en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

• Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
heippa pistäydyin koneella vähän aikaisemmin kun laskuja piti maksella ja päätin tänne piipahtaa.
mitään ei ole kuulunut nyt soiteltu on ja viestiä laitettu.(kummallekkin)
mutta odotellan tässä jos iltaan mennessä olis kuullut jotain.
joko on nyt OIKEESTI sairaalassa tai ärsyyntynyt meihin sen verran että on päättänyt että ei pidä meihin yhteyttä eikä vastaa.

yö oli levoton olin niin täpinöissäni että vilkuilin välillä puhelintakin ihan vaan jos ois lähtö tullut aikasemmin.ja nyt sit tää päivä mutta mitään ei kuulunut.
ei kehtaa viä sairaalaan ainakaan soitella jos siä ei sit edes oo sen nimistä.
Sinuna kyllä soittaisin!!!
odotan ehkä hetken iltaan tai huomiseen. kun tänään vasta käynnistys ollut niin jos on ettei vaan oikeesti oo ehtinyt kaikki kuitenkin uutta ja jos on kipuja niin ei pysty ( ainakin niin toivon että se siellä sairaalassa on)
Seli seli!Kyllä mä ainakin olisin soittanut sairaalaan ja kysynyt hoitajalta mikä tilanne!!
Eipä taida sittenkään olla totta tämä ketju.Ensin ollaan niin huolissaan mutta sitten ei kuitenkaan "viitsitä" soittaa sairaalaan jos ei olekaan sen nimistä!
:headwall:

santtu
Jos siskosi olisi mennyt tänään käynnistykseen näkisivät ne siellä sairaalassa heti koneelta, onko sen niminen sisällä..ethän menetä mitään jos kysyt!!?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja santtu:
Jos siskosi olisi mennyt tänään käynnistykseen näkisivät ne siellä sairaalassa heti koneelta, onko sen niminen sisällä..ethän menetä mitään jos kysyt!!?
Niin ja onko edes raskaana ja sinne menossa!!
Jos sanovat ettei ole sen nimistä niin voisi vaan sanoa että sanoo olevansa raskaana ja käynnistys tänään.
Mikäs moka tossa nyt kävis että hävetä tarvis?
Ei taida siskosi niin huolestuttaakaan enää :headwall:

vieras
Mitäs jos sisko on kieltänyt antamasta tietoja? Silloin myöskään sairaalasta ei saada kertoa onko sen niminen henkilö sairaalassa vai ei. Että eipä se soitto sinne sairaalaan välttämättä mitään hyödytä.

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olisi kyseessä mun sisko, niin olisin jo päiviä sitten selvittänyt, mikä on homman nimi.. Tästä koko ketjusta tulee mieleen joku utelias naapurin akka, joka jostain kuullut, että joku odottaa vauvaa ja nyt ihmettelee kun vauvaa ei kuulukaan.. Sisko kyllä tällasen asian sais selville, tavalla tai toisella.. Mutta tää oletettu raskaus taitaa vaan jatkua ja jatkua.. Ja ap täällä kirjoittelee vielä ensi kesänäkin, että milloinhan ne käynnistää, vai onkohan se sisko edes raskaana, enää....
no jos kesällä vielä väittää olevansa raskaana niin kyllä se varmasti siihen mennessä on toimitettu jo hoitoonkin ja saanut vahvat lääkitykset =)
ja jopa aikasemmin ei tarvitse sinne kesään asti odottaa.
mulla vielä pieni usko mutta jos ei tammikuun aikana tapahdu niin kyllä omakin usko alkaa horjumaan.
mutta jos toinen ei halua apua eikä puhua niin ei sitä väkisinkään saa.

Jos siskon tiedoissa on merkintä ettei kenellekkään saa tietoja kertoa niin eivät kyllä kerro sitäkään onko sisällä vai ei.
Minä olen aina rajannut soittajat äitiini ja mieheen, muille ei heru mitään.

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
heippa pistäydyin koneella vähän aikaisemmin kun laskuja piti maksella ja päätin tänne piipahtaa.
mitään ei ole kuulunut nyt soiteltu on ja viestiä laitettu.(kummallekkin)
mutta odotellan tässä jos iltaan mennessä olis kuullut jotain.
joko on nyt OIKEESTI sairaalassa tai ärsyyntynyt meihin sen verran että on päättänyt että ei pidä meihin yhteyttä eikä vastaa.

yö oli levoton olin niin täpinöissäni että vilkuilin välillä puhelintakin ihan vaan jos ois lähtö tullut aikasemmin.ja nyt sit tää päivä mutta mitään ei kuulunut.
ei kehtaa viä sairaalaan ainakaan soitella jos siä ei sit edes oo sen nimistä.
Sinuna kyllä soittaisin!!!
odotan ehkä hetken iltaan tai huomiseen. kun tänään vasta käynnistys ollut niin jos on ettei vaan oikeesti oo ehtinyt kaikki kuitenkin uutta ja jos on kipuja niin ei pysty ( ainakin niin toivon että se siellä sairaalassa on)
Seli seli!Kyllä mä ainakin olisin soittanut sairaalaan ja kysynyt hoitajalta mikä tilanne!!
Eipä taida sittenkään olla totta tämä ketju.Ensin ollaan niin huolissaan mutta sitten ei kuitenkaan "viitsitä" soittaa sairaalaan jos ei olekaan sen nimistä!
:headwall:
ei tässä viitseliäisyydestä ole kyse =) kyllä sinne soitetaan jos ei mitään kuulu huomenna viimeistään.

vieras
Mitäs jos sisko on kieltänyt antamasta tietoja? Silloin myöskään sairaalasta ei saada kertoa onko sen niminen henkilö sairaalassa vai ei. Että eipä se soitto sinne sairaalaan välttämättä mitään hyödytä.
Mutta aina voi kokeilla!
Jos tosissaan kiinnostaa!

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Sisko!Mikset rekisteröityisi? :D
en vaan kerta kaikkiaan kehtaa ja viitsi ottaa tätä kaikkee paskaa niskaani =)
eikä sillä varmaan niin suurta merkitystä edes ole koska koko ketjuhan on useaan otteeseen luokiteltu super provoksi =)

sisko
soitamme huomenna jos siihen mennessä ei mitään kuulunut.
mun oma käynnistys siirty 5 tuntia koska oli niin kiirusta.
en tiä. mut "helpompi" huomenna kysellä kun että nyt tänään soittelis
vaikee selittää =)

santtu
vaikee selittää =)
Mutta kun me täällä ei jaksettais huomiseen odottaa..no joo mutta lupaathan tulla kertomaan huomenna ajoissa, jos tänään ei vielä mitään selviä.

sisko
eli en siis halua häiritä jos oikeesti on tositoimissa enhän mä sitä tiä mutta tietty oletan kun on niin meille uskotellut raskauttaan.
t: kokemusta innokkaista soittajista ja vielä ohjattiin synnytyssaliin puhelut vaikka vauveli jo puoliksi tulossa. vaan sen takia että sukulaiset halusivat tietää joko se on päässyt synnyttämään.
enkä edes tiä miks ne sinne ohjautu ei multa oltu edes mitään kysytty kiva siinä sitten karjua ja puhkua että nyt on huono hetki puhua =)

sisko
vaikee selittää =)
Mutta kun me täällä ei jaksettais huomiseen odottaa..no joo mutta lupaathan tulla kertomaan huomenna ajoissa, jos tänään ei vielä mitään selviä.
tulen kyllä heti informoimaan jos tässä sitten mitään enään tapahtuu. aamulla olin ihan että jipii jipii mutta näin iltaanmennessä se usko alkaa aina loppumaan kun ei kuule mitään ja kuitenkin kun tää on mulle ensimmäinen kokemus ylänsä se ole minä joka niitä lapsia on puskenut tähän maailmaan enkä ikinä että joku sukulainen olis eli tää jännittäminen ja odotus tuntuu piinalliselta kun itekkin tällänen hätähousu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras!:
Voithan vaan soittaa ja kysyä onko ne siellä. Niin soitin kaveristanikin,en pyytänyt puhelimeen!!!
Hoitohenkilökunnan ei oikeesti kyllä sais kellekään kertoa onko joku tietty ihminen sisällä vai ei. Tuo kyllä rikkoo jo vaitiolovelvollisuutta jos menee kertomaan.

sisko
Voithan vaan soittaa ja kysyä onko ne siellä. Niin soitin kaveristanikin,en pyytänyt puhelimeen!!!
Tätä mäkin tarkoitin.Tai äitisi kun kovasti odotatte ja ootte huolissanne.
:attn:
ehkä tuossa ettei "uskalla" soittaa on myös se että jos ne vaikka antaskin tietoja siis JOS niin entä jos sisko ei oo kirjautunut sisälle niin entäs sitten? tietää että on valehdellut kaiken ja lähemmäks vuoden verran ja se pelottaa koska kuka hullu tuollaista vois edes keksiä.
eli mä en vaan uskalla soittaa ja äidillä iltavuoro eli huomiseks menee ja sillon EHKÄ saa tietää tämän lopun oli se sitten hyvää tai pahaa

Maamikki
Tätä mäkin tarkoitin.Tai äitisi kun kovasti odotatte ja ootte huolissanne.
:attn:
ehkä tuossa ettei "uskalla" soittaa on myös se että jos ne vaikka antaskin tietoja siis JOS niin entä jos sisko ei oo kirjautunut sisälle niin entäs sitten? tietää että on valehdellut kaiken ja lähemmäks vuoden verran ja se pelottaa koska kuka hullu tuollaista vois edes keksiä.
eli mä en vaan uskalla soittaa ja äidillä iltavuoro eli huomiseks menee ja sillon EHKÄ saa tietää tämän lopun oli se sitten hyvää tai pahaa

Ehkäpä te jo alitajuisesti ymmärrättekin, ettei se loppu mitenkään hyvä ole...Mun mielestä hyvin selvä tapaus ketjua lukiessani; siskollasi pahoja mielenterveydellisiä ongelmia; toivoo olevansa raskaana niin kovasti et uskoo siihen jo itekkin.... Sori.

sisko
noniin tiedossa uutta tietoa.
eikä ole sairaalassa,ei ole synnyttämässä on kotona!!!

mä en enään jaksa tää ei voi olla enään mitenkään totta =( =(
en taida enään itekkään uskoo koko juttuun. tarvii kai soitella valkotakkisille =( =(

vieras

en taida enään itekkään uskoo koko juttuun. tarvii kai soitella valkotakkisille =( =(
Miksi ei ole sairaalassa,kertoiko?

sisko

on menossa sairaalaan tänään käynnistykseen mutta myöhemmin illalla kun miehensä kotiutuu töistä.
jään ite kanssa innolla odottamaan siskon seuraavaa valetta.=( kun ei niitä tollai vaan siirrellä tai odotella että mieskin pääsee töistä. (tai ei mulla ainakaan)

oon ihan sanaton =(

on menossa sairaalaan tänään käynnistykseen mutta myöhemmin illalla kun miehensä kotiutuu töistä.
jään ite kanssa innolla odottamaan siskon seuraavaa valetta.=( kun ei niitä tollai vaan siirrellä tai odotella että mieskin pääsee töistä. (tai ei mulla ainakaan)

oon ihan sanaton =(
voi ei...mitäs nyt sitte?

Just
Tää on ihan selkeetä provoa. JOS olisivat oikeasti huolissaan, olisivat soittaneet jo ajat sitten sairaalaan. Ai niin kappas, onkin töissä iltavuorossa, joten ei voikaan soittaa. En ymmärrä miten voi muka pelätä siskoaan noin paljon, ettei uskalla soittaa? Soita nyt sinne leikkisairaalaan,kysyt onkohan siskosi siellä, kun ei vastaa puhelimeen, olet sukulainen ja huolissasi. Kerrot että on raskaana ja pyydät hoitajaa kysymään siskoasi puhelimeen. Jos hoitaja vastaa ettei täällä ole ketään sen nimistä, niin asia selvä. En ymmärrä mikä on niin vaikeaa?

En ymmärrä missä te kaikki asutte, mutta kyllä kun olen itse ollut sairaalassa (synnyttämässä tai tarkkailussa), niin monet (myös kaverini) on soittanut vaihteeseen ja pyytänyt yhdistämään (nimellä) suoraan minulle. Ei kukaan kysynyt multa, että saako kertoa että olen siellä?!?!

Mutta kun on niiiiiin keksitty juttu.....

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä