en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

  • Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Käynnistys:
Käynnistys aloitetaan kyllä aamupäivällä ja yleensä ei perjantaina, siis ei viikonloppua vasten, jollei tietysti ole pakko. Aamusta mennään sairaalaan jne.
Mulla käynnistettiin synnytys illalla klo 21 ja vieläpä siis perjantai-iltana :) että missä mitenkin :)
 
sisko
täällä TAAS jännitystä ilmassa nimittäin äiti sano että se on TAINNUT mennä nyt sairaalaan eilen illalla äiti oli soittanut sisko oli taas puhunut peloista ja kertonut jopa että epäilee että vauvalla ei kaikki hyvin.
ja oli kuulemma ollut väsyneen oloinen ?? muutenkin oli ollut nyt suht normaali =)

voi taas olla keksittyä en tiedä. mutta täällä odotellaan TAAS seuraavaa siirtoa. kumpikaan ei ole vastannut taaskaan koko päivänä eli jos nyt vihdosta ja viimein.

eilisen sanojen mukaan mies olis tulossa synnytykseen mukaan. pieni toivonkipinä taas herää =)
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ap: lla on samanlainen tyyli kirjoittaa, kuin eräällä, joka sittemmin osoittautui provoksi... ;)
en oo aikasemmin kirjoittanut harmaana. ensimmäinen kerta.
mustalla nikilläni päivittäin =)
Etkö? No mikäs sinun musta nikki on? Kirjoitustyylisi on tuttu kyllä. Hmm.
Kerrotko sitten kun tämä juttu on selvinnyt nikkisi?
hmm... tuskimpa .. mitäs se auttais??

 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja malla82:
no...onpas kyllä aikamoinen juttu!! ihan uskomattomalta kuulostaa ja kieltämättä välillä pistää miettii...siis mikä tää juttu oikee on!
'
niin se pistää täälläkin miettimään hyvä että ite pysyy edes mukana enään. kun kokoajan jotain uutta
 
Kuinkahan pitkä tästä ketjusta tulee.. Välillä aina tuntuu, ettei jaksa enää tulla tätä lukeen, sit ap laittaa taas viestiä jossa kertoo tuntevansa pientä toivonkipinää.. Pakkohan tätä on seurata :whistle:
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:
mutta oikeasti- minusta tuntuis et mulla ei ole siskoakaan jos noin salaisesti asiat pidetäis....
kyllä meillä on aina ollut läheiset välit mutta tää raskaus teki siitä tollatten salamyhkäsen . onhan se ennenkin tykännyt olla omissa oloissaan mutta nyt tullut ihan outo.
mutta ei se mikään tiukkapipo ihan koko raskautta oo ollut kyllä se naureskeleekin ja mun lapsien kanssa leikkinyt
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
noniin tiedossa uutta tietoa.
eikä ole sairaalassa,ei ole synnyttämässä on kotona!!!

mä en enään jaksa tää ei voi olla enään mitenkään totta =( =(
en taida enään itekkään uskoo koko juttuun. tarvii kai soitella valkotakkisille =( =(
Miksi ei ole sairaalassa,kertoiko?
on menossa sairaalaan tänään käynnistykseen mutta myöhemmin illalla kun miehensä kotiutuu töistä.
jään ite kanssa innolla odottamaan siskon seuraavaa valetta.=( kun ei niitä tollai vaan siirrellä tai odotella että mieskin pääsee töistä. (tai ei mulla ainakaan)

oon ihan sanaton =(
Tehdäänkö käynnistykset aina yleensä muutenkin aamuisin?Ne mitä itse tiedän että on käynnistetty,on menny aamulla sairaalaan.
ne mitkä mäkin tiedän + yksi oma niin aamuajan sain mutta ruuhkaa eli mä jouduin odottelemaan sairaalassa että synnytyssali vapautuu.
Nyt en enää tajua mitään. Eikös ap:n lapset ollu syntyny hyvissä ajoin ilman käynnistyksiä..? Vai onko mulla menny jotain jo ohi?
juu kaikki syntyneet rv 38+ risat myös yksi käynnistetty rv 38+1
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja hankkiutukaa hoitoon:
vittu tääkin ketju on ihan perseestä. ei nyt oikeasti kenellekään tollaista tapahdu...
ei luulis. mutta uskon että sillä on nyt joku rv 42 ja risat. että on valehdellut meilla la:n tai sitä on jouduttu siirtään en tiä.

mutta niinkuin aikasemminkin kirjoittanut että jos joku täällä kirjoittais samaa kun minä niin en uskosi. ei se voisi olla mitenkään mahdollista
mutta nyt kun se sattuu oleen meidän perheessä niin ei tässä muutakaan voi.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eipähän ois uskonu, ett tällasilla jutuilla päästään näinkin pitkälle, nimittäin sivumääräisesti. Mielenkiinto vielä ihan pikkasen yllä, mutta kohta se alkaa hiipumaan. Jospa huomenna sitten tulee piste i:n päälle ja jonkinmoinen lopputulos tähänkin tarinaan.
näin toivon minäkin että tälle tulis loppu. kyllä tässä pääsekoo kohta kaikilla =)
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Joko on siskon sisko lähteny sairaalaan? Jos ei oo, niin sittenhän tarina on jo tavallaan jotenkin ratkennu. Tuskin ollutkaan raskaana. Mutta mikähän olis homman nimi siinä tapauksessa? Vähänkö me kaikki :ashamed: ollaan pettyneitä ellei tässä olekaan mitään kettua kätkettynä, vaan sysse synnyttää ihan tavallisen vauvan ja on ihan normaali äiti :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Nimimerkillä: Minäkö utelias
no omien sanojensa mukaan kyllä mutta en sitten tiedä niin monta kertaa tullut takapakkia että en uskalla vielä toivoa mitään.
mielummin kyllä se lapsi kun että pitää alkaa siskoo viä pöpilään raahaamaan =)
 
vieras
Seuraava käänne on varmaan, että vauva oli ollut kuollut.
Välillä tarina näyttää kuivuvan kokoon, sitten tulee jostain taas pari päivää lisäaikaa...
No, toivon kuitenkin jos tämä totta on, että sieltä terve vauva tulee!!
 
nimetön
Hävettää myöntää joten harmauduin..
mä möläytin kaikille heti positiivisen testin tehtyäni että olen raskaana ja se menikin heti seuraavalla viikolla kesken.. mulle oli kova pala enkä pystynyt kertomaan työkavereilleni että meni kesken, kavereilleni ja perheelleni kuitenkin kerroin.. tulin uudelleen raskaaksi reilu kuukausi tämän jälkeen ja tuli uskomattoman helpottunut olo, ajattelin että nyt mun ei tarvii töissä ollenkaan kertoa että kesken meni ja pystyin valehtelematta vastaamaan töissä kyselyihin siitä miten raskaus etenee.

Raskauden loppuvaiheilla työkaverit päivittelivät pientä mahaani kun luulivat minun olevan ihan viimeisilläni vaikka todellisuudessa laskettuun aikaan oli vielä reilut 2kk aikaa.. hain sairaslomaa ja jäin kotiin reilut 2kk ennen laskettua aikaa, työkaverini olivat siinä luulossa että lapsi syntyy ihan lähiaikoina..

raskaus meni vielä yliaikaiseksi ja syntyi 2viikkoa myöhässä joten selittelemistä olisi riittänyt että miksi lapsemme syntyi yli 2kk lasketun ajan jälkeen..

Osasin siis keittää kunnon sopan itselleni vain koska en pystynyt kertomaan asiasta työkavereilleni.. sanoin itseni irti työpaikasta kun tuntui etten voi enää palata sinne tämän episodin jälkeen..

Kerroin tämän ihan vain siksi että "sisko" ymmärtää että näinkin voi käydä, en tiedä kävikö näin siskollesi, mutta ei se ole aina niin helppoa puhua näinkin kipeistä asioista..
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja eniten ihmettelen:
miten kukaan ei enempää keskity siihen, että jouluna (vai milloin ap olitkaan siskon nähnyt viimeksi) hänellä ei ollut ollenkaan maha kasvanut. Siis kyllähän se nyt loppuraskaudessa jonkun verran väkisinkin näkyy, eikä sitä nyt millään paidoilla ja verkkareilla pysty peittämään !!! En ymmärrä tota touhua muutenkaan ollenkaan, ei normaaleissa perheissä tollasta kukaan oikeesti kattelis noin kauaa. Siis ilman, että ottais asian tosissaan puheeksi, ihan jo senkin takia, että on huolissaan.

Jooh, tää kyllä varmaan paljastuu provoksi, tai sitte kyseessä on tosi outo fämili...tai tosiaan mielenterveysongelmat....

t. rv 26
mahasta sen verran että nähty tällä viikolla. mutta ehkä se on vaan sivutettu sillä että kaikille ei sitä mahaa tuu. vaikka ei mullakaan ekassa ollut iso maha mutta seuraavissa oli jo todella iso pysty maha. eka oli tyttö loput poikia. eihän sillä nina herarallakaan masua ollut.
ja kun sen takamus on levinnyt ja ehkä jalatkin paisuneet.??
 
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
joo,mulla monet ystävät ei uskonut mun kuopus raskauteen....l.a meni pieleen,ultrassa lisäsivät mulle kuukauden lisää odottamista.
vielää päivää ennen synnytystä oltiin puistoilemassa ja ystävät kiusasivat et eix sun pitäny mennä synnyttää...et sä taida kyllä raskaanakaan ollaa...!viimesill päivillä käytin vielä normaaleja vaatteita,eikä kiristäny mistään.itekki aattelin et varmaan tulee pieni vauva,mutta poikani olikin 3760kg.
ei kaikil tuu masuu :heart:
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Hävettää myöntää joten harmauduin..
mä möläytin kaikille heti positiivisen testin tehtyäni että olen raskaana ja se menikin heti seuraavalla viikolla kesken.. mulle oli kova pala enkä pystynyt kertomaan työkavereilleni että meni kesken, kavereilleni ja perheelleni kuitenkin kerroin.. tulin uudelleen raskaaksi reilu kuukausi tämän jälkeen ja tuli uskomattoman helpottunut olo, ajattelin että nyt mun ei tarvii töissä ollenkaan kertoa että kesken meni ja pystyin valehtelematta vastaamaan töissä kyselyihin siitä miten raskaus etenee.

Raskauden loppuvaiheilla työkaverit päivittelivät pientä mahaani kun luulivat minun olevan ihan viimeisilläni vaikka todellisuudessa laskettuun aikaan oli vielä reilut 2kk aikaa.. hain sairaslomaa ja jäin kotiin reilut 2kk ennen laskettua aikaa, työkaverini olivat siinä luulossa että lapsi syntyy ihan lähiaikoina..

raskaus meni vielä yliaikaiseksi ja syntyi 2viikkoa myöhässä joten selittelemistä olisi riittänyt että miksi lapsemme syntyi yli 2kk lasketun ajan jälkeen..

Osasin siis keittää kunnon sopan itselleni vain koska en pystynyt kertomaan asiasta työkavereilleni.. sanoin itseni irti työpaikasta kun tuntui etten voi enää palata sinne tämän episodin jälkeen..

Kerroin tämän ihan vain siksi että "sisko" ymmärtää että näinkin voi käydä, en tiedä kävikö näin siskollesi, mutta ei se ole aina niin helppoa puhua näinkin kipeistä asioista..
kiitos
en ihmettelis jos olis siskollenikin käynyt näin.
ite en ole uskaltanut kertoa kun vasta kun varmasti tiedän että suurin riski ohi eli lähempänä 20 viikkoa kun mahakin alkanut näkymään.
mutta luulen että jos raskaana siis on niin on heti plassattuaan kertonut kaikille (ja kun tiedän että hänellä on vauvakuumetta ollut jo ihan teinistä asti)niin on ollut varmaan haltioissaan kun plussa tullut.
tai sitten elelee niin kovassa vauvakuumeessa että keksinyt tämän kaiken
mistä sen tietää mutta toivotta vasti ratkee pian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Joko on siskon sisko lähteny sairaalaan? Jos ei oo, niin sittenhän tarina on jo tavallaan jotenkin ratkennu. Tuskin ollutkaan raskaana. Mutta mikähän olis homman nimi siinä tapauksessa? Vähänkö me kaikki :ashamed: ollaan pettyneitä ellei tässä olekaan mitään kettua kätkettynä, vaan sysse synnyttää ihan tavallisen vauvan ja on ihan normaali äiti :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Nimimerkillä: Minäkö utelias
no omien sanojensa mukaan kyllä mutta en sitten tiedä niin monta kertaa tullut takapakkia että en uskalla vielä toivoa mitään.
mielummin kyllä se lapsi kun että pitää alkaa siskoo viä pöpilään raahaamaan =)


Niinpä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä