en jaksa tätä raskautta, miten saada lapsi jo pihalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärinä marina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärinä marina

Vieras
antakaa vinkkejä synnytyksen käynnistymiseen. Mä en kertakaikkiaan enää jaksa tätä paskaa. Mua särkee niin paljon ja en saa mukamas panadolia vahvempaa ottaa. Mä raivoon joka päivä esikoiselle ja miehelleni kun olen niin väsynyt kun en saa unta moneen tuntiin kun jalat sätkii ja selkä on perkuleen kipeä!!! Aamulla olen niin loppu kun vihdoin olen pari tuntia nukkunu ja sit pitää esikoisen kanssa nousta.. Hemmetti !!! Viikkoja on jo 37 ni lapsi voisi ihan hyvin jo syntyä. Eikä siinä mut mul on nääki vaivat. Rd, närästys, liitoskivut, supistelut ja kipeitä ja yksikin yö kesti 3h, jalka ja selkäsäryn lisäksi, alhainen hemoglobiini, kuiva iho, peräpukamat, hiiva.. Ja näitä kaikkia kestänyt rv 25 asti.. Mies on tullut päivittäin sisään, spermassa kuulemma jotain joka tehostais supistuksia, on saunottu, siivottu, eli kaikki ne kolme ässää.. Mitä vielä???
 
enkä, mä on jo tarpeeksi kestänyt. Esikoisen kanssa ei ollu mitään ja tää on yht helvettiä, varmaan paholaisen tytär tulossa. Aika liikaa yhdelle ihmiselle kaikki nämä vaivat...
 
Ei se tuu ennenkuin on sen aika, vaikka mitä koittaisit. Yritä vaan sinnitellä. Lähetä vaikka mies ja esikoinen jonnekin pariksi päiväksi, jotta saat loikoilla rauhassa ja ladata akkuja.
 
No kai tää 3 viikkoa menee vielä kun on viimiset 12 viikkoa kärsiny. Kävin aamulla vesijumpassa, josko illalla tulisi ees jotain supistuksia :)

Toivottavasti ei mee yli... Tai ei ne kai anna mennäkään ton RDn takia...
 

Similar threads

S
Viestiä
26
Luettu
6K
Aihe vapaa
vierailija
V
P
Viestiä
16
Luettu
2K
P
V
Viestiä
4
Luettu
452
V

Yhteistyössä