Emme ole seurustelleetkaan!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna olla!
Et saa mieheltä mitään järkevää vastausta ja voit vain ajatella, että mies rakastui toiseen. Helpottaako oloasi se, että mies sanoo sinulle, että olit vain pano eikä halunnut tosissaan sitoutua kanssasi?
Kun yrität unohtaa miehen pysyt voittajana, jos taas rupeat ahdistelemaan miestä vastauksien toivossa teet vain itsestäsi säälittävän!
Elämä on joskus epäoikeudenmukaista.

No huh:"Minä ainakin tunnen montakin miestä jotka arvostavat uskollisuutta ja rehellisyyttä, itse eivät petä eivätkä siedä sitä toiseltakaan."

Minäkin tunnen monta miestä, jotka arvostavat uskollisuutta jne., mutta se, ettei mies muka voisi mennä sänkyyn yhden yön tuttavuuden kanssa, on kyllä kusetusta. Valitettavasti

Eli siis olet sitä mieltä ettei ole olemassa miehiä jotak eivät harrastaisi yhden yön juttuja? Siis että sinkkumies lähtee aina tilaisuuden tullen paneskelemaan juuri tapaamansa naisen kanssa? Vai mitä tarkoitat? Olen kyllä sellaisiinkin miehiin törmännyt...

Paju näyttää tuntevan kaikki miehet. Itsesuojelu vaisto tänä AIDSIN kulta-aikana on meikäläisen ainakin tehnyt varovaiseksi. En todellakaan lähde sänkyyn yhden illan hoidon kanssa. En halua riskeerata omaa terveyttä yhden panon takia. Minä taasen tunnen monia kundeja joille ei sellainen nainen kelpaa, joka on valmis antamaan heti. Ja en ole uskovainen, en homo enkä peräkamarinpoikakaan. Vaikuttaa siltä, että naisten moraali on paljon alhaisempi kuin miesten ja valitettavasti mitataan toiset oman moraalin mukaan.

Tunteet ovat yliarvostettuja tässä maailmassa. Kolme vuotta, mies petti ja meni menojaan, sinä istuit, pettynyt, kotona odottamassa miestä(si). Älä ole naurettava, jokainen itseään arvostava ja kunnioittava ihminen tajuaisi tilanteen ja suhteen luonteen.

Ja tiedoksenne: olen 35-vuotias, nainen parhaassa iässä.

vakipano ei kukaan ole kiinostunut sinun jutusita. Tuskinpa olet 35-vuotias, ennemmin 55 niin parkkiintuneelta vanhalta harpulta vaikutat ja mitä vittua sulle kuuluu jos ap on ollut rehellinen ukolle ja se on pettänyt. Vittuako sää enempää täällä räävit päätäs, mee nussittavaks vaan hamppareille. sitä vartenhan sinut on luotu. Kukaan fiksu mies ei edes kuse sun suuntaan.

Kaipaus, suru, pettymys ja kiukku ovat ihan normaalia tuossa tilanteessa.
Mutta aika haalistaa ihan takuusti kaiken. Muutaman vuoden päästä tuskin muistat enää rakkauttasi. Tyypin voit muistaa kyllä.
Hän ei ole kohdellut sinua mitenkään hyvin, eikä rakastavasti...tarkoitan ettei rakasta ja todella tärkeää ihmistä unohdeta ja jätetä tapaamatta kuten olet kertonut.
Siinä mielessä kannattaa katsoa peiliin ettet anna kohdella enää itseäsi alhaisesti, liika kiltteys ei kannata. Siitä luopuminen voi olla tuskallista, mutta toisen miellyttäminen itsestä ja omista oikeuksista luopumisen uhalla ei ole koskaan hyväksi. Eli jos ei ole samaa mieltä sanoo sen, jos ei halua jonnekin sanoo sen, jos haluaa tietää jotain sanoo sen...
Normaalin ihmisen kanssa näistä omista tarpeista kiinnipitäminen ei aiheuta maailmanloppua.
Ja yli-imelyys on hälytysmerkki!

Siis sullakin? Kunnnia meni, mutta maine sen kun kasvaa....
Ja mies löysi onnensa muualta. Mielistelepä kaikin tavoin vielä seuraavaakin tapaamaasi miestä, kunhan tuosta tokenet.

Sallikaa mun nauraa!!! Mun jutut tuntuu kovasti kiinnostavan kun niitä täytyy kommentoida.

VESKU: oletko sä olevinas miehinen mies, kun tuollaista kieltä käytät? Mikähän mahtaa olla hamppari? Ja kuule, mä nain tän stadin parhaimpia kundeja, komeita, älykkäitä ja hyvin menestyviä.
KABUL: onhan noita seurustelusuhteita ollut ja mennyt. Kahdesti olen ollut jopa giftiksessä, joten turha paasata, mä luulen että mä tiedän mitä mä teen ja kuka mä oon.

Vinkukaa te vaan täällä sillä välin minä pidän hauskaa ilman ikäviä tunteita.

Olen varmaan ilmaissut itseäni väärin, kun huomaan että monen mielestä en ole muuta tehnytkään kuin mielistellyt häntä, en ole sitä tarkoittanut, vaikka kirjoitinkin, että 8) Täytin hänen toiveita. Kyllä minä olen sanonut omat mielipiteeni. Olin vain liian sovitteleva. Vaikuttaa siltä, että jos nainen on kiltti, rehellinen ja uskollinen, silloin mies alkaa temppuilemaan ja varmasti pettää. Miehille pitää olla määräilevä feministi joka menee sänkyyn muidenkin miesten kanssa suhteen aikana, silloin mies tykkää ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Kirjoitin viestiketjun alkupuolella, että onko kukaan tavannut rehellistä miestä, tuli vain yksi vastaus. Eli aika harvinasita herkkua vaikuttaa olevan.

Pettynyt, ymmärrät näköjään asiat tahalleen väärin. Ei tarvitse pettää, ei tarvitse olla kusipää, että saa miehen vaan vaatia rajoja. Jos mies tapailee sinua niin hän kohtelee sinua hyvin, yksinkertaista. Eikä siinä ole mitään pahaa, että vaadit mieheltä vastausta mikä suhteenne on, onko se seurustelua vai tapailua.
Koskaan ei pidä myöskään keskittyä ainoastaan toisen toiveiden täyttämiseen vaan parisuhde on vastavuoroisuutta.
Oliko teillä koskaan puhetta tulevaisuudesta esim. yhteenmuuttamisesta vai oliko suhde vain tapailua?

Vakipano,minä olen mies mutta sinä olet vain panopuu,et nainen. olet niin helvetin säälittävä, kun yrität kehua itseäsi ja kuinka sinulla on fiksuja miehiä, jotka nai sinua HAH; HAH. Fiksu EI huoli sinua,tiedät sen itsekin. olet roskaa ja yrität raukka välillä esittää ihmistä. Pidä sinä vaan "hauskaa" niiden pultsareittes kanssa ja hoidata sitten kuppasi ja sattarisi meidän veronmaksajien rahoilla.

"tosimies" on näköjään eksynyt tänne Veskun nimellä haukkumaan naisia.

Vakipanotar on Nainen. Nainenkin saa nauttia seksistä. Nainenkaan ei aina halua parisuhdetta. Ja vakipanotar varmasti kelpaa useammalle kuin sinä "Vesku".

Vesku, tosimies ja Man on sama tyyppi. Man-nimellä et olekaan vähään aikaan esiintynyt. Sut tunnistaa siitä että olet sairas. Ei noin sairaita ihmisiä kovin montaa voi täällä liikkua.

Nainen27 ja muutamat muut, lukekaa vakipanon jutut ja älähtäkää sitten vasta. En ole kieltänytkään sitä etteikö naiset saisi nauttia seksistä. Vesku ei ole ainakaan sama manin ja tosimiehen kanssa, se on varma se.

En kyllä arvosta pettämistä enkä sitäkään, että ryhdytään varatun kanssa hommiin. Mutta en arvosta myöskään noin alhaista ja rumaa kielenkäyttöä toisesta ihmisestä. Ei vakipanotar välttämättä kovin ystävälliselle ja sympaattiselle ihmiselle vaikuta, muttei silti ole ansainnut noin rumia haukkuja. Tuollainen haukkuminen ei myöskään nosta kenenkään pisteitä muiden silmissä. Vakipanotar on varmasti kokenut elämässään kovia kun ei uskalla luottaa ihmisiin. Panen ja pidän hauskaa ja siten minua ei saa kukaan mies satutettua.

Mulle kävi samallalailla kuin alkuperäiselle, mies löysi uuden ja olisi pitänyt peliä vielä minunkin kanssa, jos ei olisi jäänyt kiini. Ei vastannut rehellisesti kun kysyin, että oletko löytänyt jonkun toisen ja aloittanut seurusteleen. Sano vaan, että mitä tivaat ja haukut ja en ole tilivelvolline. Ja sitten ei enää vastannut edes puhelimeen. No sen verran meikäläistä vit.tti, että haukuin sen oikein rivosti tekstareissa. Annoin tulla kaikki mitä oli jäänyt tästä suhteesta mieleen. Ei ole ottanut yhteyttä eikä vastannut enää mihinkään. Vittumainen paska se on ja raukka tempun teki. Eli tämäkään nössö ei pystynyt puhumaan asioita selväksi. Ap:lle sellainen vastaus, että ei yhtään ainutta rehellistä miestä ole olemassakaan. Kaikki samanlaisia runkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen27v:
. Tuollainen haukkuminen ei myöskään nosta kenenkään pisteitä muiden silmissä.

Kas, kas, kukas se tästä ketjusta löytyikään ja millaisin kommentein, ensin halukuttuaan ja nimiteltyään itse toisella ketjussa mitä rumimmilla sanoilla muita?
Kuka se olikaan se TEKOPYHÄ??

Kun minun mies petti minut, en menettänyt ainoastaan häntä, itsekunnioitustani ja luottamusta, menetin myös terveyteni. Niin kova stressi,että tuli pohjukaissuolenhaava ja ylävatsaan paha tulehdus. Joka syönnin jälkeen tulee paha olo ja oksennan ruoat. Pettäjät, te ette tuhoa ihmistä pelkästään henkisesti, sen te teette myös fyysisesti. Olisi paljon parempi jos kertoisitte suoraan miten asian laita on. Näin moni uskollinen ja rehellinen säästyisi turhilta murheilta ja miettimisiltä.

Krista ja muutamat muut vastaajat on ihan oikeassa kun sanovat että suhteen alussa naisen pitää asettaa selvät rajat. Älkääpäs unohtako että luonnonjärjestyksen mukaan naaras on se jonka suosio uroksen on saavutettava saadakseen etuoikeuden lisääntyä, eikä päinvastoin. Nainen on luonnostaan miehelle tärkeämpi kuin mies naiselle, vaikka vesselit miten yrittävät saada meidät uskomaan että toisinpäin se on. Ja ne todella yrittävät :)

Jos nainen käyttäytyy liian kiltisti ja mukautuu aina miehen tahtoon ja antaa kohdella itseään huonosti, se on alitajuinen merkki miehelle että tässä naisessa on oltava joku salattu vika kun se ei itse tajua omaa arvoaan miehille. Mies lähtee silloin ennenpitkää omille teilleen ja hyväsydäminen nainen kuten Pettynyt jää ihmettelemään miten tässä nyt näin kävi. Pettyneen kamu sattui olemaan vielä tavanomaista raukkamaisempaa lajia. Tosimies uskaltaa sanoa suoraan että se on loppu nyt.

Pettynyt, ainoa ohjeeni on vanha sananparsi Best revenge is living well, eli paras kosto on onnellinen elämä. Lähes 50 vuoden elämänkokemuksella voin vakuuttaa että näin todella on! Lepää, lueskele, mene vaikka terapiaan ja aloita uusi elämä, johon eivät kuulu tuollaiset jonninjoutavat suunsoittajat.

Miestä on nöyryytettävä, haukuttava ja laitettava tossun alle, silloin saa arvostusta ja mies on uskollinen. Ei ne tykkää hyvästä kohtelusta. Koskaan ei saa olla hyvä miehelle,minkä enemmän hässii toisten miesten kanssa, sen enemmän oma antaa arvoa. Uskokaa pois. Miehiä pitää nöyryyttää.

Edellinen oli näköjään jonkun suuttuneen tekstiä, mutta puolethan tuosta vaan on totta.

omalla elämänkokemuksella voin allekirjoittaa tuon. Jos nainen ei ole vähän ilkeä ja pidä miestä varpaisillaan tai varuillaan, niin mies vaan ei kiinnostu naisesta. Mulle on moni sanonut siitä, että muuten mutkin ottais moni, mutta mun pitäis suoraan sanottuna osata pelata asiat niin, että ei olis itsestään selvä asia.
Että mies joutuis pinnistelemään mun vuokseni. Jos nainen ei ole veemäinen, niin siinä ei olis sitä jotakin draivia.

Sen lisäks jos näyttää miehestä siltä, että joku muukin olis valmis ottamaan naisen, niin sillä herää kilpailuvietti, mut jos nainen ei olekkaan sellainen, että antaisi muiden miesten ymmärtää, niin mies käsittääkin asian siten, että naisessa ei ole kenenkään mielestä mitään kiinnostavaaa.
Silti ei sais ihan hutsukaan olla, mut tuossakin vähän pitää sitä varuillaan.

Paska homma, mut siihen en suostu. Jos joskus tulee niin vahva mies, et se kestäis aikuisen naisen, ilman, että naisen pitäis alkaa juonitella ja kieroilla, niin se olis mun mies. Mä olen miehen logiikalla varustettu nainen, enkä niin kuin naiset yleensä. Otan asiat selvänä pakettina tai sitten en ollenkaan. Mies haluaisi, että nainen tekisi niin, mutta jos todellisuudessa tekeekin, niin mies ei kuitenkaan sitä sitten pidä naisen arvoisena.

Naiselta kuitenkin odotetaan sitä, että nainen on vähän jostakin kohti sellainen hallitsematon. Mutta käytännössä se ei näy kuin siinä, että nainen tuttuilee miehelle ja on ilkeä. Sehän on muka vahvan naisen ja itsenäisen naisen merkki.
Mä kuulemman pidän miestäkin ihmisenä joka on inhimillinen ja sen vuoksi saan olla yksin, nämä on mulle sanoneet jotkut miehet joiden kanssa juttelen. Toinen vaihtoehto on, että ne on keksineet jonkun hätäselityksen, mutta näistä en sitä usko, koska ne ei tekis mulle sellaista. Moni mies ei kuulemma kestä sitä.