en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

  • Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mie
Ja mun bestiksen esikoinen syntyi kolme vuotta sitten melkein neljä viikkoa yli lasketun ajan. Alkoivat kyllä käynnistellä reilu kolme viikkoa lasketun ajan jälkeen, mutta kun ei käynnistelykään ottanut tuulta alleen.

Esikoisen synnyttyä lääkärit olivat kyllä sitä mieltä, että laskettu aika oli määritelty väärin, koska vauva oli pieni ja aivan kinan peitossa.

Tällä seudulla tehdään vain yksi ultra ja sekin on se joka tehdään viikon 18 tietämissä. Joka ei siis ole niin tarkka.
 
pakko kommentoida sen verran että oikee sisko ei kirjota noin lyhyesti vaan selittää et toi 'sisko ja sen mies' on joku muu... kiinnostava tarina. sama se et onko totta vai ei.
 
sisko
heippa pistäydyin koneella vähän aikaisemmin kun laskuja piti maksella ja päätin tänne piipahtaa.
mitään ei ole kuulunut nyt soiteltu on ja viestiä laitettu.(kummallekkin)
mutta odotellan tässä jos iltaan mennessä olis kuullut jotain.
joko on nyt OIKEESTI sairaalassa tai ärsyyntynyt meihin sen verran että on päättänyt että ei pidä meihin yhteyttä eikä vastaa.

yö oli levoton olin niin täpinöissäni että vilkuilin välillä puhelintakin ihan vaan jos ois lähtö tullut aikasemmin.ja nyt sit tää päivä mutta mitään ei kuulunut.
ei kehtaa viä sairaalaan ainakaan soitella jos siä ei sit edes oo sen nimistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
heippa pistäydyin koneella vähän aikaisemmin kun laskuja piti maksella ja päätin tänne piipahtaa.
mitään ei ole kuulunut nyt soiteltu on ja viestiä laitettu.(kummallekkin)
mutta odotellan tässä jos iltaan mennessä olis kuullut jotain.
joko on nyt OIKEESTI sairaalassa tai ärsyyntynyt meihin sen verran että on päättänyt että ei pidä meihin yhteyttä eikä vastaa.

yö oli levoton olin niin täpinöissäni että vilkuilin välillä puhelintakin ihan vaan jos ois lähtö tullut aikasemmin.ja nyt sit tää päivä mutta mitään ei kuulunut.
ei kehtaa viä sairaalaan ainakaan soitella jos siä ei sit edes oo sen nimistä.
Sinuna kyllä soittaisin!!!
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
heippa pistäydyin koneella vähän aikaisemmin kun laskuja piti maksella ja päätin tänne piipahtaa.
mitään ei ole kuulunut nyt soiteltu on ja viestiä laitettu.(kummallekkin)
mutta odotellan tässä jos iltaan mennessä olis kuullut jotain.
joko on nyt OIKEESTI sairaalassa tai ärsyyntynyt meihin sen verran että on päättänyt että ei pidä meihin yhteyttä eikä vastaa.

yö oli levoton olin niin täpinöissäni että vilkuilin välillä puhelintakin ihan vaan jos ois lähtö tullut aikasemmin.ja nyt sit tää päivä mutta mitään ei kuulunut.
ei kehtaa viä sairaalaan ainakaan soitella jos siä ei sit edes oo sen nimistä.
Sinuna kyllä soittaisin!!!
odotan ehkä hetken iltaan tai huomiseen. kun tänään vasta käynnistys ollut niin jos on ettei vaan oikeesti oo ehtinyt kaikki kuitenkin uutta ja jos on kipuja niin ei pysty ( ainakin niin toivon että se siellä sairaalassa on)
 
vieras
Jos olisi kyseessä mun sisko, niin olisin jo päiviä sitten selvittänyt, mikä on homman nimi.. Tästä koko ketjusta tulee mieleen joku utelias naapurin akka, joka jostain kuullut, että joku odottaa vauvaa ja nyt ihmettelee kun vauvaa ei kuulukaan.. Sisko kyllä tällasen asian sais selville, tavalla tai toisella.. Mutta tää oletettu raskaus taitaa vaan jatkua ja jatkua.. Ja ap täällä kirjoittelee vielä ensi kesänäkin, että milloinhan ne käynnistää, vai onkohan se sisko edes raskaana, enää....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä