en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

• Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
sisko
Vauva olikin kuollut.

Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
olen kahteen otteeseen kertonut siskostani

ekalla kerralla kysyin että koska käynnistävät. kun laskettu aika oli joulukuun puolessa välissä. tammikuun alussa pitikäynnistää mutta siskoni mukaan oli liian pieni lääkäreiden mukaan ei voitu käynnistää
tänään olis taas pitänyt olla mutta taas siirty loppuviikkoon

sisko on aina ollut ärhäkkä tapaus eikä siitä saa mitään irti. ei kerro asioita.ja on salamyhkänen kaikessa

toivo on tosiaan mennyt enkä tiä mitä tästä tulee. koko suku kimpussa

laskettu aika siis joulukuussa omien sanojen mukaan mutta nuorena ensisynnyttäjänä voi muistaa väärin tai ei ole kertonut meille oikein.

muutama kysymys on askarruttanut

-jos on pelkkä kuume käynnistävätkö?
-kuinka usein pitäisi käydä loppuvaiheessa neuvolassa tai ultraavat
-jos äiti haluaa että isäkin pääsee synnytykseen käynnistävätkö iltaisin?

nedee
ootko nyt oikea ap? eli vauva siis kuollut? jaa, no miksiköhän se sisko ei ole voinut tuota sanoa, ite oisin ainakin jo töksäyttänyt että mitään vauvaa ei tule jos sukulaiset kytselevät jatkuvasti! millon oli kuollut?

Odotellana
Jos nyt vaan odotellaan että oikea ap Sisko tulee kertomaan. Hänhän snoi että pääsee tänäänv asta pikku kakkosen aikana joten tuo äskeinen ei ole sama. Juuri se on ongelmana tässä harmaana kirjottamisessa kun kuka vaan voi esiintyä toisena

vieras
Vauva olikin kuollut.

olen kahteen otteeseen kertonut siskostani

ekalla kerralla kysyin että koska käynnistävät. kun laskettu aika oli joulukuun puolessa välissä. tammikuun alussa pitikäynnistää mutta siskoni mukaan oli liian pieni lääkäreiden mukaan ei voitu käynnistää
tänään olis taas pitänyt olla mutta taas siirty loppuviikkoon

sisko on aina ollut ärhäkkä tapaus eikä siitä saa mitään irti. ei kerro asioita.ja on salamyhkänen kaikessa

toivo on tosiaan mennyt enkä tiä mitä tästä tulee. koko suku kimpussa

laskettu aika siis joulukuussa omien sanojen mukaan mutta nuorena ensisynnyttäjänä voi muistaa väärin tai ei ole kertonut meille oikein.

muutama kysymys on askarruttanut

-jos on pelkkä kuume käynnistävätkö?
-kuinka usein pitäisi käydä loppuvaiheessa neuvolassa tai ultraavat
-jos äiti haluaa että isäkin pääsee synnytykseen käynnistävätkö iltaisin?
En usko että on oikea ap :headwall:

vieras
mutta nyt poistun koneelta käyn kaupassa,postissa palattuani alan laittaan lapsiani iltapuulle ja jos lasten nukahdettua jaksan vielä tulla tulen lukemaan juttujanne. mutta jos en niin sitten keskiviikkona ehkä pikkukakkosen aikaan saa olla rauhassa voi olla että aikasemminkin.
mutta suuntaa antavia ettei heti tuu provo viestejä.
ja kerron kyllä jos sieltä lapsi tullut =)

ei oo nyt omilla lapsilla neuvolaa niin en kehtaa kyllä edes kysellä/soitella. muuten olisin voinut salavihkasesti kysellä omalta terkkarilta jos näillä olis ollut. mutta on vasta helmikuun alussa
Minä kyllä kehtaisin soittaa vaikka eivät välttämättä mitään voisi kertoakaan.Mutta voisivat itse alkaa "tutkimaan" onko siskosi tosiaan raskaana kun kuulisi kertomuksesi.
Onko teillä sama neuvola?
Ja ainakin olisin mennyt neuvolalle silloin kun siskolla olisi ollut sinne aika.
Mutta jos tämä juttu ei ole totta niin keksit syyn miksi et päässyt.
Ja jos taas totta,ihmettelen suuresti jos et mene silloin kurkkimaan.
Koska neuvolan pitäisi olla?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä