En ole koskaan arvostellut lapsennimeä,mutta nyt on pakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piparminttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hieno nimi :flower:
Harmi etten itse ole keksinyt antaa pojalle tuota nimeä . :whistle:
Mutta se ei kai ollut tän ketjun tarkoitus, että joku puoltaisi tuota nimeä.
Itse näen viikottain nimiä jotka ei mua miellytä, mutta yhtään ketjua en ole asiasta tehnyt.
Enkä tee.

Varmasti nimi on lapsen näköinen ja lapselle sopiva, ei vanhemmat sitä muuten olisi laittaneet.
Minusta nimessä ei mitään vikaa ja minusta nimiä on kovin vaikea arvostella.
Mä en yleensä negatiivisesti arvostele mitään nimeä, koska nimi on kantajansa näköinen ja näin ollen mikään nimi ei ole mauton tai ruma.
Silti minun ei tarvitse kaikista nimistä tykätä, mutta mitään nimeä en voi rumaksi sanoa.
Kiitos, olen puhunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Hieno nimi :flower:
Harmi etten itse ole keksinyt antaa pojalle tuota nimeä . :whistle:
Mutta se ei kai ollut tän ketjun tarkoitus, että joku puoltaisi tuota nimeä.
Itse näen viikottain nimiä jotka ei mua miellytä, mutta yhtään ketjua en ole asiasta tehnyt.
Enkä tee.

Kuten en tee minäkään.
Ei ole tarve toisten nimivalintoja arvostella.

Alkuperäinen kirjoittaja Uuno:
Kaveri antoi pojalleen nimeksi Uuno :x :x :x
Perusteli vielä ettei kukaan nykyisin muista niitä Turhapuro-elokuvia. Joopa joo. Joka vuosihan niitä näytetään aina uudestaan ja uudestaan.

Mun mielestä mukava nimi.. oli toisen pappanikin nimi.
Ikävää että se paskafilmisankari noin pilaa ihmisten mielissä hyvän nimen.
kaikki tosin ei oo noin pällejä kuin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Uuno:
Kaveri antoi pojalleen nimeksi Uuno :x :x :x
Perusteli vielä ettei kukaan nykyisin muista niitä Turhapuro-elokuvia. Joopa joo. Joka vuosihan niitä näytetään aina uudestaan ja uudestaan.

Mun mielestä hieno nimi.. oli pappanikin nimi.
Ikävää että se paskafilmisankari noin pilaa ihmisten mielissä hyvän nimen.
kaikki tosin ei oo noin pällejä kuin sinä.

No ennemmin mulle tulee nimestä Uuno mieleen... no sellanen uuno ihminen. Turhapuro on sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei hyvä nimi:
No ennemmin mulle tulee nimestä Uuno mieleen... no sellanen uuno ihminen. Turhapuro on sitten asia erikseen.

Joo o, no se on voivoi. Mikäköhän ihmisille sun nimestä tulee mieleen. Munapää?

Heh, sulla on tänään pipo niin kireellä että soi. :D

No ei se nimi ihan aina kuvaa kantajaansa! En viitsi tässä julkistaa nimeä, mutta olen törmännyt nuoreen mieheen, jolla sekä etu- että sukunimi (ja varsinkin niiden yhdistelmä) viittaavat vahvaan ja miehekkääseen mieheen, sellaiseen muinaiseen heimonsa johtajaan, parhaaseen soturiin tai metsästäjään. Juu, ei ihan natsannut tyypin olemuksen kanssa, joka oli lähinnä energiajuomalla toimiva kalpeaihoinen ja lihaksiton nörtti. Olisko vanhemmilla olleet ihan toisenlaiset odotukset kun nimeä valitsivat.

Yhteistyössä