en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

  • Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoi:
Jaa, tästä tarinasta ei enää ota selvää, kenellä viiraa. Tai sitten se sisko odottelee vasta helmikuulle sitä babya ja on niiiinnn kyllästynyt kyseleyihin, että puhuu mitä vaan. Mutta taitaa olla niitä tarinoita joissa ei oo päätä eikä häntää ja tuloksena ei ole lasta eikä pas...aa
sanoppa se. me jo oikeesti luultiin että se on päässyt synnyttään oltiin jo MELKEIN 100 varmoja että nyt vihdoin tää loppuu. niin kyllä se taas pysäytti kun toinen onkin ihan vaan kaikessa rauhassa ollut kotosalla

en tiedä itekkään enään mihin uskoa vaikka olen sukulainen niin miten vielä te ihan tuntemattomat.hulluks taidetaan tulla kaikki =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoi:
Jaa, tästä tarinasta ei enää ota selvää, kenellä viiraa. Tai sitten se sisko odottelee vasta helmikuulle sitä babya ja on niiiinnn kyllästynyt kyseleyihin, että puhuu mitä vaan. Mutta taitaa olla niitä tarinoita joissa ei oo päätä eikä häntää ja tuloksena ei ole lasta eikä pas...aa
sanoppa se. me jo oikeesti luultiin että se on päässyt synnyttään oltiin jo MELKEIN 100 varmoja että nyt vihdoin tää loppuu. niin kyllä se taas pysäytti kun toinen onkin ihan vaan kaikessa rauhassa ollut kotosalla

en tiedä itekkään enään mihin uskoa vaikka olen sukulainen niin miten vielä te ihan tuntemattomat.hulluks taidetaan tulla kaikki =)
ei taida olla palstalaisille väliä mihin uskoo tai uskooko olleenkaan. tarinana tätä lukee....
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ap: lla on samanlainen tyyli kirjoittaa, kuin eräällä, joka sittemmin osoittautui provoksi... ;)
en oo aikasemmin kirjoittanut harmaana. ensimmäinen kerta.
mustalla nikilläni päivittäin =)
Etkö? No mikäs sinun musta nikki on? Kirjoitustyylisi on tuttu kyllä. Hmm.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoi:
Jaa, tästä tarinasta ei enää ota selvää, kenellä viiraa. Tai sitten se sisko odottelee vasta helmikuulle sitä babya ja on niiiinnn kyllästynyt kyseleyihin, että puhuu mitä vaan. Mutta taitaa olla niitä tarinoita joissa ei oo päätä eikä häntää ja tuloksena ei ole lasta eikä pas...aa
sanoppa se. me jo oikeesti luultiin että se on päässyt synnyttään oltiin jo MELKEIN 100 varmoja että nyt vihdoin tää loppuu. niin kyllä se taas pysäytti kun toinen onkin ihan vaan kaikessa rauhassa ollut kotosalla

en tiedä itekkään enään mihin uskoa vaikka olen sukulainen niin miten vielä te ihan tuntemattomat.hulluks taidetaan tulla kaikki =)
ei taida olla palstalaisille väliä mihin uskoo tai uskooko olleenkaan. tarinana tätä lukee....
no hyvä sitten että edes tarinana pitäskö tehsä tästä joku kirja tyyliin tosielämään perustuva draama..tai niin edelleen =) =)
no hyvä kuitenkin että joku lukenut ja paljon hyviä neuvoja tullut.ja kuitenkin saanut purkaa jollekkin. muuta kun tän suvun kanssa pähkäillyt tätä juttua
ja vaikka täällä nyt yli puolet /tai kaikki tätä provoksi luulee niin ei sillä niin väljä. eihän tämmöstä tapahdu edes elokuvissa
mutta me tietetään mikä on totuus ja me sen kanssa täällä joka päivä elellään.
jännitystä,tuskaa,odottelua joko nyt ei no entäs nyt ei,ja ei vieläkään.
joulukuun alussa se jännittävä odottelu alko eikä loppua näy.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja harmillista.:
haluisin tavata sun siskon,ja nähä mimmonen ihminen tämä on....
se oliskin ku tietäs että mä oon täällä palstalla haukkunu sen ja sen vauvan ihan lyttyyn. toivottavasti ei käydä samalla palstalla =)
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ap: lla on samanlainen tyyli kirjoittaa, kuin eräällä, joka sittemmin osoittautui provoksi... ;)
en oo aikasemmin kirjoittanut harmaana. ensimmäinen kerta.
mustalla nikilläni päivittäin =)
Etkö? No mikäs sinun musta nikki on? Kirjoitustyylisi on tuttu kyllä. Hmm.
en vaan viitsi kirjoittaa sillä koska aikamoista paskaa olis tullut niskaan niinku nyt jo. eikä se musta nikki siinä paljoo ois auttanut. eikä se ois sitä uskottuvuutta varmastikkaan muuttanut provoilu-kirjoituksilta ei olisi varmasti silloinkaan vältytty.
kun ei tämmöstä voi tapahtua missään ei oikeessa elämässä eikä elokuvissa.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jaksamisia sulle ja lähisuvullesi :hug:
kiitos.sitä tässä kyllä tarvitaan ja paljon =)
pelottaa jo että mitä se seuraavaks keksii. enkä tiä edes haluanko edes kuulla =( =(

mutta alko nyt taas niin paljon ärsyttään että taidan poistua hermokahveille =)
 
vieras
etkö voisi soittaa miehelle? Kysy, että monen aikaa ovat lähdössä sairaalaan ja voiko hän ilmoittaa heti, kun lapsi syntyy tai muuta?! Jos miehestä jotain irtoisi?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja MaTu:
Outoo on :eek: :eek: huhheijaa.
Meneppäs käymään yllätys visiitillä siskon luona ja tsekkaa onko etes aikomusta lähteä laitokselle
menisinkin varmaan jos pääsisin mutta ei ajokorttia ja sekun asuu toisella puolen kylää n. 8-9km päässä. ja tän lapsikatraan kanssa ei onnistu.
No kyllä taksilla pääsee! Eikun lapsille vaan vaatteet päälle ja menoksi.
 
vieras
Kyllä ne saa sairaalasta keroa jos on antanut luvan... tämä sille joka sanoi että on rikottu vaitiolovelvollisuutta kun on kerrottu kaveristani mulle!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ap: lla on samanlainen tyyli kirjoittaa, kuin eräällä, joka sittemmin osoittautui provoksi... ;)
en oo aikasemmin kirjoittanut harmaana. ensimmäinen kerta.
mustalla nikilläni päivittäin =)
Etkö? No mikäs sinun musta nikki on? Kirjoitustyylisi on tuttu kyllä. Hmm.
Kerrotko sitten kun tämä juttu on selvinnyt nikkisi?


 
miz

Onpa tilanne.. :eek:
Mietin tilannetta siltä kannalta, että siskosi ei olisi oikeasti raskaana. Esimerkiksi jos siskollesi on tapahtunut keskenmeno joka on ollut liian paha paikka ja mieli ei ole kestänyt.

Ilmeisesti jää sinun ja äitisi vastuulle selvittää mistä on kysymys, jos tuo mies ei kerta edes vastaa teille puhelimeen.. olisko hänkin neuvoton et mistä on kysymys? jos siskosi ei puhu hänellekään ja hän yrittää luistaa tilanteesta tekemättä mitään ajatellen et kyllä se ohi menee tms.

Näkisin että sinun kannattaisi soittaa johonkin auttavaan puhelimeen, mielenterveystoimistoon tms. johon selität koko tarinan (vaikka nimettömänä ) ja kysyt että mitä te voitte tehdä? ja miten kannattaa toimia? Oletan että vastauksena tulee että siskosi pitää saada keskustelemaan johonkin. Missä sitten voidaan arvioida tarvitseeko siskosi ihan sairaala hoitoa vai riittäisikö keskustelut jossain. Luultavasti pelkästään se että siskosi joutuisi sanomaan ääneen että "en ole raskaana" murtaisi padon.

Puhelimessa ei varmasti keskustelu onnistu. On ihan liian helppo lyödä luuri korvaan siloin kun alkaa tulemaan tekstiä mitä ei halua kuulla.
Paras varmaan olisi jos sekä sinä että äitisi menisitte kylään siskosi luokse ja ilmoittaisitte että: "me emme usko että olet raskaana." "Onko sinulla jotain kerrottavaa?"
ja sen jälkeen kertoisitte että olette huolissanne ja että hänen pitäisi mennä keskustelemaan mielenterveystoimistoon, lääkärille tms. (Tässä vaiheessa olisi siis hyvä olla tiedossa paikka mihin hänet voi ohjata/viedä )

En usko että siskosi piruuttaan tekee tuollaista, jos hän ei ole raskaana niin hän on avun tarpeessa.

 
-
[/quote]ne mitkä mäkin tiedän + yksi oma niin aamuajan sain mutta ruuhkaa eli mä jouduin odottelemaan sairaalassa että synnytyssali vapautuu.[/quote]

No meidän sairaalassa ei kyllä aloteta käynnistystä salissa vaan osastolla.. Sit ku on aika niin siirretään synnytyssaliin. Ja vaikka ei ois ruuhkaa niin joutuu osastolla odotteleen synnytyksen alkamista (siis kun käynnistetään).
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
noniin tiedossa uutta tietoa.
eikä ole sairaalassa,ei ole synnyttämässä on kotona!!!

mä en enään jaksa tää ei voi olla enään mitenkään totta =( =(
en taida enään itekkään uskoo koko juttuun. tarvii kai soitella valkotakkisille =( =(
Miksi ei ole sairaalassa,kertoiko?
on menossa sairaalaan tänään käynnistykseen mutta myöhemmin illalla kun miehensä kotiutuu töistä.
jään ite kanssa innolla odottamaan siskon seuraavaa valetta.=( kun ei niitä tollai vaan siirrellä tai odotella että mieskin pääsee töistä. (tai ei mulla ainakaan)

oon ihan sanaton =(
Tehdäänkö käynnistykset aina yleensä muutenkin aamuisin?Ne mitä itse tiedän että on käynnistetty,on menny aamulla sairaalaan.
ne mitkä mäkin tiedän + yksi oma niin aamuajan sain mutta ruuhkaa eli mä jouduin odottelemaan sairaalassa että synnytyssali vapautuu.
Nyt en enää tajua mitään. Eikös ap:n lapset ollu syntyny hyvissä ajoin ilman käynnistyksiä..? Vai onko mulla menny jotain jo ohi?

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä