Ennustusta kymmenelle ekalle - LUE OHJEET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sofie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voisitko mitenkään ajatella ap, että antaisit lisää infoa mulle tästä tilanteesta. En tosiaan tiedä miten tästä eteenpäin. Masennun itse vain päivä päivältä enemmän koska vaistoan, ettei mies ole läsnä ja sen, että ajatukset ja halut hänellä on muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja sofie:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiN:
Minä olen 23-vuotias, yksinhuoltaja äiti tummiksi värjätyin hiuksin. Tämän hetkisiä tunnetilojani kuvaa lähinnä: läheisyyden kaipuu, uteliaisuus, epävarmuus ja kaipaus.

Saisitko minulle jotakin rakkauteen tai työhön liittyen?

Joku tumma mies jo oveasi kolkuttaa, tunnet tai tiedät hänet jo. Ehkä netin kautta..? Tämä ei tule olemaan kuitenkaan elämäsi prinssi, älä siis laske kaikkea hänen varaansa. Sydän suruja tuo tullessaan.

osaatko sanoa onko kyse exästä vai uudemmasta tuttavuudesta?
Kiitos kovasti :)

Minä olen 23-vuotias, yksinhuoltaja äiti tummiksi värjätyin hiuksin. Tämän hetkisiä tunnetilojani kuvaa lähinnä: läheisyyden kaipuu, uteliaisuus, epävarmuus ja kaipaus.

Joku tumma mies jo oveasi kolkuttaa, tunnet tai tiedät hänet jo. Ehkä netin kautta..? Tämä ei tule olemaan kuitenkaan elämäsi prinssi, älä siis laske kaikkea hänen varaansa. Sydän suruja tuo tullessaan.

Lisään vielä, molemmat näistä siis ovat tummia, ja tämä voisi periaatteessa sopia molempiin. Hyvin joka tapauksessa näit :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voisitko mitenkään ajatella ap, että antaisit lisää infoa mulle tästä tilanteesta. En tosiaan tiedä miten tästä eteenpäin. Masennun itse vain päivä päivältä enemmän koska vaistoan, ettei mies ole läsnä ja sen, että ajatukset ja halut hänellä on muualla.

Voi sinua.
Ensinnäkin kiitos palautteestasi.
Mutta tilanteesi on nyt sellainen, että' en halua enkä voi sanoa mitä sinun pitäisi tehdä. Sillä sinun on tehtävä itse omat päätöksesi.
Miehesi "harmaa kausi" kestää vielä kauan. Hän tulee siitä selviämään, mutta ei ihan äkkiä. On oma valintasi, jäätkö siihen ja kestät tämän kaiken vielä ehkä vuosia eteenpäin ja sen jälkeen saavutat onnen miehesi kanssa. Vai päätätkö lähteä etsimään omaa onneasi, joka tulee olemaan toisenlainen kuin tähän saakka, ja saavutatkin sen nopeammin.
Pointti on se, että sinulla on kaksi eri "onnea" tavoiteltavana. Koskaan enää et tule saavuttamaan sitä sellaista, mikä on menneessä miehesi kanssa.
Myöhemmin, jos jäät miehesi rinnalle, onnenne on toisenlaista kuin aiemmin. Se on kypsynyttä ja vapaantuneempaa, yksilöllisempää. Ette ole enää niin tiivis pari kuin aiemmin. Onnellisia silti.
Jos et jää, tulet kokemaan mitä on olla onnellinen yksin. Riippumattomana ja itsenäisenä. Sekin onni on täysin erilaista mitä olet koskaan vielä elämäsi aikana kokenut.

Ohjat on sinun käsissäsi. Et ole loppuelämääsi onneton. Valitsit miten vain. Onni kyllä on tulossa vielä, mutta se, millaisen onnellisuuden valitset, on sinun käsissäsi enkä minä voi sitä tämän tarkemmin kertoa.

:hug: voimia sinulle

Lisään vielä, molemmat näistä siis ovat tummia, ja tämä voisi periaatteessa sopia molempiin. Hyvin joka tapauksessa näit :)

uudempi tuttavuus. ex jää taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi sinua.
Ensinnäkin kiitos palautteestasi.
Mutta tilanteesi on nyt sellainen, että' en halua enkä voi sanoa mitä sinun pitäisi tehdä. Sillä sinun on tehtävä itse omat päätöksesi.
Miehesi "harmaa kausi" kestää vielä kauan. Hän tulee siitä selviämään, mutta ei ihan äkkiä. On oma valintasi, jäätkö siihen ja kestät tämän kaiken vielä ehkä vuosia eteenpäin ja sen jälkeen saavutat onnen miehesi kanssa. Vai päätätkö lähteä etsimään omaa onneasi, joka tulee olemaan toisenlainen kuin tähän saakka, ja saavutatkin sen nopeammin.
Pointti on se, että sinulla on kaksi eri "onnea" tavoiteltavana. Koskaan enää et tule saavuttamaan sitä sellaista, mikä on menneessä miehesi kanssa.
Myöhemmin, jos jäät miehesi rinnalle, onnenne on toisenlaista kuin aiemmin. Se on kypsynyttä ja vapaantuneempaa, yksilöllisempää. Ette ole enää niin tiivis pari kuin aiemmin. Onnellisia silti.
Jos et jää, tulet kokemaan mitä on olla onnellinen yksin. Riippumattomana ja itsenäisenä. Sekin onni on täysin erilaista mitä olet koskaan vielä elämäsi aikana kokenut.

Ohjat on sinun käsissäsi. Et ole loppuelämääsi onneton. Valitsit miten vain. Onni kyllä on tulossa vielä, mutta se, millaisen onnellisuuden valitset, on sinun käsissäsi enkä minä voi sitä tämän tarkemmin kertoa.

:hug: voimia sinulle

minulla on aina ollut sellainen tunne, että en ole parisuhdetyyppiä. Jotenkin aina valitsen vääriä kumppaneita. Toisaalta koen vastuuni ja velvollisuuteni koska meillä on pienehkö lapsi. Ehkä tässä mennään ajan hissun kissun ja annan elämän johdattaa. Itselleni olisi vain tärkeä tietää jos miehellä on esim. sivusuhde niin tämä kertoisi paljon tästä suhteen tilasta. Itse hän ei myönnä mitään. Koen ensisijaisesti sen niin, että mieheni tulisi ottaa vastuuta elämästään ja parisuhteemme laadusta. Jos hänellä on mieli ja teotkin? toisen naisen luona niin minkä minä tälle suhteelle mahdan?
Auts, vaikeaa ja ahdistavaa.

Kiitos sinulle kovasti ja oikein mukavaa joulun aikaa. Ja toki olen kiitollinen jos haluat minulle vielä rohkeutta ja viisautta antaa elämän tiellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoa ilmassa:
27-vuotias, tunnollinen, kiltti, periksiantamaton, äiti, vaimo, silmälasipäinen, tumma, lyhyt, hoikka. Muuttuuko miehen käytös ikinä vai onko avioero ainoa vaihtoehto?

Onko miehelläsi alkoholin kanssa ongelmaa? En näe käytöksen muuttuvan, hän ei pääse tästä irti. Valintasi asian suhteen on sinun. Näen sinut hiukan arkana, tai sellaisena joka ei luota omaan pärjäävyyteensä ja siksi on edelleen huonossa suhteessa. Sinussa on voimaa kuin pienessä kylässä, tulet pärjäämään paremmin kuin ikinä uskallat kuvitellakaan. Ja olemaan onnellinen. Voimia sinulle. Ja tyttärellesi. (sinulla kai on tyttölapsi? näen hänet taaperoisena tässä, alle kolme vuotta on ikää, sanoisin lähemmäs kaksi vuotta)

Kiitos vastauksestasi. Miehellä ei ole alkoholin kanssa ongelmia, mutta muussa käytöksessä kylläkin. Hän ei arvosta minua ollenkaan tai ponnistelujani kodin ja hyvinvoinnin eteen. Tottakai rahallinen pärjääminen mietityttää, mutta kai se on parempi tehdä ratkaisu pikimmiten, ihan jo oman hyvinvoinnin kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja neljän lapsen äiti:
neljän ihanan lapsen äiti, 26 vuotias, tumma, hieman ujo, naimisissa tällä hetkellä asutaan asumus erossa miehen kanssa ... saanko lisää lapsia ja palataanko miehen kanssa yhteen?

Tulet "vahingossa" raskaaksi, niin tai näin, raskaus ei ole suunniteltu. Miehesi kanssa vielä yhteisiä hetkiä, mutta loppuelämää ette yhdessä vietä.

näin itsekki olen tuntenut että emme tule olemaan loppuelämäämme ainakaan yhdessä... aika näyttää mihin suuntaan asiat menevät :)

Yhteistyössä