Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voisitko mitenkään ajatella ap, että antaisit lisää infoa mulle tästä tilanteesta. En tosiaan tiedä miten tästä eteenpäin. Masennun itse vain päivä päivältä enemmän koska vaistoan, ettei mies ole läsnä ja sen, että ajatukset ja halut hänellä on muualla.
Voi sinua.
Ensinnäkin kiitos palautteestasi.
Mutta tilanteesi on nyt sellainen, että' en halua enkä voi sanoa mitä sinun pitäisi tehdä. Sillä sinun on tehtävä itse omat päätöksesi.
Miehesi "harmaa kausi" kestää vielä kauan. Hän tulee siitä selviämään, mutta ei ihan äkkiä. On oma valintasi, jäätkö siihen ja kestät tämän kaiken vielä ehkä vuosia eteenpäin ja sen jälkeen saavutat onnen miehesi kanssa. Vai päätätkö lähteä etsimään omaa onneasi, joka tulee olemaan toisenlainen kuin tähän saakka, ja saavutatkin sen nopeammin.
Pointti on se, että sinulla on kaksi eri "onnea" tavoiteltavana. Koskaan enää et tule saavuttamaan sitä sellaista, mikä on menneessä miehesi kanssa.
Myöhemmin, jos jäät miehesi rinnalle, onnenne on toisenlaista kuin aiemmin. Se on kypsynyttä ja vapaantuneempaa, yksilöllisempää. Ette ole enää niin tiivis pari kuin aiemmin. Onnellisia silti.
Jos et jää, tulet kokemaan mitä on olla onnellinen yksin. Riippumattomana ja itsenäisenä. Sekin onni on täysin erilaista mitä olet koskaan vielä elämäsi aikana kokenut.
Ohjat on sinun käsissäsi. Et ole loppuelämääsi onneton. Valitsit miten vain. Onni kyllä on tulossa vielä, mutta se, millaisen onnellisuuden valitset, on sinun käsissäsi enkä minä voi sitä tämän tarkemmin kertoa.
:hug: voimia sinulle