En jaksa enää!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo nukkua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo nukkua!!!:
Kiitos teille kaikille!! Mies lupasi, että saan nukkua nyt tulevana viikonloppuna molemmat päivät, niin paljon kun jaksan! Voisin antaa miehen nukkua sitten yöt yksin jossain toisessa huoneessa. Meille miehen kanssa onneksi homma toimii keskenään, ei ole siis parisuhdeongelmia, Luojan kiitos. Nyt kun vietämme kotona tämän viikonlopun, eikä meitä näy missään, saamme sitten tuttavat niskaan kun emme käy, eikä meitä näy...*aina jotain* Tällasta se on. Aina joku naputtaa.

Sano niille tuttaville että tulee itse teille. Meillä ihan sama et aina pitäs meidän olla m,enos jonneki mut itse eivät viitsi tulla meille.
Kauniita unia viikonlopuksi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo nukkua!!!:
[

Ihanaa kuulla tällaista!! Nimittäin näistä kotitöistä stressaan ihan sairaasti, vaikken juurikaan jaksa niitä tehdä väsyneenä. Omat vanhempani aina muistavat toitottaa minulle, kuinka mikäkin työ on milloinkin tekemättä, jos sattuvat meillä käymään...puhelimessakin monesti juttu menee tähän tapaan. Lisäksi stressaan siitä, että pitäisi jaksaa kyläillä tuttavien ja ystävien luona, vaikka HYVIN HYVIN harvoin tunnen, että oikeasti jaksaisin, vaikkakin haluaisin...menen sitten puolipakolla monesti ja se väsyttää taas lisää...

No nyt sitten laitatte itsenne etusijalle! Viis siitä, mitä muut ajattelee. Kieltäydytte kyläilykutsusta ja kysytte, saisko lapset tulla yökylään?
Ja otatte ihan oikeasti nyt nukkumisen etusijalle. Kotityöt tulee tehdyksi suitsait, kun olet nukkunut kunnolla!

Yhteistyössä