en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

  • Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyttenhän tää vasta erikoiseksi meni.
Oon seurannu ajoittain tätä ketjua, mutta että toi LA ois ollut jo 13.12. Siis ei jummarra ei jummarra???
niin meille väittää en tiedä voi ihan hyvin valehdella meillekkin. syksyyn asti väitti ettei tiedä eikä muista eikä tiedä viikkojansa sitten lopulta sano tuon joulukuun 13pv

ja niinkun monesti sanonut totta tämä on vaikka ihan outo juttu. jos te ette usko niin arvakkaapa miltä meistä tuntuu kuitenkin se on mun pikkusisko.
tänään oli neuvola mutta juttelin eilen äidin kanssa pitkän tovin ja sovittiin nyt että ei häslätä siskon ympärillä kun sitä se niin ärsyttää ja on niin salaperänen. eli jos asiaa on saa soitella meille saa nähdä kauanko menee.
tänään oli neuvola mutta een tiä onko ollut siellä tai jos on mitä sanottu.
perjantaina pitisi olla se käynnistys.. taas...
kun olishan se jo itekseen tullut jos ois tullakseen. tai sit on mahassa kuolleena eikä siskoni halua sitä sieltä pois
 
sisko
joku on provoillut ei oo vauva kuollut luin vasta äskön tuon viestin.
ja mä olen oikee sisko.
eli siskoni on vielä raskaana tai "vale raskaana" tai hulluuden partaalla miten vaan.

mutta niin paljon syytöksiä tullut että taidan jättää kirjoittamisen =( =( muutenkin on oikeesti huoli siskosta ja haluaisin auttaa mutta se ei vaan oo onnistunut.
voiku se vaan sais sen vauvansa synnytettyä tai tai mitä vaan kunhan tää juttu loppus tää on niin uskomaton tilanne.

tai ehkä en jätäkkään ihan vaan teidän kiusaks. sillä ehkä on joku joka oikeesti uskoo tähän niin hullulta kuulostavaan juttuun ja haluaa kuitenkin tietää millaisen lopun tämä saa ja niin haluan minäkin.

aina kun saan tekstiviestin salaa mielessäni mietin että olis nyt sisko saanut ja sydän jyskyttää tuhatta ja sataa mutta ei.

 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
keskiviikkona ehkä pikkukakkosen aikaan saa olla rauhassa voi olla että aikasemminkin.
Onkos ap linjoilla?Tosin nyt tulee vasta Pauli eikä pikku kakkonen..
nyt olen =) vähissä oma aika tämän oman lapsikatraan kanssa ja lastenohjelmien aikaan pieni rauha =)
 
vieras
hyvä jumala sentään. JOS tää ei oo provo, niin hommatkaa vaikka se sisko lääkäriin porukalla väkisin, ei tee hyvää olla päästään noin vialla.
 
Janni
voimia sinulle ja älä vaan jätä kirjoittamista. Minäkin jännitän tän jutun päätöstä, enkä edes tunne teitä. Toivotaan kuitenkin et kaikki päättyy hyvin.
 
Juu haluan todellakin tietää miten tämä päättyy =) Mutta se on kyllä varma että kukaan lääkäri ei päästä noin paljoa yliaiakaiseksi, eli joku mättää, mutta eiköhän sieltä ulos tule kun siihen valmis =)
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
mutta nyt poistun koneelta käyn kaupassa,postissa palattuani alan laittaan lapsiani iltapuulle ja jos lasten nukahdettua jaksan vielä tulla tulen lukemaan juttujanne. mutta jos en niin sitten keskiviikkona ehkä pikkukakkosen aikaan saa olla rauhassa voi olla että aikasemminkin.
mutta suuntaa antavia ettei heti tuu provo viestejä.
ja kerron kyllä jos sieltä lapsi tullut =)

ei oo nyt omilla lapsilla neuvolaa niin en kehtaa kyllä edes kysellä/soitella. muuten olisin voinut salavihkasesti kysellä omalta terkkarilta jos näillä olis ollut. mutta on vasta helmikuun alussa
Minä kyllä kehtaisin soittaa vaikka eivät välttämättä mitään voisi kertoakaan.Mutta voisivat itse alkaa "tutkimaan" onko siskosi tosiaan raskaana kun kuulisi kertomuksesi.
Onko teillä sama neuvola?
Ja ainakin olisin mennyt neuvolalle silloin kun siskolla olisi ollut sinne aika.
Mutta jos tämä juttu ei ole totta niin keksit syyn miksi et päässyt.
Ja jos taas totta,ihmettelen suuresti jos et mene silloin kurkkimaan.
Koska neuvolan pitäisi olla?
neuvola on sama mutta terkkarista en tiedä (ei niitä siellä ole kuin 3 ja kaikkien huoneet vieretysten) mutta asutaan tällä paikkakunnilla eri alueilla
ei se oo sitä nimee edes kertonut kellä käy mut mikäs ihme tuo nyt edes on
(iso,syvä huokaus)
 
joku
toivottavasti selviäis se et mikä sillä siskollas on,voihan se pelätä synnytystä paljon ja sitä häiritsee se et kaikki on siltä kyselly et joko on syntynyt..
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Janni:
voimia sinulle ja älä vaan jätä kirjoittamista. Minäkin jännitän tän jutun päätöstä, enkä edes tunne teitä. Toivotaan kuitenkin et kaikki päättyy hyvin.
kiitos =)
mä jännitän koko suku ja kylän äitini tuppukylän työntekijät,kaupat,partiuri kaikki jännittää.
oma tyttöni oli kertonut aikoja sitten päiväkodissa että "täti saa lapsen ja me saadaan ensimmäinen serkku" no nyt tyttö alkukuusta oli kertonut että nyt se on synnyttämässä lasta ( kun mä olin kertonut että olivat ottaneet sairaalaan sisään)
tänään sit yks täti kyseli että kumpis sieltä tuli kun "liisa" on niin paljon kertonut olisin vajonnut vaikka maanalle noloa oli.koitin sit vaan kertoa että ei oo viä synnyttänyt =(
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
hyvä jumala sentään. JOS tää ei oo provo, niin hommatkaa vaikka se sisko lääkäriin porukalla väkisin, ei tee hyvää olla päästään noin vialla.
ku saiskin.
mutta myönnän kyllä itsekkin että tässä on jotain outoa. tämän siskon raskaus on ollut alusta asti kummallinen.(ku vaan muiststas teillekkin kertoa niitä)

kun mäkin uskon jo siihen että ei käynnistystä tollai vaan joka viikko voi siirtää,ja jos mennyt yli (eli la oli oikeesti se 13.12) niin kyllä ne olis ottanut sisään ja tarkkailleet siellä eivätkä päästäneet kotiin.

se että ei muista la:ta/viikkoja
-kerro juurikaan mitään
-ei ota äippäpakkausta
-ei huoli ultra kuvaa
-kukaan ei ole nähnyt että käy neuvolassa/polilla (toisella paikkakunnalla)
-oma mies ei ole ollut ultrassa mukana eikä vienyt neuvoloihin ja on yhtä salaperänen
-mahaa ei yhtään
-sit nää selitykset käynnistykseen pieni,kipee ym
-pahoinvointia ei ollut yhtään (no kaikille ei tuu)
-mieliteoista kysyin mutta niitäkään ei ollut syö kyllä kun hevonen =)

niin kyllä se vaan itsekkin on vaikea uskoa.

 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
toivottavasti selviäis se et mikä sillä siskollas on,voihan se pelätä synnytystä paljon ja sitä häiritsee se et kaikki on siltä kyselly et joko on syntynyt..
tämäkin vois olla ihan mahdollinen juttu.
sille näyttää olevan pakko mielle saada oma mies mukaan mutta sillä niin paljon töitä ettei ehdi.
mä ja äiti molemmat sanottu et jos haluaa niin jompi kumpi voi tulla tueks mutta ei halunnut.
ensisynnyttäjänä varmasti pelkää jas jos ei saa haluamaansa ihmistä niin koittaa pitkittää et jos se mies ehtis joku toinen päivä.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Missä ihmeen tapauksessa voi äiti valita että kuinka pitkään annetaan mennä yli?
no minkä päivän se sano lasketuksi ajaksi? Jos se on joulukuun viimenen ni eihän se oo ku sen 15 päivää nyt menny siitä!!
[/quote]

Ei niin, mutta yleensä, jos käynnistyksestä sovitaan niin äiti ei voi sitä tuosta noin vaan perua...[/quote]

näin mäkin ajattelin mutta näyttävästi voi siis eihän se oo mahdollista. on koittanu googlettaa et sais jotain tietoja mutta ei mitään ratkasevaa löytynyt.
eka käynnistys oli tammikuun alussa ja toinen tällä viikolla ja nyt kolmas perjantaina
mutta jos se olikin 31.12 tai 13.1 jos on ihan väärin muistanu sen ajan. en ite enään muista koska kerto meille raskaudesta mut se oli siinä maalis-huhtikuun vaihteessa. ehkä huhtikuun alussa en kyllä ihan varmaks sano kun en muista


 
Lopeta jo toi vittuilu
Eli ei ole raskaana!

se että ei muista la:ta/viikkoja
-kerro juurikaan mitään
-ei ota äippäpakkausta
-ei huoli ultra kuvaa
-kukaan ei ole nähnyt että käy neuvolassa/polilla (toisella paikkakunnalla)
-oma mies ei ole ollut ultrassa mukana eikä vienyt neuvoloihin ja on yhtä salaperänen
-mahaa ei yhtään
-sit nää selitykset käynnistykseen pieni,kipee ym
-pahoinvointia ei ollut yhtään (no kaikille ei tuu)
 
Aminohappo harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Missä ihmeen tapauksessa voi äiti valita että kuinka pitkään annetaan mennä yli?
no minkä päivän se sano lasketuksi ajaksi? Jos se on joulukuun viimenen ni eihän se oo ku sen 15 päivää nyt menny siitä!!
Ei niin, mutta yleensä, jos käynnistyksestä sovitaan niin äiti ei voi sitä tuosta noin vaan perua...[/quote]

näin mäkin ajattelin mutta näyttävästi voi siis eihän se oo mahdollista. on koittanu googlettaa et sais jotain tietoja mutta ei mitään ratkasevaa löytynyt.
eka käynnistys oli tammikuun alussa ja toinen tällä viikolla ja nyt kolmas perjantaina
mutta jos se olikin 31.12 tai 13.1 jos on ihan väärin muistanu sen ajan. en ite enään muista koska kerto meille raskaudesta mut se oli siinä maalis-huhtikuun vaihteessa. ehkä huhtikuun alussa en kyllä ihan varmaks sano kun en muista


[/quote]

Mä tulin raskaaksi huhtikuun alussa ja typy syntyi 11.1 viikoilla 41+0...
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t935956

tässä edellinen keskustelu
:eek: okei??!!
toi on se kun siskon synnytys olis pitäny käynnistää ja sillä olikin kuumetta??
ei vaan pieni korjaus =) tämä on se jolloin omien sanojen mukaan oli siellä polilla mutta lääkärit totesivat että vauva pieni ja päästivät kotiin ( tätä mietin miksi päästivät kotiin? onko edes ollut) eihän lääkärit noin tyhmiä ole jos la ollut aikoja sitten.
tai jos sisko sen lasketunajan väärin muistaa ja tollon sillä oli joku rv 38-42 ultra.. no tuskimpa mutta tässä vaan mietin.
 
hah
Tällä ap viiraa. Kyllä raskaudesta jotain merkkejä jää. Eikä tarvii normaalisti käynnistää,kun syntyy muutenkin ja ei sitä aikaa voi siirrellä.
Ultrassa kyllä jatkuvasti jankutetaan myös lapsen kokoa ja milloin syntyisi (ikää)
 
sisko
pakko poistua yksi lapsi päätti nukahtaa sohvalle eli pitää laittaa lapset nukkuun.

mutta taas mainitsen että tulen vielä tänään illalla kun olen saanut laitettua lapset pehkuihin,iltapalat annettua ja vähän kämppää raivattua
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä