ennustelua ajankuluksi -LUE OHJEET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli karamelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bibo:
-lihava, masentunut, pelokas
-punainen
-mitä elämä tuo tullessaan?

olen sinulle yrittänyt vastata jo usemanpaan otteeseen, mutta energiasi ovat hämmentävät. sanot olevasi masentunut, pelokas mutta silti sinusta aistin elämänhalua ja elinvoimaa, kipinää joka ei todellakaan vaikuta masentuneen ihmisen energialta. kokisin enemmänkin, että olet väsynyt mutta että energia sinussa ei ole hiipumassa (=elinvoima, elämänhalu). en tiedä. en haluaisi tyrmätä tuntemuksiasi, uskonhan minä sinua, mutta se minkä toisaalta itse sinusta koen, ei vastaa täysin omaa mielikuvaasi. siksi olen hiukan hämmentynyt enkä oikein tiedä miten sinulle katsoisin kun olen kai sitten erehtynyt tässä muutenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja elli karamelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Määrätietoinen, yhteisöllinen, ajatteleva
Lila
Minkälaisena näet tulevaisuuteni :)

tulevassa näen sinut jollakin tavalla yhteiskunnallisessa asemassa, pyritkö kenties politiikkaan vai oletko työssä jossain jossa voit vaikuttaa jotenkin.. harrastuksen kautta? en osaa sanoa, tämä on kauempana tulevassasi muutenkin. voi olla että tässä hetkessä et tähän edes usko ;) mutta näin sen sain heti kun viestisi luin. tulevaisuutesi siis näkyy hyvinkin energisenä, tulet saamaan paljonkin aikaan ja saat suurta nautintoa toteuttaessasi itseäsi. hyvältä näyttää :)

Politiikka on jollain tavalla mukana elämässämme :) Energiaa todellakin toivon, kun tällä hetkellä tuntuu se loppuvan :/
Kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja bibo:
-lihava, masentunut, pelokas
-punainen
-mitä elämä tuo tullessaan?

olen sinulle yrittänyt vastata jo usemanpaan otteeseen, mutta energiasi ovat hämmentävät. sanot olevasi masentunut, pelokas mutta silti sinusta aistin elämänhalua ja elinvoimaa, kipinää joka ei todellakaan vaikuta masentuneen ihmisen energialta. kokisin enemmänkin, että olet väsynyt mutta että energia sinussa ei ole hiipumassa (=elinvoima, elämänhalu). en tiedä. en haluaisi tyrmätä tuntemuksiasi, uskonhan minä sinua, mutta se minkä toisaalta itse sinusta koen, ei vastaa täysin omaa mielikuvaasi. siksi olen hiukan hämmentynyt enkä oikein tiedä miten sinulle katsoisin kun olen kai sitten erehtynyt tässä muutenkin...

se on kyllä totta että viime aikoina tullut energiaa ja elinvoimaa enempi. ehkä en ole itsekään sitä vielä sisäistänyt, mutta nyt kun alkaa miettii niin totta se on. kun on ollut pitkään masentunut ei osaa muuten ajatella. mutta taidat olla ihan oikeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja katja:
1. Ystävällinen, huono itsetunto, lapsirakas
2. punainen
3. Olenko aina kotiäitinä vai saanko joskus töitä jostain?

et ole aina kotiäitinä :) tuleva työpaikkasi tulee eteesi yllättäen, jo ennenkuin olet työnhaun eteen mitään konkreettisesti tehnytkään. vähän kuin "puun takaa". hetken asiaa pohdittuasi tuumaat kuitenkin että "mikä ettei" ja teet ratkaisusi. miehesi tässä on tukenasi ratkaisua tehdessä, tulet olemaan hyvin tyytyväinen työpaikkaasi ja rohkeaan ratkaisuusi. ajasta en osaa sanoa, ei kuitenkaan ihan pian kuitenkaan ole tapahtumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintonen :
1. Sosiaalinen, iloinen ja tempperamenttinen
2. Sininen
3. Milloin joudun palaamaan työelämään?

en nyt teidä sekoitanko jotenkin sinut ja nimimerkin "katja".. mutta sinullekin saan ajankohdaksi tummenevaa syksyä, talvea. sanoisin että ensi vuoden maaliskuuhun mennessä olet työssä. energiat tälle alkavat elää loka-marraskuussa tänä vuonna.

2. punainen

et ole aina kotiäitinä :) tuleva työpaikkasi tulee eteesi yllättäen, jo ennenkuin olet työnhaun eteen mitään konkreettisesti tehnytkään. vähän kuin "puun takaa". hetken asiaa pohdittuasi tuumaat kuitenkin että "mikä ettei" ja teet ratkaisusi. miehesi tässä on tukenasi ratkaisua tehdessä, tulet olemaan hyvin tyytyväinen työpaikkaasi ja rohkeaan ratkaisuusi. ajasta en osaa sanoa, ei kuitenkaan ihan pian kuitenkaan ole tapahtumassa.

Ihanaa.Kiitos oikein paljon sinulle!! Voin uskoa tuon että mieheni on tukenani ja ihanaa kun sen "näit" sillä miehelläni ja minulla on todella läheinen suhde ja hän tukee minua kaikessa :) Meillä on kaksi lasta tyttövauva sekä poika. Näetkö minulle muita lapsia joita kovasti toivomme? Anteeksi kun kysyin toisen kysymyksen tämä on vaan minulle hyvin tärkeää..
Kiitos vielä äsköisestä vastauksestasi!!! :)

Tämä on tärkeää, vastaan vain niille jotka toimivat ohjeiden mukaan!

1. kuvaile itseäsi kolmella sanalla
2. kerro jokin väri joka tulee ensimmäisenä mieleesi
3. kysy kysymyksesi

HUOMIOITHAN TÄMÄN:
- EN vastaa terveyteen liittyviin asioihin
- EN myöskään näe tarkkoja päivämääriä

Ja viimeisenä, vastailen siinä järjestyksessä ja niin monelle kuin itsestäni
parhaimmalta tuntuu :) EN SIIS LUPAA VASTATA JOKAISELLE

1. nuori, tervehtymässä, omapäinen
2. punainen
3. ottaako vai jättääkö?

Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintonen :
1. Sosiaalinen, iloinen ja tempperamenttinen
2. Sininen
3. Milloin joudun palaamaan työelämään?

en nyt teidä sekoitanko jotenkin sinut ja nimimerkin "katja".. mutta sinullekin saan ajankohdaksi tummenevaa syksyä, talvea. sanoisin että ensi vuoden maaliskuuhun mennessä olet työssä. energiat tälle alkavat elää loka-marraskuussa tänä vuonna.

Huh, onneksi saan olla vielä kotona hetken :) Kiitos sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja mimmukka:
iloinen, laiska, nautiskelija
punainen
raha-asioista tietoo?

keskikesän jälkeen raha-asioissa helpotusta jonkin tapahtuman kautta, muutoksen kautta. sinulla on mies, tekeekö työtä joka liittyy rakennuksiin jotenkin? matkustelua, kotimaan sisällä? häilyvää kuvaa tämmöisestä saan, jos ei ole totta nyt niin olisiko tämä mahdollista sitten heinä-elokuun paikkeilla? työnkuvan muutos tai vastaava? anteeksi arvuutteluni, välillä tulee epävarmuuden puuskia enkä usko intuitiotani ja valitettavasti menen niihin mukaan..

1. kuvaile itseäsi kolmella sanalla vaalea, saamaton, opiskelija
2. kerro jokin väri joka tulee ensimmäisenä mieleesi oranssi
3. kysy kysymyksesi miltä meidän taloudellinen tilanne näyttää tänä keväänä? (nyt se on surkea)

1. Murehtiva, aikaansaamaton, ystävällinen
2. Punainen
3. Onko lapsillamme onnellinen tulevaisuus? Tulenko vielä olemaan onnellinen tässä parisuhteessa?

