Erittäin harvoin raskaus kuitenkin päästetään menemään noin paljon yli. Ja jos päästetään, se kyllä vaatii todella tarkkaa seurantaa, useimmiten osastolla.Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mäkin tiedän kaks tapausta jossa raskaus on ollut 3vkoa yli. Toinen ihan sairaalan toimesta, eli eivät käynnistäneet ja toinen siksi ettei äiti halunnut käynnistettyä synnytystä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Vastaan vain tähän että voi olla mahdollista.Eipä mun työkaveristakaan pahemmin nähnyt ellei tiennyt että odotti.Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Ei kukaan voi olla niin raskaana, etteikö sitä mitenkään huomaisi. Kas kun et kertonut, että on ampiaisvyötärö.
Se tästä vielä puuttui.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Vastaan vain tähän että voi olla mahdollista.Eipä mun työkaveristakaan pahemmin nähnyt ellei tiennyt että odotti.Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Ei kukaan voi olla niin raskaana, etteikö sitä mitenkään huomaisi. Kas kun et kertonut, että on ampiaisvyötärö.
Se tästä vielä puuttui.
Tiedän tapauksen jossa vauva oli 3 viikoa yli ja eivät suostuneet käynnistämään...Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Erittäin harvoin raskaus kuitenkin päästetään menemään noin paljon yli. Ja jos päästetään, se kyllä vaatii todella tarkkaa seurantaa, useimmiten osastolla.Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mäkin tiedän kaks tapausta jossa raskaus on ollut 3vkoa yli. Toinen ihan sairaalan toimesta, eli eivät käynnistäneet ja toinen siksi ettei äiti halunnut käynnistettyä synnytystä...
mä nyt selvennän kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Kröhöm..Mun kamu sai syksyllä vauvan rv 43+2Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Siskosi on tainnut kertoa lasketun ajan väärin, jostakin syytä? Ei synnytystä siirretä loputtomiin, max. 2 viikkoa ja sitten käynnistetään. Nvolassa käydään loppuvaiheessa viikottain- tai minä ainakin kävin.
Se tästä vielä puuttui.
Juu, on mun serkultakin käynnistetty rv 42+3 mut jos alkaa olla rv 43+1 niin tätä en oikein jaksa uskoa...Alkuperäinen kirjoittaja vierailijatar:17päivää yli on hieman eri asia kuin 30 päivää yli..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuulkaapas, mulla oli laskettuaika 26.6 ja tyttö syntyi 13.7, kun vasta sillon käynnistivät. Aikaa tosin tästä jo 12 vuottaa, mut että voivat antaa mennä noinkin pitkälle, jos kaikki ok. Istukka oli jo tosi kalkkeutunut, tyttö painoi 4kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Juu, on mun serkultakin käynnistetty rv 42+3 mut jos alkaa olla rv 43+1 niin tätä en oikein jaksa uskoa...Alkuperäinen kirjoittaja vierailijatar:17päivää yli on hieman eri asia kuin 30 päivää yli..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuulkaapas, mulla oli laskettuaika 26.6 ja tyttö syntyi 13.7, kun vasta sillon käynnistivät. Aikaa tosin tästä jo 12 vuottaa, mut että voivat antaa mennä noinkin pitkälle, jos kaikki ok. Istukka oli jo tosi kalkkeutunut, tyttö painoi 4kg.
Jos raskaus olisi kolme viikkoa yliaikainen niin lapsi syntyisi rv 45 + jotain..Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mäkin tiedän kaks tapausta jossa raskaus on ollut 3vkoa yli. Toinen ihan sairaalan toimesta, eli eivät käynnistäneet ja toinen siksi ettei äiti halunnut käynnistettyä synnytystä...
tämäkin voisi olla yksi vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja lisko:Aha just. Ja mahaakaan ei näy? Selvää varmaan on se ettei mitään raskautta ole enää, jos on ollutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja sisko:ei =(Alkuperäinen kirjoittaja Adea:Kysynpä vielä, ette ole ilmeisesti myöskään näheet ultrakuvia?
ei kuulemma halunnut niitä
Olisko siskos luonteeltaan sellainen pänkki, että on saanut alkuraskauden keskenmenon ja ovat ajatelleet, että eivät siitä kerro, vaan yrittävät heti uutta raskautta perään. Ja kun se ei olekaan onnistunut, on jo valehdellut niin pitkään, että ei oo kehdannu kertoa asioiden oikeaa laitaa. Ja sit vielä ärsyttää kun kaikki odottavat ja kyselevät, eivätkä oo edes huomaavinaan, että ei oo edes mahaa.
kyllä se tietää (siis onhan niillä ollut mun kuullen yksi raskauskeskustelu) liittyen siihen tuleeko tämä mukaan synnytykseen. mutta kun se on yhtä salaperänen. ja niin kiinni töissä on siis aina töissä. viikon jokasena päivänä ja se mitä on kotona menee nukkumiseen. tulee yöllä 22-00.00 lähtee aamulla 04.00-06.00Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikkee te uskotte laugh edes oma mies ei muka tiiä onko akka paksuna vai ei? jos tää olisi totta ja kyse olisi mun siskosta niin soittasin sille miehelle saman tien...
höh. en naura. kyllä tää ahdistaa meitä kaikkia. äitini kanssa puhuin tänään ja se oli jo "sekoomis" pisteessä kun kaikki tietty kyselee siltä ekaksi. töissä ja joka paikassaAlkuperäinen kirjoittaja varmaan joo:voiko olla kummina kahdelle sisarukselle? niinkuin ap väitti että siskonsa on kummi hänen kahdelle lapselleen?
Taitaa olla mielenterveyspotilas, kyllä nyt jotenkin saisi oikeasti selville onko raskaana vai ei! ja kuka äiti ei haluaisi kuvia lapsestaan?
ap taitaa nauraa partaansa siellä että menee täydestä tää juttu
Varmaankin sillälailla ku useat "olenkohan raskaana"-ketjut, eli ap häviää ja lopputulos jää kaikilta kuulematta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:just ja mitenkähän tääkin juttu päättyy???
no vaikka te ette usko meille tämä on joka päivästä. katon itse mitä loppuviikosta sanoo. huomenna on neuvola ja perjantaina uusi käynnistys päivä. ja kyllä mä sen tänne tuun kertoon oli siellä masussa sit vauva tai mielenterveysongelma. kun vaan nyt eka ittekkin sais tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Odota loppuviikkoon, silloinhan sitä seuraavaksi käynnistetään! Saadaan lauantai-illan iloksi kuulla vauvauutisia!Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:mä odotan täällä että tähän loistavaan tarinaan tulee jatko-osa :attn: :xmas: