Viidelle ensimmäiselle pieni ennustus!Lue ohjeet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5 tarot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 5 tarot:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
laihdutus?

Mennyt: Mitenkähän tässä nyt käynee? Elämänhallinta voi olla hukassa. On vain mentävä vaikeuksia päin.

Nyt: Ongelman lopputulokseen vaikuttavat useatkin tekijät. Mennyt, nykyinen ja tuleva pysyvät muuttumattomina. Ei kannata paeta nykyisyyttä, elämäntilannettaan ja työtään.

Tuleva: Olet taipuvainen itsensä ja muiden mielluttämiseen, joten sinun on syytä pohtia tarkoin motiivejasi.

Viimeinen oli niiiin mua! Joku muukin ennustaja sanoi samaa :) KIITOS! :flower: Mä siis voin onnistua tässä loppuun asti.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Parisuhde. Kuinka käy??

Mennyt:Olet löytänyt sen, mistä olet unelmoinut.Rakkaus on tullut sydämeesi täydenkuun aikaan.

Nyt:Paljon tehtävää on edessä, mutta se koetaan merkitykselliseksi. Ehkä jokin masentaa rutiininominaisuudellaan.

Tuleva:Jostain syystä näen vain tässä miehen. Oikeudenmukainen mies, jolla on iso ego ja näyttää vaikutusvaltaiselta. hiljaisiin, läheisiin hetkiin hänestä ei ole. Ei ihon tuoksuun, ei käden kosketukseen.Taipuvainen hallinnointiin, hyvässä ja pahassa. Valmis kuitenkin viemään asiat katkeraan loppuun asti.

Eipä kuulostanut kovin lohdulliselta. :( Tunnistin kyllä kuvaukset "oikeiksi" tai todellisiksi. Irtooko mitään muuta??

Luulen, että mietit jatkuuko teidän suhde tai pääsettekö teidän vaikeuksista yli.

Tärkeiden ja kiivaiden tapahtumien välillä oleva tapahtumaton kausi. Jonkinlainen uudestisyntyminen on tulossa. Nyt kannattaa odottaa, kohta tilanne muuttuu ja virheistä on maksettu.

Vaikuttavat tekijät: miehen sielu kaipaa uusia valloituksia. Kannattaa käyttää myös intuitiota. Hyvä mies mutta herkkä nainen loukkaantuu hänen käsissään helposti.

Pitää muistaa antaa menneisyydelle anteeksi. Ei pidä jäädä katsomaan taakse, menneisyyteen.

Kovalla työllä kyllä tästä kaikesta selvitään ja lopulta esteitä ei ole.

Älä tee kompromisseja vaan sisäinen äänesi ratkaisee. Keskinäinen kunnioitus kiistatilaneessa on toivottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jatkoa:
pääsenkö kouluun syksyllä?

Katoin sinulle yleisesti "koulu".

Mennyt:Asiat on saatettu loppuun ja universumin kauneudesta soi nyt nauttia täysin sydämin.

Nyt: Olen energinen ja voimaa löytyy, vaikka muille jakaa. Jostain syystä tähän nousi kortti, joka kertoo raskaudesta. Odotatko sinä lasta tai odottaako joku läheinen lasta?

Tuleva: Tulet onnistumaan, kutomaan ympärillesi menestystä ja vaikutusvaltaa. Uskon, että pääset opiskelemaan. Olet ihminen, joka on loistava neuvotteleija.

Kiitos! Valmistuin juuri toiseen AMK-tutkintoon ja hallinnolliset opisk.kiinnostaa =)
Itse en ole raskaana. Nuorin alle vuoden. Pitää pitää silmiä auki jos joku sukulaisista on raskaana =)
Hyvää kevättä!

[QUOTE="Heksa";30260466]Olen eroamassa vaimostani. Haluan tietää, jatkuuko meidän avioliitto? Vai onko tulossa jotain uutta tilalle ?[/QUOTE]

Mäntti. Ketju on neljä vuotta vanha.

Yhteistyössä