S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja 11:Alkuperäinen kirjoittaja jep:1. sininen
2.maa
3.niina
Sinä olet luonteeltasi hyvin järkevä ihminen, päätöksiä tehdessäsi ne perustuvat ennemmin päättelyyn ja järkeesi, kuin pelkkiin tunneasioihin. Sinulla on unelmia, mutta olet kuitenkin hyvin "jalat maassa" tyyppi, et rakentele pilvilinnoja tai haihattele suuntaan jos toiseen. Äitiys on sinussa vahvana, sinulle kaikkein tärkeintä on oma perheesi ja lapset. Oletko iältäsi suunnilleen kolmenkymmenen kieppeillä? Lapsilukusi ei ole vielä täynnä, vaikkakin hyvin vahvana minulle lukua "kolme" tässä annetaan.
Näen elämässäsi ristiverisen, jo aikuisen miehen, jonka työ on hektistä ja liikkuvaakin osittain. Mies on hellä ja luotettava, jakaa kanssasi samat käsitykset arvoista ja niiden tärkeysjärjestyksestä.
joo, 3 lasta on, mies tekee keikka hommia siellä sun täällä. perhe on tärkeintä. vähän nuorempi kyllä oon (24). järkeväksi minua on ennenkin sanottu..
ainiin, ja mies on kyllä vaalea.. hellä ja luotettava kyllä on!
Alkuperäinen kirjoittaja 11:Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:1. lila
2. tuli
3. Tarja
Palaute taattu![]()
Sinussa on hyvin hyvin voimakkaat energiat. Olet luonteeltasikin voimakas, pysyttelet sanojesi takana ja uskallat olla rehellisesti sellainen kuin olet. Et piilottele minkään roolin tai kulissin takana. Näen tässä naisen, jolla on tummat pitkät hiukset, hänessä on tiettyä maagisuuttakin, ehkä enemmän luonnonuskontoihin viittaavaa ajattelutapaa ja uskomuksia. Sinullekin taitaa olla luonto tärkeä asia, erityisesti metsä on sinulle merkityksellinen ja voimallinen paikka. Lapsia näen kaksi, ei ihan taaperoikäisiä enää vaan isompia. Kouluikää lähellä ainakin?
Mahdatko aistia itsekin ihmisten energioita, saan sinusta hyvin tutun tunteen, ja koen sinut selkeästi ja voimakkaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja A-K:Punainen
Vesi
Anna-Kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan kysyn teiltä:Onko tässä ketjussa joku, joka on aivan raskauden alkuvaiheilla? Pidät vasenta kättäsi alavatsasi päällä, lapsi on esikoinen. Tuleva lapsesi on poika, raskaus sujuu hyvin. Tähän tulee myös lähisukuasi, sinun tai lapsesi isän äiti, joka vaikuttaa hyvin voimakkaalta persoonallisuudelta, hänen kanssaan tulevassa keskusteluja ja pahaa mieltäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan vastaan sinulle:Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan kysyn teiltä:Onko tässä ketjussa joku, joka on aivan raskauden alkuvaiheilla? Pidät vasenta kättäsi alavatsasi päällä, lapsi on esikoinen. Tuleva lapsesi on poika, raskaus sujuu hyvin. Tähän tulee myös lähisukuasi, sinun tai lapsesi isän äiti, joka vaikuttaa hyvin voimakkaalta persoonallisuudelta, hänen kanssaan tulevassa keskusteluja ja pahaa mieltäkin.
On, mutta tuo vasen käsi on kiinni kipeässä utareessaJa tuohon anoppiin kävis nuo lopputekstitkin, nimittäin luulen, että tulee sanomista! Toivottavasti koskee minua tuo raskausaika ennuste!
Mistä muuten tuo tuli?? Vai yritätkö vain osoittaa, että aina se johonkin henkilöön osuu, kun on vaan tarpeeksi ympäripyöreä ennuste?
Alkuperäinen kirjoittaja 11:Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan vastaan sinulle:Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan kysyn teiltä:Onko tässä ketjussa joku, joka on aivan raskauden alkuvaiheilla? Pidät vasenta kättäsi alavatsasi päällä, lapsi on esikoinen. Tuleva lapsesi on poika, raskaus sujuu hyvin. Tähän tulee myös lähisukuasi, sinun tai lapsesi isän äiti, joka vaikuttaa hyvin voimakkaalta persoonallisuudelta, hänen kanssaan tulevassa keskusteluja ja pahaa mieltäkin.
On, mutta tuo vasen käsi on kiinni kipeässä utareessaJa tuohon anoppiin kävis nuo lopputekstitkin, nimittäin luulen, että tulee sanomista! Toivottavasti koskee minua tuo raskausaika ennuste!
Mistä muuten tuo tuli?? Vai yritätkö vain osoittaa, että aina se johonkin henkilöön osuu, kun on vaan tarpeeksi ympäripyöreä ennuste?
En yritä osoittaa yhtään mitään, sain vain niin selkeän ja vahvan tunteen asiasta. Näin kyseisen naisen selkeästi.
Alkuperäinen kirjoittaja 11:Alkuperäinen kirjoittaja A-K:Punainen
Vesi
Anna-Kaisa
Sinut näen vaaleana naisena. Oletko juuri ollut flunssassa tai kipeänä nyt, ikäänkuin lihaskipuja sinulla tunnen? Muutenkin vähän pysähtynyttä energiaa, väsymystä?
Jostain syystä en nyt pääse tämän energiakenttäsi ulkopuolelle, en näe enempää elämääsi. Ihan kuin olisit nyt itsekin vähän sellaisessa tilassa, ettet juuri jaksa ajatella yhtään mitään.