en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

• Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noniin tiedossa uutta tietoa.
eikä ole sairaalassa,ei ole synnyttämässä on kotona!!!

mä en enään jaksa tää ei voi olla enään mitenkään totta =( =(
en taida enään itekkään uskoo koko juttuun. tarvii kai soitella valkotakkisille =( =(
Miksi ei ole sairaalassa,kertoiko?
on menossa sairaalaan tänään käynnistykseen mutta myöhemmin illalla kun miehensä kotiutuu töistä.
jään ite kanssa innolla odottamaan siskon seuraavaa valetta.=( kun ei niitä tollai vaan siirrellä tai odotella että mieskin pääsee töistä. (tai ei mulla ainakaan)

oon ihan sanaton =(
Tehdäänkö käynnistykset aina yleensä muutenkin aamuisin?Ne mitä itse tiedän että on käynnistetty,on menny aamulla sairaalaan.

kirjoitti jo
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Tää on ihan selkeetä provoa. JOS olisivat oikeasti huolissaan, olisivat soittaneet jo ajat sitten sairaalaan. Ai niin kappas, onkin töissä iltavuorossa, joten ei voikaan soittaa. En ymmärrä miten voi muka pelätä siskoaan noin paljon, ettei uskalla soittaa? Soita nyt sinne leikkisairaalaan,kysyt onkohan siskosi siellä, kun ei vastaa puhelimeen, olet sukulainen ja huolissasi. Kerrot että on raskaana ja pyydät hoitajaa kysymään siskoasi puhelimeen. Jos hoitaja vastaa ettei täällä ole ketään sen nimistä, niin asia selvä. En ymmärrä mikä on niin vaikeaa?

En ymmärrä missä te kaikki asutte, mutta kyllä kun olen itse ollut sairaalassa (synnyttämässä tai tarkkailussa), niin monet (myös kaverini) on soittanut vaihteeseen ja pyytänyt yhdistämään (nimellä) suoraan minulle. Ei kukaan kysynyt multa, että saako kertoa että olen siellä?!?!

Mutta kun on niiiiiin keksitty juttu.....

en taida enään itekkään uskoo koko juttuun. tarvii kai soitella valkotakkisille =( =(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Itseasiassa tiedän yhden tapauksen, jolla raskaus oli 3 viikkoa yli lasketun ajan.
Juu, mulla kans tuttu jolla meni yli 3 viikkoo lasketusta ennen kuin käynnistivät ja siinä meni viel pari päivää ennen kuin vauva suostu syntyyn.

Käynnistys
Käynnistys aloitetaan kyllä aamupäivällä ja yleensä ei perjantaina, siis ei viikonloppua vasten, jollei tietysti ole pakko. Aamusta mennään sairaalaan jne.

sisko
Tää on ihan selkeetä provoa. JOS olisivat oikeasti huolissaan, olisivat soittaneet jo ajat sitten sairaalaan. Ai niin kappas, onkin töissä iltavuorossa, joten ei voikaan soittaa. En ymmärrä miten voi muka pelätä siskoaan noin paljon, ettei uskalla soittaa? Soita nyt sinne leikkisairaalaan,kysyt onkohan siskosi siellä, kun ei vastaa puhelimeen, olet sukulainen ja huolissasi. Kerrot että on raskaana ja pyydät hoitajaa kysymään siskoasi puhelimeen. Jos hoitaja vastaa ettei täällä ole ketään sen nimistä, niin asia selvä. En ymmärrä mikä on niin vaikeaa?

En ymmärrä missä te kaikki asutte, mutta kyllä kun olen itse ollut sairaalassa (synnyttämässä tai tarkkailussa), niin monet (myös kaverini) on soittanut vaihteeseen ja pyytänyt yhdistämään (nimellä) suoraan minulle. Ei kukaan kysynyt multa, että saako kertoa että olen siellä?!?!

usko mitä uskot totta valitettavasti =( =(
ja nyt kun ei edes ollut sairaalassa niin hyvä vaan että ei edes soittanut.
ja niinkuin joku mainitsi salassapitovelvollisuus on eli välttämättä ei saa edes tietoja. soitinhan mä neuvolaankin eivätkä antaneet tai kertoneet mitään.

Just
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti jo:

No edelleen jos pitää paikkaansa tämä juttu, niin en kyllä vauvaa sieltä odottelisi. Kannattaisi varmaan miettiä jatkotoimenpiteitä siskollesi.
Miksi et soita sen miehelle?

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:

on menossa sairaalaan tänään käynnistykseen mutta myöhemmin illalla kun miehensä kotiutuu töistä.
jään ite kanssa innolla odottamaan siskon seuraavaa valetta.=( kun ei niitä tollai vaan siirrellä tai odotella että mieskin pääsee töistä. (tai ei mulla ainakaan)

oon ihan sanaton =(
voi ei...mitäs nyt sitte?
en tiedä. äiti on vielä siinä uskossa että vauva tulossa eihän sen pieni kultaspupu voi valehdella. mä en taida enään haluta koko jutusta yhtään mitään =( =( toisin puhuttiin ja mietittiin et jos mennyt kesken eikä vaan uskaltanut puhua meille.
en tiä,enkä tiä mitä ajatella ja pää nyt ihan sekasin =(

sisko

oon ihan sanaton =(
Tehdäänkö käynnistykset aina yleensä muutenkin aamuisin?Ne mitä itse tiedän että on käynnistetty,on menny aamulla sairaalaan.
ne mitkä mäkin tiedän + yksi oma niin aamuajan sain mutta ruuhkaa eli mä jouduin odottelemaan sairaalassa että synnytyssali vapautuu.

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti jo:

No edelleen jos pitää paikkaansa tämä juttu, niin en kyllä vauvaa sieltä odottelisi. Kannattaisi varmaan miettiä jatkotoimenpiteitä siskollesi.
Miksi et soita sen miehelle?
pitää tai en taida kyllä enään itsekkään uskoo =( enkä enään usko siihen vauvan tuloonkaan. arvaappa vaan montako kertaa on koitettu soittaa mutta ei vastaa toisin onhan tämä henkilö meille sen verran "vieras" ettei nyt ihan 5minuutin välein viitti soitella kun mä en oo sitä montaa kertaa edes nähnyt.
mutta miksi valehdella tälläisestä asiasta kun tietää että joskus se kuitenkin paljastuu. ei ymmärrä enkä tiä haluanko edes enään ymmärtää =( ärsyttää ja suututtaa

nedee
olikohan jotenkin arvattavissa että se sisko ei ole siellä käynnistyksessä?? mut mielenkiinto vaan jatkuu edelleen tätä juttua kohtaan... eli odotellaan vielä!

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
olikohan jotenkin arvattavissa että se sisko ei ole siellä käynnistyksessä?? mut mielenkiinto vaan jatkuu edelleen tätä juttua kohtaan... eli odotellaan vielä!
no kun 2 kertaa ei oo mennyt niin ite uskoin että tää kolmas kerta vois olla se ja kun oli kertonut jo synnytyspeloistaan ym niin mäkin aattelin että nyt sit vihdosta ja viimein. niin kyllä taas tuli aika takipakki kun taas siirtää.
se että ei ollut vastannut niin oli kattonut telkkaria ja nukkunut yli puolille päivin. ja ei ollut juttutuulella omien sanojensa mukaan =(
mut ei tässä nyt ootella kun seuraavaa askelta. meneekö sitten tänään? (tuskimpa) mut eipä tässä juuri nyt voi muuta tehdä.

Ei taida kyl sun siskos olla raskaana. Miksi ihmeessä sitä synnytystä ois yritetty aiemmin edes käynnistää, jos ei mitään ongelmia ole raskauden kanssa ollut? Nyt ois kait se hetki oikeesti, et yritettäs käynnistää, koska raskaus edennyt viikolle 42+ jotain. Ja ei kait "käynnistykseen" mennä iltaisin!! Sinne mennään aamusta ja otetaan kokeita ym. tutkimuksia ja sit annetaan tabletti joka käynnistää raskauden. Ei näitä yötä vasten tehdä!
Huomenna jos edelleen on kotona, niin mene äitis kans siskosi luokse puhumaan hänelle järkeä, ei haittaa, jos suuttuu! Pakkohan tästä on tehdä loppu, ei hän teitä ja lähipiiriänne voi tällä tavalla kokoajan sumuttaa. Ja älkää antako periksi siskolle, ette lähde ennen kuin on kertonut totuuden tästä raskausasiasta!!!
:hug: sulle! Varmasti raskasta elää tämmöistä kauniit ja rohkeat- elämää!

:eek: siis eikö ap ole nähnyt siskoaan niin että siskonsa on "todistettavasti" tosiaan raskaana?
Vai mistä nuo epäilyt että olis kesken menny.. (paitsi siitä että laskettu aika on menny kohta 2kk sitten :D )

Ihme juttuja tosiaan..

pitää tai en taida kyllä enään itsekkään uskoo =( enkä enään usko siihen vauvan tuloonkaan. arvaappa vaan montako kertaa on koitettu soittaa mutta ei vastaa toisin onhan tämä henkilö meille sen verran "vieras" ettei nyt ihan 5minuutin välein viitti soitella kun mä en oo sitä montaa kertaa edes nähnyt.
mutta miksi valehdella tälläisestä asiasta kun tietää että joskus se kuitenkin paljastuu. ei ymmärrä enkä tiä haluanko edes enään ymmärtää =( ärsyttää ja suututtaa

Jos siskosi ei oikeasti ole raskaana, mutta uskottelee niin, niin tuskin on kyse valehtelusta. Kyllä siskosi psyyke on silloin pahasti pettänyt ja todella uskoo itsekin juttuihinsa. Nyt nakitat miehen kiinni ja keskustelet hänenkanssaan vakavasti...

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja keisari:
Ei taida kyl sun siskos olla raskaana. Miksi ihmeessä sitä synnytystä ois yritetty aiemmin edes käynnistää, jos ei mitään ongelmia ole raskauden kanssa ollut? Nyt ois kait se hetki oikeesti, et yritettäs käynnistää, koska raskaus edennyt viikolle 42+ jotain. Ja ei kait "käynnistykseen" mennä iltaisin!! Sinne mennään aamusta ja otetaan kokeita ym. tutkimuksia ja sit annetaan tabletti joka käynnistää raskauden. Ei näitä yötä vasten tehdä!
Huomenna jos edelleen on kotona, niin mene äitis kans siskosi luokse puhumaan hänelle järkeä, ei haittaa, jos suuttuu! Pakkohan tästä on tehdä loppu, ei hän teitä ja lähipiiriänne voi tällä tavalla kokoajan sumuttaa. Ja älkää antako periksi siskolle, ette lähde ennen kuin on kertonut totuuden tästä raskausasiasta!!!
:hug: sulle! Varmasti raskasta elää tämmöistä kauniit ja rohkeat- elämää!

kiitos puhut asiaa. tosiaan "raskaudessa" ei ollut mitään poikkeavaa. käynnistyskin siksi että la oli mennyt yli (mutta tuo joulukuinen taitaa olla virheellinen tai onkin tai en tiä) mutta miksei se vauveli tule itekseen ulos kun on sinne mennytkin miksi siihen pitää olla koko käynnistys.
tosiaan pieni visiitti tehdään huomenna =)
toisin kun mietin niin mun nuorimmaiseni on käynnistetty ja siskoni "kaveri" oli myös käynnistyksessä eli siksikö se sit on seputtanu meillä näitä.
on tainnu olla kotona kun me ollaan jännitetty miten polilla menee.
ja sit heittänyt jotain.
tai lukenut lehdistä vähän tietoa.

mutta nyt ainakin sellanen tunne että ei sieltä kyllä vauvaa tuu.

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja MaTu:
Outoo on :eek: :eek: huhheijaa.
Meneppäs käymään yllätys visiitillä siskon luona ja tsekkaa onko etes aikomusta lähteä laitokselle
menisinkin varmaan jos pääsisin mutta ei ajokorttia ja sekun asuu toisella puolen kylää n. 8-9km päässä. ja tän lapsikatraan kanssa ei onnistu.

hoh hoi
Jaa, tästä tarinasta ei enää ota selvää, kenellä viiraa. Tai sitten se sisko odottelee vasta helmikuulle sitä babya ja on niiiinnn kyllästynyt kyseleyihin, että puhuu mitä vaan. Mutta taitaa olla niitä tarinoita joissa ei oo päätä eikä häntää ja tuloksena ei ole lasta eikä pas...aa

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
:eek: siis eikö ap ole nähnyt siskoaan niin että siskonsa on "todistettavasti" tosiaan raskaana?
Vai mistä nuo epäilyt että olis kesken menny.. (paitsi siitä että laskettu aika on menny kohta 2kk sitten :D )

Ihme juttuja tosiaan..
kyllähän mä näin sen tällä viikolla, jouluna,joulun jälkeen mutta kun siitä itestään ei huomaa sillä ei oo mahaa yhtään mitä niitten villapaitojen,neuleiden läpi nyt näkee. perse levinnyt hiukan mutta siinä se =) koti täynnä vauva kamaa mistä vois aatella että vauva tulossa.
ja koittaa vähän peitellä mahaa istuu jossain

keskenmeno epäilykset just sen takia että lasketusta ajasta pian 2kk,salailee tai on saslaperäinen ja se olis "lievin" eli jos on ollut mutta mennyt kesken eikä uskalla kertoo
kun se että leimata hulluks että kaikki ruuvit ei oo paikalla että on keksinyt koko jutun.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä