiki80: Mä tilasin eilen digitaalisen ovistestin. Makso ainakin paljon enemmän kun muut, mutta saa nähdä sitten toimiiko paremmin. Mä en oo saanu koskaan ovistikkuun plussaa, joten ajattelin nyt panostaa ja kokeilla noita.
Ens viikon alusta pitäis alkaa tikuttaa... Ja odotellaan...

Hiphei hurraa! :D

Kannattaa käydä täällä purkamassa ahdistusta kun tätiä ei näy, ja kas kolme tuntia myöhemmin arvon leidi saapuu rymisten :LOL:

Ja taas, iski ajatus pitäisikö vielä odottaa ennen noiden terojen aloittamista? Ajattelin kun tuo mieskin on vielä 6vkoa toisella paikkakunnalla töissä ja tapaamme vain viikonloppuisin, joten mahdollisuudet ovat nyt muutenkin heikommat... Jos sitten joulun tienoilla rupeaisi täsmäiskuihin...?

Sinitaivas: mä ajattelin, että vois tikuttaa ensin halpiksilla ja sit kun näyttäis niillä tummempaa viivaa, nin sitte kokeilla sillä digitaalisella. Se digitaalinen testi, jota katsoin netistä, oli sellainen, että siinä tuli mukana vain 7 testitikkua. Sitten pitäis kai ostaa taas uusi testi eli niitä tikkuja siihen ei sais irrallaan...? Eli tulee aika kalliiksi. Kun mä oon nyt tikuttanut jo yli viikon nimittäin... varmaan sit jatkan menkkoihin asti :LOL:

RouvaSumppisuu
Haaveissa esikoinen:
JaneG..........................joulukuusta 2006
Teaina.........................yk4
Kiki80..........................
Pilvilinna.....................yk2
Bumba.......................yk5
Sinitaivas...................

Haaveissa toinen :
RouvaSumppisuu.........yk 2
Ninnurainen.................
Hilbert..........................yk 2
Poni06.........................yk 4

Plussanneet :flower: :
Bamse
Peikkotyttö
Isebel81

Toivottavasti lista on ainakin suhtkoht oikein...ainakin sinnepäin :D . Tää on tosiaan hauska pino, kun tädin tulostakin saa onnitella, Onnea Bumba!

Tosta digitaalisesta ovistestistä oli juttua, mäkin ensin harkitsin sen tilaamista, mutta koska siinä setissä on vaan 7 tikkua niin aika tyyrishän se on. Kävin muuten tuossa yks päivä helistimellä lukemassa vauvajuttuja ja eksyin taas (yllätys yllätys) kuumeilijoiden puolelle. Siellä oli ihan ketju oviksen tikuttelijoille ja siellä oli monia, jotka sai ovistikkuun vaan haamuja ja olivat sitten kuitenkin saaneet kaksi viivaa r-testiin...eli ei kannata lannistua!

Bumba täti-onnittelut :D

Minäkin tikutan ihan halvimmilla tarjous liuskoilla ,kun saan niitä menemään niin paljon. Olisi kiva tuo digitaalinen ,mutta ostan sen sitten vasta, jos kierrot tasottuu. Tänään ovistikussa samanlainen hyvin haalea viiva. Eipä varmaan ovis ihan kohta ole tuloillaan. Hyvä niin ,kun on niin kiire viikonloppu tulossa =) .
Rouva Sumppisuu mulla on yk 4 menossa.

En minäkään olisi varmaan raaskinu digitaalista ostaa, mutta mä kävin yksityisellä gynellä ultrassa tän viikon keskiviikkona kp10 ja meen uudelleen ultrattavaks ens viikon perjantaina kp19. Kp10 ei ollut vielä tietoakaan oviksesta eli toivottavasti ens viikolla näkee tapahtuuko mussa edes mitään. Ens viikon alusta aloitan noi tikuttelut ja ajattelin nyt oikein panostaa, kun noita digitaalisia on kehuttu. Toivottavasti ei mee hukkaan =)

Toi digitaalinen testi on aikamoista rahastusta, kun siihen ei saa niitä tikkuja ostettua irrallaan! Sitten siitä luki verkkoapteekin netissä jotenkin, että "huom. testitikkuja ei ole saatavilla erikseen, koska laitteen patterit kestävät vain yhden kierron ajan" ???? No, tuskinpa se nyt niistä pattereista on kiinni....

Pitäisi varmaan ottaa yhteyttä Kuningaskuluttajaan tai Karpoon :LOL:

Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille. Kiitos Sumppis listasta =)

Yhteistyössä