en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

  • Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just ja mitenkähän tääkin juttu päättyy???
Varmaankin sillälailla ku useat "olenkohan raskaana"-ketjut, eli ap häviää ja lopputulos jää kaikilta kuulematta.
ei vaan heti kun tiedän itse lisää tulen kertomaan. huomenna neuvola,perjantaina käynnistys eli viikonloppuna uudet tiedot
toivon tietty että olis se vauva syntynyt. mutta kun ei tiedä
joss perjantain käynnistysajan peruuttaa kolmannen kerran niin kyllä alkaa sit muakin ihmetyttään. luulis nyt ensisynnyttäjänä itsekkin nähdä vauvansa jos sitä edes sit on.
 
kaija
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Onko siskollasi mielenterveysongelmia? Mitä siskosi mies sanoo tilanteeseen? On kai hänellä puhelin, johon voi soittaa ja kysyä, ellei häntä muuten näe?
ei ainakaan ennen ollut. mutta nyt en enään itsekkään tiedä =(
mies ei sano mitään on onniteltu isäks tulosta niin hymisee vaan on muutenkin hiljanen soitettu on tekstiviestejä laitettu mutta ei vastaa (en tiä sit onko siskoni kieltäny vastailemasta meille)
Soita tuntemattomasta numerosta!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Onko siskollasi mielenterveysongelmia? Mitä siskosi mies sanoo tilanteeseen? On kai hänellä puhelin, johon voi soittaa ja kysyä, ellei häntä muuten näe?
ei ainakaan ennen ollut. mutta nyt en enään itsekkään tiedä =(
mies ei sano mitään on onniteltu isäks tulosta niin hymisee vaan on muutenkin hiljanen soitettu on tekstiviestejä laitettu mutta ei vastaa (en tiä sit onko siskoni kieltäny vastailemasta meille)
aika selvää on että siskosi on kielt'änyt vastaamasta teille.
Todella kiusallinen ja ikävä tilanne siskosi miehelle, olla välikädessä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just ja mitenkähän tääkin juttu päättyy???
Varmaankin sillälailla ku useat "olenkohan raskaana"-ketjut, eli ap häviää ja lopputulos jää kaikilta kuulematta.
ei vaan heti kun tiedän itse lisää tulen kertomaan. huomenna neuvola,perjantaina käynnistys eli viikonloppuna uudet tiedot
toivon tietty että olis se vauva syntynyt. mutta kun ei tiedä
joss perjantain käynnistysajan peruuttaa kolmannen kerran niin kyllä alkaa sit muakin ihmetyttään. luulis nyt ensisynnyttäjänä itsekkin nähdä vauvansa jos sitä edes sit on.
Käynnistysaikaa ei voi itse noin vaan peruuttaa. Nyt täytyy kyllä sanoa, että en usko tätä tarinaa ollenkaan. Mutta mikäli tämä sattuisikin olemaan totta, kehottaisin hommaamaan siskosi lääkäriin pikaisesti. Oli hän sitten raskaana oikeasti tai ei. Hänellä ei ole asiat kunnossa.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.
eli onhan sille soitettu ja tekstattu mutta ei vastaa ( ja luulen et siskoni on kieltänyt vastaamasta)
samoiten tuntemattomalla pari kertaa mutta ei ole vastannut voi johtua että ei oo kuullut kun työ on kovaäänistä =)
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikkee te uskotte laugh edes oma mies ei muka tiiä onko akka paksuna vai ei? jos tää olisi totta ja kyse olisi mun siskosta niin soittasin sille miehelle saman tien...
kyllä se tietää (siis onhan niillä ollut mun kuullen yksi raskauskeskustelu) liittyen siihen tuleeko tämä mukaan synnytykseen. mutta kun se on yhtä salaperänen. ja niin kiinni töissä on siis aina töissä. viikon jokasena päivänä ja se mitä on kotona menee nukkumiseen. tulee yöllä 22-00.00 lähtee aamulla 04.00-06.00
en edes usko että pitää isyyslomaa mutta en tietty varmaks sano.mut on sen luontonen mitä nähny 2-3v aikana 5 kertaa sillonkin ollu kamala kiire kun pitää takasin töihin palata
Jospa tällä miehellä on toinenkin nainen/perhe jota elättää...!?
hmm =) on jäänyt pettämisestä kiinni pariin otteeseen.tämä on siskoni ensimmäinen poikaystävä eli antanut kaikki vääryydet leikiten anteeksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.
eli onhan sille soitettu ja tekstattu mutta ei vastaa ( ja luulen et siskoni on kieltänyt vastaamasta)
samoiten tuntemattomalla pari kertaa mutta ei ole vastannut voi johtua että ei oo kuullut kun työ on kovaäänistä =)
Miehellä taaas ei tietenkään ole vanhempia elossa, että voisi kysyä ovatko he kuulleet asiasta. Tai sitten he ovat jossain, mihin ei voi saada mitenkään yhteyttä. Tai ovat katkaisseet välit poikaansa kokonaan. Tai ehkä tämä on aina ollut orpo?
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
:attn:
mä vähän jeesaan sua :D :attn: :attn:
Vilkaisin vaan ketjun loppuosaa, mutta tämä asia minuakin jäi mietityttämään ja myös ettei ap kommentoi tätä mitenkään!
tosiaan pahoittelen etten heti vastannut. olen sivusta 4 asti koittanut järjestyksessä lukenut teidän juttuja ja välillä vastannut jollekkin. ja vastasin heti kun pääsin sivulle 7 asti.
ja salasella soitettu ehkä 2 tai 3 kertaa eri päivinä mutta ei vastannut mut voi johtua ettei ole kuullut. (tai sit aavistaa jotain) koska ollaan tätä miestäkin pommitettu ihan tarpeeks. meseäkään eivät ole aikoihin edes enää avanneet
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Neuvolan asiakkaana ei olla enää viikon 41+3 jälkeen, eli 10 päivää yli lasketun ajan! Sen jälkeen käydään vain ja ainoastaan polilla!
onko aivan varma tieto??
siskollani huomenna mukamas neuvola
 
minä
Jotain outoa tässä jutussa tosiaan on,mutta en tiedä miksi kukaan nyt huvikseen tälläistä juttua tänne keksisi.Itselläni myös aika outo raskaus tuo ensimmäinen,enkä näyttänyt neuvolakorttia kellekkään.Mulla meni siis yliaikaiseksi,neuvolaan en mennyt enää viikon 42 jälkeen ja ultrassa kävin kai 2 kertaa viikolla 42 ja sitten oli pakko mennä sairaalaan sisään,vaikka vauvalla ei ollut hätää.Eivät käynnistäneet vaan antoivat vauvan vielä kasvaa,mutta liikelaskennat tehtiin ainakin 3kertaa päivässä ja sairaalasta ei enää saanut poistua,käynnistykset aloitettiin viikolla43.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
mitä siis tarkoitat kun useamman kerran olet sanonut että siskosi vain "hermostuu entisestään" jos häneltä on joku jotakin koittanut kysyä?
eli hermostuu eli suuttu tai et älä kysele,saattaa lyödä luurin korvaan

kyllä se varmaan ärsyttää ku kaikki kyselee ja hermostuu ja jos ne hormonitkin siinä vielä. mut jos kertos ei meilläkään olis tällästä tenttaamista me halutaan auttaa. jos vauva masussa sillä voi olla joku hätä.(voi kyllä kaikki olla hyvinkin) mutta kun ei tiä ei voi auttaa

kyllä ennen ollaan normisti itketty ja naurattu yhdessä mutta koko tää raskaus oli ihan outo eikä siis loppua näy.

rakastan siskoani ja haluan auttaa. en toisin ite oo enään soitellut soittakoot jos haluaa.
 
vieras
oisko vauva syntynyt ennen aikojaan ja se on jossakin muovikassissa.jos se on säikähtänyt ja ukko sanonut et linnaan joutuu jos kiinni jää.se muka sitten synnyttää vauvan ja se on kuollut.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.
eli onhan sille soitettu ja tekstattu mutta ei vastaa ( ja luulen et siskoni on kieltänyt vastaamasta)
samoiten tuntemattomalla pari kertaa mutta ei ole vastannut voi johtua että ei oo kuullut kun työ on kovaäänistä =)
Miehellä taaas ei tietenkään ole vanhempia elossa, että voisi kysyä ovatko he kuulleet asiasta. Tai sitten he ovat jossain, mihin ei voi saada mitenkään yhteyttä. Tai ovat katkaisseet välit poikaansa kokonaan. Tai ehkä tämä on aina ollut orpo?
eka tuohon sun edelliseen eli tosiaan en itekkään uskos jos joku täällä tälläistä kertos mutta kun se nyt on mun ainokainen sisko niin totta tää on taitaa koko kylä tietää =) valitettavan totta ja ite toivon että sais synnytettyä sen vauvansa että tää epäily ja syyttäminen loppus.
siskolle ei kerrottu mut kyllä meillä on täällä pyöriny kaikki melkein mitä täälläkin ehdotettu. ja jos oikeesti on raskaana niin tuntuu pahalta ajatella miten mäkin oma sisko on puhunut pahaa ja epäillyt. siskoon pitää luottaa =(
ja kun on kahdesti siirtänyt käynnistystä ekasta kerrasta kun oli pieni toinen kun oli kuume saa nähdä miten kolmannen kerran käy. outoo kun tollai vaan vaihdellaan haluan itsekkin tietää miten tässä käy.
 
Touhupeppu
taitaa olla siskosi pahasti pipi päästä ja kuvitellut olevansa raskaana tai tullut keskenmeno. Tuntuis vaan että ois helpmpi sanoa heti kaikille että tuli kesken mitä uskotella, että se vauva on tulossa, vaikka ite tietää että ei oo. Mä uskoisin kumminkin sun juttujen perusteella, että mitään vauvaa ei oo edes syntymässä.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:attn: ap, et ole vastannut, miksi ette soita hänen miehelleen?
anteeksi. varmaan jää paljon kysymyksiä välistä kun en odottanut että näin iso haloo nousee.
eli onhan sille soitettu ja tekstattu mutta ei vastaa ( ja luulen et siskoni on kieltänyt vastaamasta)
samoiten tuntemattomalla pari kertaa mutta ei ole vastannut voi johtua että ei oo kuullut kun työ on kovaäänistä =)
Miehellä taaas ei tietenkään ole vanhempia elossa, että voisi kysyä ovatko he kuulleet asiasta. Tai sitten he ovat jossain, mihin ei voi saada mitenkään yhteyttä. Tai ovat katkaisseet välit poikaansa kokonaan. Tai ehkä tämä on aina ollut orpo?

niin ja tähän
eli äiti on elossa mutta mä en ite tiä tästä jutusta mitään pitääkin äitiltä kysyä että onko hän olllut yhteydessä tai nähnyt tätä ikinä-
muistelisin joskus et siskoni on puhunut poikaystävän äidistä
tämän asian tarkistan.
 
sisko
mutta nyt poistun koneelta käyn kaupassa,postissa palattuani alan laittaan lapsiani iltapuulle ja jos lasten nukahdettua jaksan vielä tulla tulen lukemaan juttujanne. mutta jos en niin sitten keskiviikkona ehkä pikkukakkosen aikaan saa olla rauhassa voi olla että aikasemminkin.
mutta suuntaa antavia ettei heti tuu provo viestejä.
ja kerron kyllä jos sieltä lapsi tullut =)

ei oo nyt omilla lapsilla neuvolaa niin en kehtaa kyllä edes kysellä/soitella. muuten olisin voinut salavihkasesti kysellä omalta terkkarilta jos näillä olis ollut. mutta on vasta helmikuun alussa
 
tamperelainen
pieni vauva, reilu 3kg. Itsekin luulin aina ettei anneta mennä yli 10 päivää yli, mutta ikävä kyllä näin on ainakin treella. itse en kyllä kotiin enää äitipolilta lähtisi noilla viikoilla!
 
Minullakin on molemmat raskaudet menneet yliaikaisiksi, ja äitipolille on passitettu. Molemmista on varattu käynnistys aika, mutta ovat tulleet ennen sitä. Tietysti tässä voi olla vielä se mahdollisuus, että siskosi on sanonut lasketunajan väärin. Miehen serku raskaus on yliaikaisin, jonka itse tiedän. Lapsi syntyi viikolla 42+5, ja käynnistysaika oli varattu samalle aamulle kun poika alkoi syntyä. Ja raskaus oli muuten mennyt ihan voisi sanoa oppikirjojen mukaan, ei mitään ihmeellistä tai hälyttävää siksi käynnistyksen kanssa ei pidetty mitään kiirettä. Eikä äiti sitä itse vaatinutkaan, mutta sanottiin ettei anneta mennä viikolle 43 enää ettei ongelmia tule tästä yliaikaisuudesta johtuen. Tietysti eri sairaaloissa voi olla eri käytäntö tämän suhteen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä