mitä siis tarkoitat kun useamman kerran olet sanonut että siskosi vain "hermostuu entisestään" jos häneltä on joku jotakin koittanut kysyä?
ei vaan heti kun tiedän itse lisää tulen kertomaan. huomenna neuvola,perjantaina käynnistys eli viikonloppuna uudet tiedotAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaankin sillälailla ku useat "olenkohan raskaana"-ketjut, eli ap häviää ja lopputulos jää kaikilta kuulematta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:just ja mitenkähän tääkin juttu päättyy???
Soita tuntemattomasta numerosta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja sisko:ei ainakaan ennen ollut. mutta nyt en enään itsekkään tiedä =(Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Onko siskollasi mielenterveysongelmia? Mitä siskosi mies sanoo tilanteeseen? On kai hänellä puhelin, johon voi soittaa ja kysyä, ellei häntä muuten näe?
mies ei sano mitään on onniteltu isäks tulosta niin hymisee vaan on muutenkin hiljanen soitettu on tekstiviestejä laitettu mutta ei vastaa (en tiä sit onko siskoni kieltäny vastailemasta meille)
aika selvää on että siskosi on kielt'änyt vastaamasta teille.Alkuperäinen kirjoittaja sisko:ei ainakaan ennen ollut. mutta nyt en enään itsekkään tiedä =(Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Onko siskollasi mielenterveysongelmia? Mitä siskosi mies sanoo tilanteeseen? On kai hänellä puhelin, johon voi soittaa ja kysyä, ellei häntä muuten näe?
mies ei sano mitään on onniteltu isäks tulosta niin hymisee vaan on muutenkin hiljanen soitettu on tekstiviestejä laitettu mutta ei vastaa (en tiä sit onko siskoni kieltäny vastailemasta meille)
tähän mennessä meidän kaikkien raskaudet menneet hyvin (minä ja äitini)Alkuperäinen kirjoittaja tea:olettepas outo perhe..
Käynnistysaikaa ei voi itse noin vaan peruuttaa. Nyt täytyy kyllä sanoa, että en usko tätä tarinaa ollenkaan. Mutta mikäli tämä sattuisikin olemaan totta, kehottaisin hommaamaan siskosi lääkäriin pikaisesti. Oli hän sitten raskaana oikeasti tai ei. Hänellä ei ole asiat kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja sisko:ei vaan heti kun tiedän itse lisää tulen kertomaan. huomenna neuvola,perjantaina käynnistys eli viikonloppuna uudet tiedotAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaankin sillälailla ku useat "olenkohan raskaana"-ketjut, eli ap häviää ja lopputulos jää kaikilta kuulematta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:just ja mitenkähän tääkin juttu päättyy???
toivon tietty että olis se vauva syntynyt. mutta kun ei tiedä
joss perjantain käynnistysajan peruuttaa kolmannen kerran niin kyllä alkaa sit muakin ihmetyttään. luulis nyt ensisynnyttäjänä itsekkin nähdä vauvansa jos sitä edes sit on.
anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
hmm =) on jäänyt pettämisestä kiinni pariin otteeseen.tämä on siskoni ensimmäinen poikaystävä eli antanut kaikki vääryydet leikiten anteeksiAlkuperäinen kirjoittaja Mulla:Jospa tällä miehellä on toinenkin nainen/perhe jota elättää...!?Alkuperäinen kirjoittaja sisko:kyllä se tietää (siis onhan niillä ollut mun kuullen yksi raskauskeskustelu) liittyen siihen tuleeko tämä mukaan synnytykseen. mutta kun se on yhtä salaperänen. ja niin kiinni töissä on siis aina töissä. viikon jokasena päivänä ja se mitä on kotona menee nukkumiseen. tulee yöllä 22-00.00 lähtee aamulla 04.00-06.00Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikkee te uskotte laugh edes oma mies ei muka tiiä onko akka paksuna vai ei? jos tää olisi totta ja kyse olisi mun siskosta niin soittasin sille miehelle saman tien...
en edes usko että pitää isyyslomaa mutta en tietty varmaks sano.mut on sen luontonen mitä nähny 2-3v aikana 5 kertaa sillonkin ollu kamala kiire kun pitää takasin töihin palata
täysin totta..valitettavasti..Alkuperäinen kirjoittaja Accra:miten musta tuntuu,että meitä vedätetään täysillä kun oon lukenu näitä juttuja nyt tässä..no,huvinsa kullakin!
Miehellä taaas ei tietenkään ole vanhempia elossa, että voisi kysyä ovatko he kuulleet asiasta. Tai sitten he ovat jossain, mihin ei voi saada mitenkään yhteyttä. Tai ovat katkaisseet välit poikaansa kokonaan. Tai ehkä tämä on aina ollut orpo?Alkuperäinen kirjoittaja sisko:anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
eli onhan sille soitettu ja tekstattu mutta ei vastaa ( ja luulen et siskoni on kieltänyt vastaamasta)
samoiten tuntemattomalla pari kertaa mutta ei ole vastannut voi johtua että ei oo kuullut kun työ on kovaäänistä =)
tosiaan pahoittelen etten heti vastannut. olen sivusta 4 asti koittanut järjestyksessä lukenut teidän juttuja ja välillä vastannut jollekkin. ja vastasin heti kun pääsin sivulle 7 asti.Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Vilkaisin vaan ketjun loppuosaa, mutta tämä asia minuakin jäi mietityttämään ja myös ettei ap kommentoi tätä mitenkään!Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mä vähän jeesaan sua :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::attn:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
onko aivan varma tieto??Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Neuvolan asiakkaana ei olla enää viikon 41+3 jälkeen, eli 10 päivää yli lasketun ajan! Sen jälkeen käydään vain ja ainoastaan polilla!
eli hermostuu eli suuttu tai et älä kysele,saattaa lyödä luurin korvaanAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mitä siis tarkoitat kun useamman kerran olet sanonut että siskosi vain "hermostuu entisestään" jos häneltä on joku jotakin koittanut kysyä?
eka tuohon sun edelliseen eli tosiaan en itekkään uskos jos joku täällä tälläistä kertos mutta kun se nyt on mun ainokainen sisko niin totta tää on taitaa koko kylä tietää =) valitettavan totta ja ite toivon että sais synnytettyä sen vauvansa että tää epäily ja syyttäminen loppus.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Miehellä taaas ei tietenkään ole vanhempia elossa, että voisi kysyä ovatko he kuulleet asiasta. Tai sitten he ovat jossain, mihin ei voi saada mitenkään yhteyttä. Tai ovat katkaisseet välit poikaansa kokonaan. Tai ehkä tämä on aina ollut orpo?Alkuperäinen kirjoittaja sisko:anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
eli onhan sille soitettu ja tekstattu mutta ei vastaa ( ja luulen et siskoni on kieltänyt vastaamasta)
samoiten tuntemattomalla pari kertaa mutta ei ole vastannut voi johtua että ei oo kuullut kun työ on kovaäänistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Miehellä taaas ei tietenkään ole vanhempia elossa, että voisi kysyä ovatko he kuulleet asiasta. Tai sitten he ovat jossain, mihin ei voi saada mitenkään yhteyttä. Tai ovat katkaisseet välit poikaansa kokonaan. Tai ehkä tämä on aina ollut orpo?Alkuperäinen kirjoittaja sisko:anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?