***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

  • Viestiketjun aloittaja Mammukka81
  • Ensimmäinen viesti
Tänään kp 35/35. Huomenna pitäisi tädin tulla mutta naureskellen en edes uneksi niin tapahtuvan :LOL: Tuskin on säännöllinen kierto, heh...Ei oireita suuntaan tai toiseen joten eipä ole sen kummempaa kommentoitavaa. Testata ajattelin viikonloppuna jos tarvetta.

Muille paljon plussatsemppiä :) Jospa niitä plussia tulisi!
 
Teaina :hug: tädistä vai pitäisiskö onnitella ;)

Kiki80 tilasin ovistestejä halpa-testi.fi :stä. Siellä oli pikaisesti katsottuna edullisimpia. No tulihan nekin maksamaan varmaan yht.n. 40? ,kun ovis-testejä oli 30 ja raskaustestejä 3 kpl (summat ja määrät voi vähän heittää ,kun en tarkkaa muista). Mutta makso mitä makso niin sen ovikseni tahdon bongata :D

Plussatuulia viikonlopun testaajille ja kaikille muillekin +++++
 
RouvaSumppisuu
No voihan tylsyys, Isabel. Ymmärrän kyllä hyvin, jos tympii :hug: . Mulla tuo terokuuri toi tulosta ja tänään kp1. Eli eilen otin viimeisen pillerin ja hyvä, että näin pian alkoi menkat. Onhan niitä jo odoteltukin.

Ajattelin tikutella ovista tässä kierrossa. Varmaan mammaksilta pistän tilauksen tulemaan, ainakin ennen ne on mulla toimineet ihan ok. Ja greippimehuakin täytyis vissiin käydä ostamassa...kaikki keinot käyttöön =) .

Ärsyttää, kun en muistanut kysyä gyneltä, mitäs sitten jos tikut ei näytä ovista ennen kp 15...kun silloin täytyy taas alkaa noita teroja popsimaan. Kun oon kuullut, että terot voi jopa estää oviksen...mutta kaipa niitä on nyt vaan kiltisti popsittava, jos jotain säännöllisyyttä näihin kiertoihin saisi.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave: !
 
Heippa

Voi Isabel. Toivotaan pikaisia menkkoja tai myöhäistä plussaa! Mulla kp 5 ja pikaiset menkat oli ja meni. No hyvä kun pääsee helpolla, mutta ei tunnu normaalilta, kun muistan, että ne ennen pillereitä ois olllu runsaat ja pidemmät.

Oletteko käyttäneet ovistesteinä niitä halvimpia, missä pitää verrata viivan tummuutta siihen vertailuviivaan? Onko ne miten vaikeita käyttää, siis tulkita?
 
Isabel :hug:

Täällä eilen alkoi ovis-tikkuun tulla viivaan ,joka tänään jo tummempi. Nyt joka toinen päivä tarkoitus peittoja pöllyyttään niin kauan ,että viivoja ei tikkuun enää tule. Näin minä olen sen ajatellut niin ei jää mitään arvailujen varaan ajankohdan suhteen. Onneksi on tuo mies samoilla linjoilla ,vaikka ei tätä minun vouhotusta aina ymmärräkkään :ashamed: .
 
RouvaSumppisuu oho! Täti tuli? Hienoa! Itse otin eilen viimeisen, joten nyt jännään, koska täti kaartaa paikalle, jos kerta sullakin tuli näin nopsaan! Itselläni tullut ruskeaa pientä tuhruvuotoa koko viikonlopun, joten olisikohan se merkki lähestyvästä Ferrarista...? Olis kyllä jo korkea aika.. viimeksi heinäkuussa kun ollaan tavattu...
 
RouvaSumppisuu
Hilbert, joo tosiaan heti terojen lopettamisen jälkeen se kauan kaivattu sukulainen tuli kylään. Heinäkuussa meilläkin oli edellinen tapaaminen, että oli kyllä toivottu vierailija tällä kertaa :LOL: .
 
Onnittelut menkkojen johdosta, pääsee taas uuteen kiertoon uudella innolla :)

Pilvilinna, sullakin venyy...täällä kp 39/35 ja taitaa kierto mennä yli neljänkympin, huoh :/

Minäkin kokeilin parissa kierrossa ovistikkuja ennen plussaa mutta aina vain näytti sitä haaleaa viivaa (eli ei ovista) ja siihen loppui innostus. Pitkässä kierrossa kun ei tiedä milloin kannattaisi aloittaa ellei osta isoa kasaa jemmaan. Mutta, olin kuitenkin ovuloinut myöhemmin, jo tikuttamisen lopettamisen jälkeen ja siitä plussasinkin :) Tsemppiä oviksen metsästäjille!

Taidan vielä tehdä yhden r-testin tässä joku päivä kun oireet vaan jatkuu...lämmöt 37,3, kipeä olo (välillä kylmä ja kuuma), rinnat aristaa, ruoka tökkii...tai sitten olen tulossa taas kipeäksi :LOL: tämä flunssanpoikanen on tosin ollut mulla jo viikon. No katsellaan...
 
Kiki80 Eilen oli mulla kp 19 ja viiva oli selkeä ,mutta ei niin tumma kuin kontrolliviiva. Tänään viiva hailakampi. Eilen masua nippaili koko päivän ja limatkin oli ovikseen sopivia. Mutta testaus jatkuu ja jtp pupuilut. Jos ovis olisi ollut eilen niin nyt tulossa lähes normi kierto. Mielenkiintoista seurata oman kehon toimintaa :D .

Isabel81 iso plussapuhuri +++++++++++ :heart:
 
ÄÄÄÄÄH!!! :headwall: Ei näy menkkoja. Tulis nyt vaan, ni pääsis uuteen kiertoon. Ajattelin perjantaina testata, jos ei siihen mennessä tule. Aikasemmin en uskalla! Viime yönä hillitön selkäsärky ja rinnat on vähä kosketusarat, eli täti tulee.... viikon myöhässä.

Isabel81 plussatuulia+++++++++ kuulostaa lupaavalta toi sun tilanne.
 
Huopikas
Menkoista ei oo tietoakaan täälläkään... Sen sijaan sain jostain virtsatulehduksen ja olen nyt antibioottikuurilla. Selvisipä mahan nipistelylle syy, vaikkakaan ei se, mitä aina toivoo... :(
 
Bamse ONNEA ja ihanaa odotusaikaa :heart: :flower:

Hilbert täti-onnittelut :D . Tää on sitten hauska pino kun voi reilusti onnitella tädistä =)

).( Ovistestissä enää juuri ja juuri erottuva viiva. Uskon ,että ovis oli su iltana. Jos näin oli niin tuohut kohdillaan ,että nyt vaan odotetaan tuottiko ne tulosta :| . On nämä kierrot yhtä odotusta |O . Tikutan kyllä edelleen vaikka joka toinen päivä ,kun oli tuo ovis niin aikaisin. Voihan tuo imetyksen vähennys jo vaikuttaa niin ,että kierrot normalisoituu.
 
Bamse onnea plussasta! Hieno homma!

Täällä kp 84. *huoh* Tuleekohan uusi ennätys. Pillereiden jättämisen jälkeen kp:t venyivät 88 asti, mutta nyt näyttäisi tulevan paaaaljon pidempi kierto. Onko kenelläkään muulla näin pitkiä kiertoja...?
 
JaneG: Mulla oli se 70 päivää eka kierto. Ootko sä saanu mitään teroja tms., jos sulla on jatkuvasti noin pitkät kierrot? Tosi ikävää :| vaikka ei kyllä muuten menkkoja kaipaiskaan....

Tilasin ovistikkuja jonkun 50 kpl satsin, niin pitäis riittää :LOL:

Mites Isebel? Tuleeko plussaa? :)
 
Onnea Bamse plussasta :flower: Mikä sun kp oli?

Täällä on tehty nyt 3kpl negatestejä. Kyllä tympii. Pakko uskoa ettei tärppiä ole tullut näistä mun kuvitelluista oireista huolimatta. Nyt menossa kp43 eikä merkkiäkään alkavista menkoista. Rinnat ovat vieläkin kipeät, lämmöt jatkuvasti 36,8-37,2 mutta ei muuta. Olenkohan jotenkin sairas kun lämmötkin on koholla? :LOL: Olo muuten normaali...

JaneG, sympatiahalit :hug: Mulla taisi olla ennen viimeisintä plussaa pisin kierto 74 päivää. Huh huh...kyllä siinä meinasi jo toivo mennä! Osaisiko lääkäri avitella tädin tuloa vaikka noilla teroilla?
 
Isebel81, toi kuulostaa niiiiiin tutulta. Omista lämmöistä en tiedä, mut kp on nyt 51/42? ja huipannu pari päivää putkeen ja jo neljättä päivää tulee rusehtavaa limaa <-- sorry (yleensä tulee yks päivä ja sit hanat aukee) pari päivää sit tein negatestin, sarjassaa kolmannen :whistle: Huoh!

Toivotaan parasta että me kuulutaan niihin jotka plussaa tosi myöhään (toivo elää yhä) B)

Banselle hurjasti onnea :flower: ja pitkän kierron piinaamille :hug:
 
Kiki80 ja Isebel81 Teroja toivon saavani tämän kuun lopussa, kun meillä on aika Väestöliiton lapsettomuusklinikalle =)

Keväällä söin kolme kiertoa Teroja, mutta sen pidempään gyne ei niitä määrännyt vaikka tietää että mulla on aina ollut tosi pitkä ja epäsäännöllinen luomukierto... Ja ihmettelen todella että epäsäännöllisellä pitkällä kierrolla kehoitti yrittämään plussaa vuoden verran. Vaikka yleensä suositellaan hoitoja aiemmin jos kierto on epäsäännöllinen. No... aika klinikalle on 10 kk yrityksen tienoilla, joten varmaan asiat rullaavat sen jälkeen.

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille. Hyvää viikonloppua!!!! :flower:
 

Yhteistyössä