Kauniit kiitokset jos vastaat! :heart:

2. punainen

Ihanaa.Kiitos oikein paljon sinulle!! Voin uskoa tuon että mieheni on tukenani ja ihanaa kun sen "näit" sillä miehelläni ja minulla on todella läheinen suhde ja hän tukee minua kaikessa :) Meillä on kaksi lasta tyttövauva sekä poika. Näetkö minulle muita lapsia joita kovasti toivomme? Anteeksi kun kysyin toisen kysymyksen tämä on vaan minulle hyvin tärkeää..

näen lisää lapsia, en pysty varmuudella sanomaan onko yksi vai kaksi. mutta tämä asia on totta vasta myöhemmässä vaiheessa, tuo työasia tulee eteesi ennen. useamman vuoden saan tähän väliin ikäeroa jo olemassa oleviin lapsiinne nähden. :)

Tämä on tärkeää, vastaan vain niille jotka toimivat ohjeiden mukaan!

3. kysy kysymyksesi

HUOMIOITHAN TÄMÄN:
- EN vastaa terveyteen liittyviin asioihin
- EN myöskään näe tarkkoja päivämääriä

Ja viimeisenä, vastailen siinä järjestyksessä ja niin monelle kuin itsestäni
parhaimmalta tuntuu :) EN SIIS LUPAA VASTATA JOKAISELLE

1.epävarma,herkkä,luonnollinen
2.sininen
3.olenko lopun elämää saman miehen kanssa ja tuleeko muutto johonkin jossain vaiheessa?

2. punainen

näen lisää lapsia, en pysty varmuudella sanomaan onko yksi vai kaksi. mutta tämä asia on totta vasta myöhemmässä vaiheessa, tuo työasia tulee eteesi ennen. useamman vuoden saan tähän väliin ikäeroa jo olemassa oleviin lapsiinne nähden. :)

Kiitos oikein paljon sinulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. mietteliäs, perfektionisti, jahkailija
2. sininen
3. Koska lopetan tämän jahkailun ja teen lopullisen päätöksen?

et koskaan ;) vaan oikeasti, et tee lopullista päätöstä itse, vaan asiat valuvat siihen pisteeseen, että ratkaisu syntyy tavallaan kuin itsestään, olosuhteiden myötä. ratkaisu tavallaan tuokin.. mutta en nyt tosiaan näe että saisit energiaa repäisevään päätökseen tai muutokseen. tällä hetkellä näyttää siltä että nämä kaksi vaihtoehtoa jotka nyt ovat olemassa, hiipuvat ajan kanssa yhteen ainoaan ratkaisuun. en osaa selittää paremmin, huomannet sen itse kun aikaa on kulunut.

(toisaalta, voisit todistaa mun näkijänkykyni huuhaaksi ja tehdä sen repäisevän ja muutoksia aiheuttavan päätöksesi nyt heti ja alkaa toimimaan myös sen hyväksi nyt heti.. )

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
pessimisti, ajatteleva, avulias.
musta.
tälle vuodelle käännekohtia? (voiks se ilmaista noin :D )

en näe käännekohtia, mutta jostain syystä tähän nousee tärkeäksi paalupaikaksi lapsesi syntymäpäiväjuhlat? iloa on paljon, myös sukua tähän nousee. en nyt osaa sanoa mikä tässä on taka-ajatuksena, mutta nuo juhlat tulevat olemaan erityisen mieleenpainuvat ja merkityselliset. jokin íloinen paljastus tai vastaava silloin?
rakkaudentäyteiseltä muutoinkin tuleva vuotesi näyttää, ei suuria suruja ole tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
3. kysy kysymyksesi

1. huumorintajuinen, iloinen, hieman ujo
2. vihreä
3. tulenko saamaan vielä lapsia?

kolmas (?) lapsesi, lokakuuta , poikavauva tuolloin sylissäsi.
kerrotko mulle, montako lasta sulla on nyt, kaksiko? sain vain selkeästi "ajatuksena" vastauksen, että kolmas.. hämmentävää.