Ä
ärinä marina
Vieras
antakaa vinkkejä synnytyksen käynnistymiseen. Mä en kertakaikkiaan enää jaksa tätä paskaa. Mua särkee niin paljon ja en saa mukamas panadolia vahvempaa ottaa. Mä raivoon joka päivä esikoiselle ja miehelleni kun olen niin väsynyt kun en saa unta moneen tuntiin kun jalat sätkii ja selkä on perkuleen kipeä!!! Aamulla olen niin loppu kun vihdoin olen pari tuntia nukkunu ja sit pitää esikoisen kanssa nousta.. Hemmetti !!! Viikkoja on jo 37 ni lapsi voisi ihan hyvin jo syntyä. Eikä siinä mut mul on nääki vaivat. Rd, närästys, liitoskivut, supistelut ja kipeitä ja yksikin yö kesti 3h, jalka ja selkäsäryn lisäksi, alhainen hemoglobiini, kuiva iho, peräpukamat, hiiva.. Ja näitä kaikkia kestänyt rv 25 asti.. Mies on tullut päivittäin sisään, spermassa kuulemma jotain joka tehostais supistuksia, on saunottu, siivottu, eli kaikki ne kolme ässää.. Mitä vielä???