Ennustusta kymmenelle ekalle - LUE OHJEET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sofie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sofie

Vieras
Kuvaile itseäsi kymmenellä sanalla ja kysy kysymys

EN VASTAA PELKKIIN KYSYMYKSIIN
EN VASTAA KAIKILLE
EN VASTAA VÄLTTÄMÄTTÄ JÄRJESTYKSESSÄ

PALAUTE EHDOTON JOS SELLAISEN PYSTYT ANTAMAAN

;)

Alkuperäinen kirjoittaja sofie:

EN VASTAA KAIKILLE

;)

Iloinen,rohkea, puhelias,avulias,runsas,töissä käyvä, lapseton,silmälasipäinen,pienikokoinen ja kiva

Koska saan lapsen?

Olen tumma 46 vuotias nainen, jolla kolme lasta...arkipäivät sujuu tasapainoillen omien ja lasten terveysongelmien keskellä...eräs mieskin on kovasti mielessä ja sydämessa, mutta niin kaukana...lähinnä kiinnostaa onko mitään muutoksia tulossa perhe-elämän ja rakkauselämän suhteen

muoks. taisi tulla liikaa kerrotuksi :ashamed:

lähes keksi-ikäinen, tunteellinen, syvällinen, musikaalinen, ystävällinen, melankoolinen, hyvä kuuntelija, moraalinen, puuhakas, äidillinen nainen. Mietin parisuhteeni tilaa, lähinnä puolisoni tiimoilta.

27-vuotias, tunnollinen, kiltti, periksiantamaton, äiti, vaimo, silmälasipäinen, tumma, lyhyt, hoikka. Muuttuuko miehen käytös ikinä vai onko avioero ainoa vaihtoehto?

neljän ihanan lapsen äiti, 26 vuotias, tumma, hieman ujo, naimisissa tällä hetkellä asutaan asumus erossa miehen kanssa ... saanko lisää lapsia ja palataanko miehen kanssa yhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Olen vaalea, mukava, iloinen,hoitava, sinnikäs, empaattinen, äiti, ajoittain väsynyt, innostunut ja palaamassa työelämään. Saanko haaveilemani työpaikan?:)

Et juuri sitä, josta sinulle muodostuu ajan kanssa tarkka käsitys. Mutta samankaltaista työtä, sellaista sinulle tarjotaan. Tämä osoittautuu ajan kanssa täydelliseksi vaihtoehdoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

EN VASTAA KAIKILLE

;)

Iloinen,rohkea, puhelias,avulias,runsas,töissä käyvä, lapseton,silmälasipäinen,pienikokoinen ja kiva

Koska saan lapsen?

Syyskuu nousee merkittäväksi. Kuten aina, en osaa sanoa onko syyskuu hedelmöittymisen aikaa vai syntymän aikaa. Mutta ensi vuoden syyskuu on tärkeä, näin tämän saan.

lähes keksi-ikäinen, tunteellinen, syvällinen, musikaalinen, ystävällinen, melankoolinen, hyvä kuuntelija, moraalinen, puuhakas, äidillinen nainen. Mietin parisuhteeni tilaa, lähinnä puolisoni tiimoilta.

Onko hänellä jonkinlaista masennusta.. kun kovin harmaa verho ympärilleen hiipii. Ikäänkuin ei itsekään olisi selvillä minne mennä ja mitä haluta, ajatukset yhtenä kaaoksena ympärillään. Kovin on altis houkutuksille lähinnä itsetunnon paikkauksen motiivina. Hän vaikuttaa siltä, kuin olisi kovin eksynyt omassa elämässään.

Olen yleensä positiivinen, iloinen ja huumorintajuinen ihminen, vaikka ajoittain olen hieman väsynyt. Työni on hyvin vastuullista ja olen yhden lapsen yksinhuoltaja. Ikää on kertynyt jo reilusti yli kolmenkymmenen. Haaveilen joskus parisuhteesta, vaikka olenkin onnellinen näinkin. Elämäni on enimmäkseen harmoonista ja hyvää. Ehkäpä liikaa roikun netissä ja samalla roikotan kotitöiden tekoa, mutta muuten elämäni on ihan OK.

Onko hänellä jonkinlaista masennusta.. kun kovin harmaa verho ympärilleen hiipii. Ikäänkuin ei itsekään olisi selvillä minne mennä ja mitä haluta, ajatukset yhtenä kaaoksena ympärillään. Kovin on altis houkutuksille lähinnä itsetunnon paikkauksen motiivina. Hän vaikuttaa siltä, kuin olisi kovin eksynyt omassa elämässään.

ja olen samaan kanssasi päätynyt. En vain jaksaisi tässä suhteessa enää. Jos voit mitenkään auttaa MINUA ja kertoa mitä voisin tehdä niin tekisin mielelläni. Nyt on asia niin, että vain masennun ja ahdistun hänen voimastaan.
Kiitos!!

Alkuperäinen kirjoittaja omppuli:
Ette kai te oikeesti usko että kukaan tuntematon (näkemättä) ennustaa teille? Joku mamma provoilee perjantain ratoksi :D

Miksei voisi? Osaanhan minäkin. Tai, no, en ennusta, mutta kerron asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjoisen tuuli:
Olen yleensä positiivinen, iloinen ja huumorintajuinen ihminen, vaikka ajoittain olen hieman väsynyt. Työni on hyvin vastuullista ja olen yhden lapsen yksinhuoltaja. Ikää on kertynyt jo reilusti yli kolmenkymmenen. Haaveilen joskus parisuhteesta, vaikka olenkin onnellinen näinkin. Elämäni on enimmäkseen harmoonista ja hyvää. Ehkäpä liikaa roikun netissä ja samalla roikotan kotitöiden tekoa, mutta muuten elämäni on ihan OK.

Joskus haaveilet rakkaudesta, mutta päällisin puolin annat itsestäsi vahvan vaikutelman. Ennen kevään tuloa tiellesi saapuu ristiverinen mies, joka tulee jäädäkseen. Eteneminen on hidasta, ehkä jopa ennen kuin tunteetkaan syttyvät, mutta hänestä saat elämänpituisen kummpanin itsellesi. Hyvin luotettava ja ja vakaa persoona on hän.

Minä olen 23-vuotias, yksinhuoltaja äiti tummiksi värjätyin hiuksin. Tämän hetkisiä tunnetilojani kuvaa lähinnä: läheisyyden kaipuu, uteliaisuus, epävarmuus ja kaipaus.

Saisitko minulle jotakin rakkauteen tai työhön liittyen?

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoa ilmassa:
27-vuotias, tunnollinen, kiltti, periksiantamaton, äiti, vaimo, silmälasipäinen, tumma, lyhyt, hoikka. Muuttuuko miehen käytös ikinä vai onko avioero ainoa vaihtoehto?

Onko miehelläsi alkoholin kanssa ongelmaa? En näe käytöksen muuttuvan, hän ei pääse tästä irti. Valintasi asian suhteen on sinun. Näen sinut hiukan arkana, tai sellaisena joka ei luota omaan pärjäävyyteensä ja siksi on edelleen huonossa suhteessa. Sinussa on voimaa kuin pienessä kylässä, tulet pärjäämään paremmin kuin ikinä uskallat kuvitellakaan. Ja olemaan onnellinen. Voimia sinulle. Ja tyttärellesi. (sinulla kai on tyttölapsi? näen hänet taaperoisena tässä, alle kolme vuotta on ikää, sanoisin lähemmäs kaksi vuotta)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiN:
Minä olen 23-vuotias, yksinhuoltaja äiti tummiksi värjätyin hiuksin. Tämän hetkisiä tunnetilojani kuvaa lähinnä: läheisyyden kaipuu, uteliaisuus, epävarmuus ja kaipaus.

Saisitko minulle jotakin rakkauteen tai työhön liittyen?

Joku tumma mies jo oveasi kolkuttaa, tunnet tai tiedät hänet jo. Ehkä netin kautta..? Tämä ei tule olemaan kuitenkaan elämäsi prinssi, älä siis laske kaikkea hänen varaansa. Sydän suruja tuo tullessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja neljän lapsen äiti:
neljän ihanan lapsen äiti, 26 vuotias, tumma, hieman ujo, naimisissa tällä hetkellä asutaan asumus erossa miehen kanssa ... saanko lisää lapsia ja palataanko miehen kanssa yhteen?

Tulet "vahingossa" raskaaksi, niin tai näin, raskaus ei ole suunniteltu. Miehesi kanssa vielä yhteisiä hetkiä, mutta loppuelämää ette yhdessä vietä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Olen 30v, punatukkainen, ylipainoinen, laiska, huumorintajuinen huolehtija. Innostun aina helposti uudesta.

Vaihtaisinko alaa vai jäisinkö tekemään kehittämistyötä?

Ei kumpikaan. Nousee jokin idea tai uusi ajatus, joka innostaa sinut pikkuhiljaa, melko nopeassakin aikataulussa. Tässä sinun tulevasi siemen! Odota vielä hetki, tämä tulee luoksesi piakkoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjoisen tuuli:

Joskus haaveilet rakkaudesta, mutta päällisin puolin annat itsestäsi vahvan vaikutelman. Ennen kevään tuloa tiellesi saapuu ristiverinen mies, joka tulee jäädäkseen. Eteneminen on hidasta, ehkä jopa ennen kuin tunteetkaan syttyvät, mutta hänestä saat elämänpituisen kummpanin itsellesi. Hyvin luotettava ja ja vakaa persoona on hän.

Ihanaa, mikään kiire minulla ei olekaan. On aivan totta, että annan itsestäni hyvin paljon vahvemman kuvan, kuin mitä todellisuudessa olen. Kuulostaapa todella hyvältä ja osuvalta. Voin tähän jo samaistua. Nähtäväksi jää toteutuuko. Kiitos kaunis sinulle!

Yhteistyössä