ennustelua ajankuluksi -LUE OHJEET

  • Viestiketjun aloittaja elli karamelli
  • Ensimmäinen viesti
hommaa vai ei :)
kiitos vastauksestasi. kovaa työtä tämä on ollutkin ja toivon, että kesää kohti alkaa helpottamaan. olen kyllä postiivisella mielellä tämän yritykseni suhteen :)
 
minävaan
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Tämä on tärkeää, vastaan vain niille jotka toimivat ohjeiden mukaan!

1. kuvaile itseäsi kolmella sanalla
2. kerro jokin väri joka tulee ensimmäisenä mieleesi
3. kysy kysymyksesi

HUOMIOITHAN TÄMÄN:
- EN vastaa terveyteen liittyviin asioihin
- EN myöskään näe tarkkoja päivämääriä

Ja viimeisenä, vastailen siinä järjestyksessä ja niin monelle kuin itsestäni
parhaimmalta tuntuu :) EN SIIS LUPAA VASTATA JOKAISELLE
1, pulska, tummahko, vakava
2 keltainen
3. Minulla on aluillaan suhde, johtaako se mihinkään pidempään? Mitenkäs työasiat, joko työllistyn pian?
tummako tämä mies on jota tapailet? tapailua mutta jotenkin näen että tämä mies tulee aiheuttamaan sydänsuruja. tämän miehen jälkeen tulee herkempi olemukseltaan, hiukan kookkaampi ja ristiverinen mies rinnallesi. hän on rauhallinen ja kilttiluonteinen, tämän kanssa ihan pysyvä suhde. työasioihin muutoksia tänä vuonna huhtikuussa :)
Tumma ja ruskeasilmäinen joo. No koenpahan olevani elossa kun intohimoa piisaa meidän välillä. Huhtikuussa minun pitäisi jo valmistua.

Kiitokset!
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja inna:
1. herkkä, hoivaaja, tunnelmoija
2. tumman sininen
3 Miltä tulevaisuuteni näyttää?
vanhempi sukulaisnainen nousee tähän, jonka kanssa jotain sanaharkkaa ollut jo. hänen kanssaan hiukan hankalampia hetkiä tulevassa, mutta myös keskusteluja ja pyrkimyksiä yhteisymmärrykseen. katkeruutta ja kaunaa tähän väliinne jostain syystä nousee.

parisuhdeasioissa avioliitto joka kestää, yhteinen koti (omakotitalona näen) sekä perhettä. mies ja perhe ainakin taitavat jo elämässäsi ollakin?
 
Julia
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Tämä on tärkeää, vastaan vain niille jotka toimivat ohjeiden mukaan!

1. kuvaile itseäsi kolmella sanalla
2. kerro jokin väri joka tulee ensimmäisenä mieleesi
3. kysy kysymyksesi

HUOMIOITHAN TÄMÄN:
- EN vastaa terveyteen liittyviin asioihin
- EN myöskään näe tarkkoja päivämääriä

Ja viimeisenä, vastailen siinä järjestyksessä ja niin monelle kuin itsestäni
parhaimmalta tuntuu :) EN SIIS LUPAA VASTATA JOKAISELLE
1. Herkuttelija, iloinen,äkkipikainen
2.Pinkki
3.Kuinka monta lasta saan ja mitä sukupuolta he ovat?
 
www
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Tämä on tärkeää, vastaan vain niille jotka toimivat ohjeiden mukaan!

1. kuvaile itseäsi kolmella sanalla
2. kerro jokin väri joka tulee ensimmäisenä mieleesi
3. kysy kysymyksesi

HUOMIOITHAN TÄMÄN:
- EN vastaa terveyteen liittyviin asioihin
- EN myöskään näe tarkkoja päivämääriä

Ja viimeisenä, vastailen siinä järjestyksessä ja niin monelle kuin itsestäni
parhaimmalta tuntuu :) EN SIIS LUPAA VASTATA JOKAISELLE
1. Ystävällinen, lyhytpinnainen, laiska
2. Punainen
3. Tuleeko meille lisää lapsia? Miten minun työni?
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
-Herkkä, itseään epäilevä, alistuva
-Punainen
-Miten tämä taistelu lapsesta päättyy? :'(
sinussa on silti sisua ja paljon rakkautta, joka antaa voimia tuohon uuvuttavaan taisteluun. joten älä epäile, älä alistu. anna sen naarastiikerin sinussa herätä ja nousta puolustautumaan niin näet miten asiat muuttuvat (eivät ehkä konkreettisesti, mutta sinulla on itselläsi henkisesti helpompi olla, muutos tulee itsesi kautta). lopputulosta en näe, koen että sitä ei saa sinulle kertoa jostain syystä. mutta missään nimessä et saa tätä ottaa negatiivisena vastauksena, sillä sellainen tämä ei ole. voimia. :hug:
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja bebe:
1.sekaisin, väsynyt, nuori äiti
2.musta
3.ollanko me koskaan koko perhe taas samassa maassa perheenä?
tähän en näe, valitettavasti. pidä huoli itsestäsi ja lapsestasi, ja muista että kaikki ei aina ole siltä miltä se näyttää.
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja EiMullaMuuta:
1. Laiska, kiltti, ystävällinen
2. punainen
3. muutammeko haluamalleni paikkakunnalle, ja monta perheenjäsentä meillä tuolloin on?
jostain syystä en näe teille muuttoa yhtään mihinkään lähitulevassa? mahdankohan olla nyt ihan väärissä energioissa..
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
1. Avarakatseinen, utelias, rauhallinen
2. sininen
3. Montako lasta me saamme? Kuinka perheemme voi tulevaisuudessa? Entä taloudellinen tilanteemme jatkossa?
kolme. perheenne vetää yhtäköyttä, kumpikaan teistä ei ole valmis luovuttamaan vaikeuksien tullessa. taloudellinen tilanne pysyy jatkossa vakaana, notkahduksia ei ole tulossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Alkuperäinen kirjoittaja EiMullaMuuta:
1. Laiska, kiltti, ystävällinen
2. punainen
3. muutammeko haluamalleni paikkakunnalle, ja monta perheenjäsentä meillä tuolloin on?
jostain syystä en näe teille muuttoa yhtään mihinkään lähitulevassa? mahdankohan olla nyt ihan väärissä energioissa..
No en tiedä.. saattaahan tässä tovi mennä että päästään muuttamaan.. Mites se perheen koko? Kiitos vastauksesta!

 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja maamu:
1.masentunut, kylmä, itsepäinen
2. ruskea
3. tulenko enää koskaan tuntemaan oloani onnelliseksi mieheni kanssa?
tällä hetkellä vihasi ja surusi on niin voimakasta, että melko mahdottomalta vaikuttaisi. sanon tämän näin, jos et saa käsiteltyä tunteitasi, niin ei, et tule kokemaan itseäsi onnelliseksi miehesi kanssa. mutta sama pätee myös, jos olet yksin. tulet olemaan onnellinen, joko yksin tai miehesi kanssa, kunhan selvität tunteesi. tämän kaiken tiesit jo itsekin. voimia sinullekin :hug:
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Tämä on tärkeää, vastaan vain niille jotka toimivat ohjeiden mukaan!

1. kuvaile itseäsi kolmella sanalla
2. kerro jokin väri joka tulee ensimmäisenä mieleesi
3. kysy kysymyksesi

HUOMIOITHAN TÄMÄN:
- EN vastaa terveyteen liittyviin asioihin
- EN myöskään näe tarkkoja päivämääriä

Ja viimeisenä, vastailen siinä järjestyksessä ja niin monelle kuin itsestäni
parhaimmalta tuntuu :) EN SIIS LUPAA VASTATA JOKAISELLE
1. nuori, tervehtymässä, omapäinen
2. punainen
3. ottaako vai jättääkö?
ottaa. joko on sormusta tarjonnut?
 
katja
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Alkuperäinen kirjoittaja katja:
Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Alkuperäinen kirjoittaja katja:
1. Ystävällinen, huono itsetunto, lapsirakas
2. punainen
3. Olenko aina kotiäitinä vai saanko joskus töitä jostain?
et ole aina kotiäitinä :) tuleva työpaikkasi tulee eteesi yllättäen, jo ennenkuin olet työnhaun eteen mitään konkreettisesti tehnytkään. vähän kuin "puun takaa". hetken asiaa pohdittuasi tuumaat kuitenkin että "mikä ettei" ja teet ratkaisusi. miehesi tässä on tukenasi ratkaisua tehdessä, tulet olemaan hyvin tyytyväinen työpaikkaasi ja rohkeaan ratkaisuusi. ajasta en osaa sanoa, ei kuitenkaan ihan pian kuitenkaan ole tapahtumassa.
Ihanaa.Kiitos oikein paljon sinulle!! Voin uskoa tuon että mieheni on tukenani ja ihanaa kun sen "näit" sillä miehelläni ja minulla on todella läheinen suhde ja hän tukee minua kaikessa :) Meillä on kaksi lasta tyttövauva sekä poika. Näetkö minulle muita lapsia joita kovasti toivomme? Anteeksi kun kysyin toisen kysymyksen tämä on vaan minulle hyvin tärkeää..
Kiitos vielä äsköisestä vastauksestasi!!! :)
näen lisää lapsia, en pysty varmuudella sanomaan onko yksi vai kaksi. mutta tämä asia on totta vasta myöhemmässä vaiheessa, tuo työasia tulee eteesi ennen. useamman vuoden saan tähän väliin ikäeroa jo olemassa oleviin lapsiinne nähden. :)
Hei,mun on vielä pakko palata tähän ketjuun kun tuntuu etten saa millään rauhaa kun mietin ja mietin vaan.. Eli näitkö mulle minkä alan tai minkätyyppistä työtä näit minulle tulevan. Nyt jo ihan hävettää kun kokoajan kyselen..Anteeksi!
Ymmärrän jos et enää jaksa vastata ja oon jo kiitollinen aiemmista vastauksista :D
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
1. kuvaile itseäsi kolmella sanalla vaalea, saamaton, opiskelija
2. kerro jokin väri joka tulee ensimmäisenä mieleesi oranssi
3. kysy kysymyksesi miltä meidän taloudellinen tilanne näyttää tänä keväänä? (nyt se on surkea)
ei kauhean paljon paremmalta silloinkaan, toki hiukan. mutta suurta parannusta ei vielä keväälle ole tulossa. menee pikkuisen myöhempään. syksymmällä jo paremmat ajat.
 
elli karamelli
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaisitko? :
1. Murehtiva, aikaansaamaton, ystävällinen
2. Punainen
3. Onko lapsillamme onnellinen tulevaisuus? Tulenko vielä olemaan onnellinen tässä parisuhteessa?

Kauniit kiitokset jos vastaat! :heart:
älä murehdi lastesi puolesta, hassu. et voi elää heidän elämäänsä puolestaan, vaikka ymmärrän että haluaisitkin. äiteinä meidän pitää vaan luottaa siihen, että kaikki menee parhain päin. parisuhdeasioihisi näen mietintää ja asioiden pohtimista. eri vaihtoehtoja tullaan punnitsemaan ja ratkaisujakin tehdään, mutta rauhassa ja ajankanssa. ei hätiköiden.
 

Yhteistyössä