Ennustelua innostuneille, LUE OHJEET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyydia S.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dem:
1. Milloin minä rikastun? (rahallisesti)
2. Sininen, 23, Tuli

Vuosien kuluttua elät taloudellisesti turvatumpaa elämää. Tuo vaatii kuitenkin muutoksia ja täysin uudenlaista ajattelu- ja toimintatapaa verrattuna nykyiseen (olisiko ihan uusi ala tai ammatti)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia S.:
Edellinen proggis kesken :D

No juu, niin on.. sullekinko? :ashamed: Kurkistelen postini ja palaan asiaan illan mittaan jos näin nolosti on asiat..

Eiii, anna olla vain. ;)

Kunhan härnäsin. :D Muistaakseni postasin kuvan tai sitten en. Nyt ovat monet jutut mallillaan ja isot asiat sujuvat. :)

Hmm.. kun minusta tuntuu että en nähnyt kuvaasi. Mutta mutta.. voidaanhan me ottaa yksityissessio joku ilta ;) Katsotaan mitä liekit kertoilee. Karhunnahkaviittainen shamaani ainakin on voimallisesti taas mukana :) Näköjään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :-O:
1. Saanko haluamani miehen?
2. Sininen, 42v, vesi

Kiinnostusta ainakin miehenkin puolelta tulee, mutta oletko varma että tuo mies haluaa oikeasti sitoutua ja rauhoittua? Jotenkin kepeästi hänen tunteensa tähän tulee, ei siis syvänä rakkautena vaan lähinnä hauskanpidon merkeissä, tapaamisia ehkä muutama, ei ainakaan tässä hetkessä vakavampaa suhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja jore:
Alkuperäinen kirjoittaja jore:
1. Koska valmistun?
1. sininen, 25, vesi

Miksi en saa vastausta, vaikka laitoin ensimmäisen kysymyksen?

Olen tähän palannut vähän väliä, mutta en saa yhtään mitään vastausta. En saa edes kuvaa nykyisestä tilanteestasi vaikka miten yritän. Olen pahoillani.

Voisinpa aikani kuluksi harkkailla muutamalle. VASTAAN VAIN NIILLE, JOTKA TOIMIVAT OHJEIDEN MUKAAN.

1. Kerro minulle lyhyesti kysymyksesi johon haluat vastauksen.
2. Sen jälkeen kerro ensimmäisenä mieleen tuleva väri, ikäsi ja valitse seuraavista yksi: ilma, vesi, tuli, maa.

En sitten lupaa istua tässä koko iltaa, toisinsanoen kaikki eivät saa vastausta.

1. Vaihdanko paikkakuntaa?
2. Oranssi, 35, maa

Hmm.. kun minusta tuntuu että en nähnyt kuvaasi. Mutta mutta.. voidaanhan me ottaa yksityissessio joku ilta ;) Katsotaan mitä liekit kertoilee. Karhunnahkaviittainen shamaani ainakin on voimallisesti taas mukana :) Näköjään ;)

Karhunnahkarumpuni on juuri Itellan käsissä ja tulossa "kotiin".

Olen saanut Amerikasta rumputilauksia ja tunnustusta rummuntekijänä. Ja muutenkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
1. Miltä ensi vuosi näyttää meidän perheelle?
2. Punainen, 40, ilma

Taloudellista huolta, mutta ei mitään suurta katastrofia. Tulee jokin pitempi (muutamasta viikosta muutamaan kk max 4-5kk) pätkä ilman toisen tuloja.. olisiko tämä nyt sitten miehesi, työttömyyskausi tai vähän pitempi sairasloma. Älä säikähdä kuitenkaan, sillä kuten sanoin, ei mitään katastrofia silti. Muuten hyvää perhe-elämää, sellaista tasaista arkea. Lapsia näytetään minulle yksi tai kaksi, mutta kouluikäinen taitaa tämä jo olla. Hänellä hyvä vuosi tulossa. Koko perheen yhteinen lyhyt lomamatka, joka antaa taas voimia jatkaa arjessa. Sinut näytetään vuoden kuluttua seesteisenä ja onnellisena, en koe että mitään suuria murheita tulisit kohtaamaankaan.

Karhunnahkarumpuni on juuri Itellan käsissä ja tulossa "kotiin".

Olen saanut Amerikasta rumputilauksia ja tunnustusta rummuntekijänä. Ja muutenkin. :D

Onpa ihanaa kuulla. Vaikka tiesinhän minä nämä jo ;) Reikiopettajani järjestäisi muuten rumpukurssin nyt syksyllä.. kauheasti tekisi mieli mennä, mutta matka vähän mietityttää. Monta sataa kilometriä ajamista, ei kiva. Niin tai näin, tänään päätin että jollekin kurssille osallistun vielä tämän vuoden puolella. Joko joku rumpujuttu tai sitten energiahoitoon liittyvää. Jotain kuitenkin :)

1. Kerro minulle lyhyesti kysymyksesi johon haluat vastauksen.
2. Sen jälkeen kerro ensimmäisenä mieleen tuleva väri, ikäsi ja valitse seuraavista yksi: ilma, vesi, tuli, maa.

1. Onnistuuko laihdutus ja kunnonkohotus projektini?
2. punainen, 37v, tuli

Onpa ihanaa kuulla. Vaikka tiesinhän minä nämä jo ;) Reikiopettajani järjestäisi muuten rumpukurssin nyt syksyllä.. kauheasti tekisi mieli mennä, mutta matka vähän mietityttää. Monta sataa kilometriä ajamista, ei kiva. Niin tai näin, tänään päätin että jollekin kurssille osallistun vielä tämän vuoden puolella. Joko joku rumpujuttu tai sitten energiahoitoon liittyvää. Jotain kuitenkin :)

Reiki kiinnostaisi minua... Vaan nyt ei tunnu olevan sen hetki.

Täällä päin on rumpukursseja aina silloin tällöin, yleensä perjantai illasta sunnuntaihin, majoitus ja ruokailu kuuluvat kauppaan. Ja opettaja on mahtava. :)