V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Leijonamieli oli muuten veljesten SUKUnimi Astrid Lindgrenin kirjassa. Ei siis etunimi...
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:toi ois hiano sukunimi.. pitäskö vaihtaa oisin ainut koko maassa![]()
Oikeesti toi on varmasti söpö nimi pienellä ja isollakin jos on joku muusikko tai taiteilija mut pankinjohtaja Leijonamieli Virtanen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun mielestä pasi-anssi ja tim-antti on kyllä 100kertaa mauttomampia kuin leijonamieli.
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:suomes o väestörekisterin mukaa 4 leijonamieli nimistä miestä,mut tänä vuonna ei yhtää!!
Alkuperäinen kirjoittaja mine:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:toi ois hiano sukunimi.. pitäskö vaihtaa oisin ainut koko maassa![]()
Oikeesti toi on varmasti söpö nimi pienellä ja isollakin jos on joku muusikko tai taiteilija mut pankinjohtaja Leijonamieli Virtanen?
No onhan sitä esimerkiksi professori Kevät Nousiainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:nimistä tuli mieleen entisen saksan opettajan tyttäenpoika.. Kotivalo etunimeltään..asuivat ainakin joskus Helsingissä..kaveri oli käynyt pyytämässä ulos..*pääseekö himatuikku ulos...*siis kyllä hymyilyttää vieläkin tuo 'himatuikku'..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jaa-a ,minusta Leijonamieli toisena nimenä olisi aika uljas nimi.
Kutsumanimeksi en antaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Jotenkin nää kaikki erikoisuudet ja väännökset (leijonamieli, pipariina, otavatar, storm VIRTASET) alkaa olla sen verran yleisiä, että mahdetaankohan niitä tavallisia pertti-kainoja kiusata nimistään enemmän?
![]()
Mä olen tykästynyt ihan tavallisiin nimiin....... olkoonkin suomessa miten monta pipariinaa tai leijonamieltä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja tääkin:Hesarissa oli vähän aikaa sitten Tim-Antti :x