en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

  • Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
olen kahteen otteeseen kertonut siskostani

ekalla kerralla kysyin että koska käynnistävät. kun laskettu aika oli joulukuun puolessa välissä. tammikuun alussa pitikäynnistää mutta siskoni mukaan oli liian pieni lääkäreiden mukaan ei voitu käynnistää
tänään olis taas pitänyt olla mutta taas siirty loppuviikkoon

muutama kysymys on askarruttanut

-jos on pelkkä kuume käynnistävätkö?
-kuinka usein pitäisi käydä loppuvaiheessa neuvolassa tai ultraavat
-jos äiti haluaa että isäkin pääsee synnytykseen käynnistävätkö iltaisin?
Eikös sun pitäis tietää nuo asiat kun itselläsikin lapsia?
Ja jos siskosi on muka raskaana eikä tämä aloitus ole vitsi,menisin sinne neuvolaan kytikselle jos kerran tiedät koska seuraava aika.Mieluummin sisälle ettei näe sua vielä ulkona!
tätä olen miettinyt. mutta mistä tiedän ettei ole perunut sitä. ja mä oman lapsi laumani kanssa sisällä. voi ne neuvolatätitkin ihmetellä.

ja kun tuossa taas tuli NIIN JOS MENEE YLI NIIN KÄYDÄÄNKÖ PELKÄSTÄÄN POLILLA?? kun siskoni on käynyt omien sanojensa mukaan myös neuvolassa niinkuin huomennakin mutta myös polilla

mä kävin kerrn polilla sen jälkeen kun la oli menny ohi,seuraavan kerran oliin menny kontrolliin mutta satuin menemään kipujen takia aikasemmin ja käynnistivät seuraavana päivänä.
mun tirtääkseni neuvolassa ei voida oikeen enää auttaa jos on menny kunnolla yli eli 42+?näin mä oon ymmärtäny,korjatkaa jos väärässä
 
Epäluuloinen
Luin tämän ketjun ja mietityttää vähän voiko olla totta vai onko jollain vain hyvä mielikuvitus, mutta totta tai ei niin mielenkiintoinen juttu tästä on tullut.

Itselläni on outo mielikuvitus : )

Tuli mieleen iltalehdessä kauan sitten ollut juttu: (kopioin sen tähän)

"""""
Lainaus:
Viimeisillään raskaana oleva työtön amerikkalainen Amanda Howard, 18, luuli saavansa onnenpotkun tavattuaan internetin MySpace-sivustolla kaksi nuorta naista, jotka tarjosivat hänelle ilmaisia vauvanvaatteita.

Vaatteista ei kuitenkaan ollut tietoakaan, kun Lauren Gash, 19, ja Alisa Betts, 17, sieppasivat Howardin maanantaina aikeenaan viiltää tältä vatsa auki, viedä sikiö mukanaan ja jättää hänet kuolemaan.

Houkuteltuaan Howardin autoon Gash suihkutti hänen kasvoilleen pippurisumutetta ja sitoi hänet. Sitten teinitytöt pakottivat Howardin Missourin Blue Springsissä sijaitsevaan hotelliin, jossa aikoivat tehdä verityönsä.

Poliisi sai kuitenkin puhelinvihjeen hotellissa kirkuvasta naisesta, joka ehkä synnyttää.

Viranomaisten saavuttua paikalle Gash avasi punastellen oven ja selitteli "ystävänsä kärsivän hieman synnytyskivuista".

Poliisien epäilykset heräsivät heidän nähtyään ovelta selvästi järkyttyneen Howardin, jonka kaulan ympärille oli kiedottu ilmastointiteippiä.

Huoneessa oli teipin lisäksi köyttä, insuliinia, suojakangasta, sakset ja yleisveitsi. Viranomaiset löysivät myös väärennetyn syntymätodistuksen Johnny Gash -nimiselle lapselle sekä sairaalaranneketta muistuttavan rannekkeen.

Howard kertoi myöhemmin poliiseille, että Gash oli istunut hänen vatsansa päällä ja väännellyt hänen niskaansa yrittäen ilmeisesti tappaa hänet.

- Tämä on todella pelottava tapaus. Luulen, että tulimme paikalle aivan viime tingassa, rikospoliisi Troy Pharr totesi.

Myöhemmin selvisi, että Alisa Betts oli jänistänyt ja soittanut huoneen ulkopuolelta poliisille. Molempia tyttöjä syytetään nyt sieppauksesta ja Gashia lisäksi murhan yrityksestä.

Vauvan hankinnasta pakkomielteen saanut Gash oli valehdellut siskolleen sunnuntaina puhelimessa synnyttäneensä Johnny-nimisen pojan. Gashin isä kertoi tyttärensä myös järjestäneen hiljattain suuret vauvakutsut, vaikkei ollut raskaana.

Howard selvisi hyökkäyksestä ilman suurempia fyysisiä vammoja. Poikavauvan on määrä syntyä ensi viikolla.



http://iltalehti.fi/uutiset/200708046425836_uu.shtml


"""""

Mietin voisiko olla seuraava käänne tässä jutussa, että tämä sisko teeskenteleekin kaikille olevansa raskaana ja sieppaa jostain pikkuvauvan jonka sitten esittelee omanaan miehlleen ja suvulleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Ei kukaan voi olla niin raskaana, etteikö sitä mitenkään huomaisi. Kas kun et kertonut, että on ampiaisvyötärö.
Se tästä vielä puuttui.
Vastaan vain tähän että voi olla mahdollista.Eipä mun työkaveristakaan pahemmin nähnyt ellei tiennyt että odotti.

TYökaveri jäi varmaan äitiyslomalle myös n. kuukausi ennen laskettua aikaa ellei aikaisemmin. Mutta tässä onkin kyse odottajasta, jolla laskettuaika pitäisi olla jo ollut. Kyllä silloin kun synnytys on ihan käsillä sen mahan tosiaan huomaa.

Ja tuskin työkaverisi mahtui tavallisiin vaatteisiin kuten ap:n sisko. Äitiyshousut kyllä ainaskin tarttis olla. Itsellänikin maha oli pitkään melko huomaamaton, mutta äitiyshousut otin käyttöön jossain viikolla 20.
Itse asiassa siskoni tuttavapiirissä tapahtui muutaman kuukauden sisään KAKSI yllätyssynnytystä (toinen oli kyllä ennenaikainen). Eli naiset saivat tietää raskaudesta, kun synnytys oli jo käynnissä...
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Epäluuloinen:
Luin tämän ketjun ja mietityttää vähän voiko olla totta vai onko jollain vain hyvä mielikuvitus, mutta totta tai ei niin mielenkiintoinen juttu tästä on tullut.

Itselläni on outo mielikuvitus : )

Tuli mieleen iltalehdessä kauan sitten ollut juttu: (kopioin sen tähän)

"""""
Lainaus:
Viimeisillään raskaana oleva työtön amerikkalainen Amanda Howard, 18, luuli saavansa onnenpotkun tavattuaan internetin MySpace-sivustolla kaksi nuorta naista, jotka tarjosivat hänelle ilmaisia vauvanvaatteita.

Vaatteista ei kuitenkaan ollut tietoakaan, kun Lauren Gash, 19, ja Alisa Betts, 17, sieppasivat Howardin maanantaina aikeenaan viiltää tältä vatsa auki, viedä sikiö mukanaan ja jättää hänet kuolemaan.

Houkuteltuaan Howardin autoon Gash suihkutti hänen kasvoilleen pippurisumutetta ja sitoi hänet. Sitten teinitytöt pakottivat Howardin Missourin Blue Springsissä sijaitsevaan hotelliin, jossa aikoivat tehdä verityönsä.

Poliisi sai kuitenkin puhelinvihjeen hotellissa kirkuvasta naisesta, joka ehkä synnyttää.

Viranomaisten saavuttua paikalle Gash avasi punastellen oven ja selitteli "ystävänsä kärsivän hieman synnytyskivuista".

Poliisien epäilykset heräsivät heidän nähtyään ovelta selvästi järkyttyneen Howardin, jonka kaulan ympärille oli kiedottu ilmastointiteippiä.

Huoneessa oli teipin lisäksi köyttä, insuliinia, suojakangasta, sakset ja yleisveitsi. Viranomaiset löysivät myös väärennetyn syntymätodistuksen Johnny Gash -nimiselle lapselle sekä sairaalaranneketta muistuttavan rannekkeen.

Howard kertoi myöhemmin poliiseille, että Gash oli istunut hänen vatsansa päällä ja väännellyt hänen niskaansa yrittäen ilmeisesti tappaa hänet.

- Tämä on todella pelottava tapaus. Luulen, että tulimme paikalle aivan viime tingassa, rikospoliisi Troy Pharr totesi.

Myöhemmin selvisi, että Alisa Betts oli jänistänyt ja soittanut huoneen ulkopuolelta poliisille. Molempia tyttöjä syytetään nyt sieppauksesta ja Gashia lisäksi murhan yrityksestä.

Vauvan hankinnasta pakkomielteen saanut Gash oli valehdellut siskolleen sunnuntaina puhelimessa synnyttäneensä Johnny-nimisen pojan. Gashin isä kertoi tyttärensä myös järjestäneen hiljattain suuret vauvakutsut, vaikkei ollut raskaana.

Howard selvisi hyökkäyksestä ilman suurempia fyysisiä vammoja. Poikavauvan on määrä syntyä ensi viikolla.



http://iltalehti.fi/uutiset/200708046425836_uu.shtml


"""""

Mietin voisiko olla seuraava käänne tässä jutussa, että tämä sisko teeskenteleekin kaikille olevansa raskaana ja sieppaa jostain pikkuvauvan jonka sitten esittelee omanaan miehlleen ja suvulleen.
kamala tapaus.
en kyllä voisi kuvitella omaa siskoani kaappariksi mutta jos ei raskaana ole ja meille valehdellut kaiken tämän ajan niin kyllä on sit muutama ruuvi taitaa puuttua.

 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Joku tässä nyt huijaa ;) .
aikuisten oikeesti totista totta.

mä oikeesti luulin että meidän lapset saavat ensimmäisen serkkunsa musta tulis täti.. mutta ei.

todella outoa eikä varmaan ihan joka ihmiselle käy mutta totta.
jos siskoni kertoisi asioita niin olisi päässyt puolet helpommalla tai sit nauttii ku saa "kiduttaa meitä" tai kun nytkin kertoisi että mitä ne siellä polilla ovat sanoneet ja kuinka pienestä kyse mutta ei.
selasin tämän ketjun uudestaan läpi ja alan oikeesti oleen sitä mieltä että ei tämmöstä voi edes olla. siskoni on jotenkin nyt vinksahtanut. ehkä huomion hakua?? en tiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
olen kahteen otteeseen kertonut siskostani

ekalla kerralla kysyin että koska käynnistävät. kun laskettu aika oli joulukuun puolessa välissä. tammikuun alussa pitikäynnistää mutta siskoni mukaan oli liian pieni lääkäreiden mukaan ei voitu käynnistää
tänään olis taas pitänyt olla mutta taas siirty loppuviikkoon

muutama kysymys on askarruttanut

-jos on pelkkä kuume käynnistävätkö?
-kuinka usein pitäisi käydä loppuvaiheessa neuvolassa tai ultraavat
-jos äiti haluaa että isäkin pääsee synnytykseen käynnistävätkö iltaisin?
Eikös sun pitäis tietää nuo asiat kun itselläsikin lapsia?
Ja jos siskosi on muka raskaana eikä tämä aloitus ole vitsi,menisin sinne neuvolaan kytikselle jos kerran tiedät koska seuraava aika.Mieluummin sisälle ettei näe sua vielä ulkona!
tätä olen miettinyt. mutta mistä tiedän ettei ole perunut sitä. ja mä oman lapsi laumani kanssa sisällä. voi ne neuvolatätitkin ihmetellä.

ja kun tuossa taas tuli NIIN JOS MENEE YLI NIIN KÄYDÄÄNKÖ PELKÄSTÄÄN POLILLA?? kun siskoni on käynyt omien sanojensa mukaan myös neuvolassa niinkuin huomennakin mutta myös polilla

mä kävin kerrn polilla sen jälkeen kun la oli menny ohi,seuraavan kerran oliin menny kontrolliin mutta satuin menemään kipujen takia aikasemmin ja käynnistivät seuraavana päivänä.
mun tirtääkseni neuvolassa ei voida oikeen enää auttaa jos on menny kunnolla yli eli 42+?näin mä oon ymmärtäny,korjatkaa jos väärässä
42 on normaali aika synnyttää.
kun sen yli mennään niin on yliaikainen.
LA on ihan noin aika eli ei se varma aika. vaan +- 2 viikkoa. sitten puhutaan yliaikaisesta tai ennenaikaisesta
 
Lueskelin uudelleen tätä ketjua ja tuli mieleen sellainenkin vaihtoehto, että onhan olemassa myös pienen pieni mahdollisuus, että asiat ovat niinkuin tämä raskaanaoleva(?) sisko sanoo. Hän on raskaana, la esim 31.12. Vauva on vielä pieni ja voi hyvin, niin odottavat vielä josko lähtis itsekseen syntymään. Masu ei näy, koska vauva on pienehkö ja käyttää löysiä vaatteita, ultrakuvia ei oo halunnu, eikä myöskään äitiyspakkausta. Sulkeutuneena luonteena ei jaksa muiden uteluita aiheesta.
 
tökspöks
Asian vierestä; yritätkö ap salata henkilöllisyytesi/nikkisi kirjoittamalla ns. huonoa kieltä/teini kieltä? Sun kirjoitus ontuu ja sorrut liialliseen yrittämiseen. Ihan normaali huono kirjoitustapa riittäisi... ei tarvitsisi tuollaista siansaksaa kirjoittaa joka selvästi on feikkiä.

Siis ottamatta kantaa itse aiheeseen joka on ihan selvä provo
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Lueskelin uudelleen tätä ketjua ja tuli mieleen sellainenkin vaihtoehto, että onhan olemassa myös pienen pieni mahdollisuus, että asiat ovat niinkuin tämä raskaanaoleva(?) sisko sanoo. Hän on raskaana, la esim 31.12. Vauva on vielä pieni ja voi hyvin, niin odottavat vielä josko lähtis itsekseen syntymään. Masu ei näy, koska vauva on pienehkö ja käyttää löysiä vaatteita, ultrakuvia ei oo halunnu, eikä myöskään äitiyspakkausta. Sulkeutuneena luonteena ei jaksa muiden uteluita aiheesta.
tässäkin voisi olla perää
alunperin olin sitä mieltä että muistaa lasketunajan väärin tai se on siirtynyt. kyllä mullakin ekassa siirty 2 viikkoa.

 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja tökspöks:
Asian vierestä; yritätkö ap salata henkilöllisyytesi/nikkisi kirjoittamalla ns. huonoa kieltä/teini kieltä? Sun kirjoitus ontuu ja sorrut liialliseen yrittämiseen. Ihan normaali huono kirjoitustapa riittäisi... ei tarvitsisi tuollaista siansaksaa kirjoittaa joka selvästi on feikkiä.

Siis ottamatta kantaa itse aiheeseen joka on ihan selvä provo
älä avaa koko keskustelua jos ei kiinnosta.
mulla on kyllä musta nikki mutta en nyt sillä halua kirjotella (jostain kumman syystä)
tapa millä mä kirjoitan niin kirjoitain aina näin myös nikin kanssa. ehkä tää on jotain murretta =) ja jos haluat mut teiniksi niin voinhan mä sun mieliks teini olla =) oon ite jo tällänen rupsahtanut mutta en vanha mutta en nyt niin nuorikaan
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Mitä jos ihan oikeesti kysyt siltä "siskoltasi" etkä jauha paskaa täällä palstalla?
kun on koitettu kysyä ja monesti puhelimessa että kasvotusten mutta kun suuttuu alkaa raivoon. ite koittaa pysyä rauhallisena vaikka näkee punasta. ja kun suuttuu lähtee sit ovet paukkuen pois.

halusin tulla purkamaan omia ajatuksia ja vähän kyseleen miten toimitaan kun la mennyt yli koska pää sekoo oikeesti. ja mitä enemmän jauhaa tästä oman suvun kans sitä enemmän näkee punasta

yksi vaihtoehto vois olla se että pelkää synnytystä niin paljon että keksii näitä juttuja ja koittaa siirtää käynnistyspäiviä. kun ei sit sen oma mieskaan KAI tule.
 
vieras
kuinka kauan meinaat jaksaa tätä provoilua täällä? joko siskollasi on mielenterveysongelmia tai sitten sinulla kun jaksat täällä pelleillä tämmöisen aiheen kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka kauan meinaat jaksaa tätä provoilua täällä? joko siskollasi on mielenterveysongelmia tai sitten sinulla kun jaksat täällä pelleillä tämmöisen aiheen kanssa
oon ihan samaa mieltä

nutta mieheni kaveri on päästänsä pöpi se väitti että se odottaa miehelleni lasta kun jokskus toinen nukkui sohvalla ja toinen sängyssä niin se tuli raskaaksi mutta 1.v sen jälkeen ja muija tuli raskaaksi ja antoi mennä 6vko:a la ajan yli ja lapsi kuoli mahaan sen jälkeen kukaan ei ole kuullut siittä mitään paitsi sen naisen vanhemmat
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka kauan meinaat jaksaa tätä provoilua täällä? joko siskollasi on mielenterveysongelmia tai sitten sinulla kun jaksat täällä pelleillä tämmöisen aiheen kanssa
vaikka mitä uskotte provo ei ole =( ja niin kauan jatkan että voin teillekkin kertoa mikä on totuus oli se sit se lapsi tai hulluus =)
ei tätä kyllä mitenkään pysty todistamaan.
annan siskoni puhelinnumeron että koko palstan mammat voivat soitella ja kysyä itse.
 
täh?
Ei kenenkään vauvan anneta mennä noin paljon yli lasketun ajan, vaikka olisi kuinka pieni. Koko ei ratkaise, vaan viikot. Tämä on kuitenkin faktaa!

Eli siskosi ei edes ole raskaana. Sano se hänelle! Jankuta se hänen päähänsä niin, että itsekin uskoo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka kauan meinaat jaksaa tätä provoilua täällä? joko siskollasi on mielenterveysongelmia tai sitten sinulla kun jaksat täällä pelleillä tämmöisen aiheen kanssa
oon ihan samaa mieltä

nutta mieheni kaveri on päästänsä pöpi se väitti että se odottaa miehelleni lasta kun jokskus toinen nukkui sohvalla ja toinen sängyssä niin se tuli raskaaksi mutta 1.v sen jälkeen ja muija tuli raskaaksi ja antoi mennä 6vko:a la ajan yli ja lapsi kuoli mahaan sen jälkeen kukaan ei ole kuullut siittä mitään paitsi sen naisen vanhemmat
Missä ihmeen tapauksessa voi äiti valita että kuinka pitkään annetaan mennä yli?

 
joo,mulla monet ystävät ei uskonut mun kuopus raskauteen....l.a meni pieleen,ultrassa lisäsivät mulle kuukauden lisää odottamista.
vielää päivää ennen synnytystä oltiin puistoilemassa ja ystävät kiusasivat et eix sun pitäny mennä synnyttää...et sä taida kyllä raskaanakaan ollaa...!viimesill päivillä käytin vielä normaaleja vaatteita,eikä kiristäny mistään.itekki aattelin et varmaan tulee pieni vauva,mutta poikani olikin 3760kg.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä