Emmaljunga Cerox rattaat, onko liikaa pyydetty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on?

Vieras
Eli myynnissä Emmaljunga Cerox rattaat, ostettu 2006, käytetty vain pari hassua kertaa, jonka jälkeen olleet sisätiloissa säilytyksessä. Ovat siis todellakin kuin uudet.

Lisävarusteita ei ole mukana ja hintapyyntö 400e... Onko se liikaa?

Eikös nuo maksa 545e uutena? Että puolet siitä olisi 272,5e.... Mutta jos ne todella on siis vain muutaman kerran käytetyt, mitä se sitten tarkoittaakin, niin ei kait tuo nyt paha ole?

Joo, maksaa ne kaupassa 545e, just tänään kävin niitä kattomassa. Unohdin mainita, kun väitin, että ei tule lisävarusteita, että kuuluu niihin Emman kantokassi mukaan ja se on ihan uusi. Sen hintaa en kyllä tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ceroxit...:
Saakohan tääl mainostaa...tuolta "kilpailijan" vauva- keskusteluista sen löysin. www.lastenkauppa.eu

Teitpä muuten pienen palveluksen minulle! Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa käytettyjä, hyviä Emmaljungia ja saan samalla hintaa uudet!
KIITOS :)

Nyt muakin alkoi kiinnostaa toi tarjous! Onko joku sellaiset tilannut? Miten takuut ja muut toimii? Toimitus olisi ainakin ilmainen, kun osto menee yli 200e ja sivuthan on ihan selvää suomea :D

Alkuperäinen kirjoittaja voi vitsit!:
Saakohan tääl mainostaa...tuolta "kilpailijan" vauva- keskusteluista sen löysin. www.lastenkauppa.eu

Teitpä muuten pienen palveluksen minulle! Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa käytettyjä, hyviä Emmaljungia ja saan samalla hintaa uudet!

Rattaasta voi tehdä yhdistelmän joko kovareunaisen kantokassin tai pehmeän duoliftin avulla....

Eli myydäänkö ilman kantokassia?!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitsit!:

Rattaasta voi tehdä yhdistelmän joko kovareunaisen kantokassin tai pehmeän duoliftin avulla....

Eli myydäänkö ilman kantokassia?!?!?

TAitaa ne olla ilman mitään kantokassia, eli tuleehan niille sitten hintaa jos se täytyy vielä erikseen ostaa... Mutta pelkäksi rattaaksi on kyllä edulliset!

Olkaas hyvä! :) vitsi tekis mieli sieltä noita quinny zappeja...Tarjous on enää tänään voimassa. Enpä taida ostaa, ku on tärkeempää hankkia uusi turvaistuin kakkosautoon... Elämä on valintoja... :D

Tuollahan on vissiin vielä tänään nuo alet? Siis toimittaako ne Suomeen? SIvut kyllä on suomea... hmm...

Onko kukaan tilannut tuolta? Mitenkähän toimii takuut jne?

Alkuperäinen kirjoittaja voi vitsi:
Tuollahan on vissiin vielä tänään nuo alet? Siis toimittaako ne Suomeen? SIvut kyllä on suomea... hmm...

Onko kukaan tilannut tuolta? Mitenkähän toimii takuut jne?

KOmmentoikaa nyt joku edes! KAnnattaisko tuolta tilata?

vm.06 emmaljunga ceroxit, värinä musta/soft pink ja olleet käytössä ehkä vuoden.
mukaan tulee emmaljungan samaa väriä oleva duolift kuin uusi ja jalkapeitto jota käytetty ehkä viis kertaa?
Meillä ei oo eläimiä ja yhdistelmävaunut on aina ollu sisällä.
lisäks muuten vaihdoin uudenlaiset kiinnikkeet kuomuun kun vanhan mallisilla aina falskas. nyt ei.
mietin ite ihan samaa että mitä ihmettä noista vois pyytää kun ollu viimeisen vuden vaatehuoneessa;kaikki pesty. myös rattaat kävin silloin läpi kostealla ja siistin kaikki.
ainoo vika mikä on tullu käytössä on että aisa on hieman löystynyt kun on heittoaisa ja siinä käytössä myös ollut. lisäks oon ite korjannut emmaljugan oman sadesuojan säilytyspussin ku meni joskus rikki.
auttakaa pohtivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja miten on?:
Eli myynnissä Emmaljunga Cerox rattaat, ostettu 2006, käytetty vain pari hassua kertaa, jonka jälkeen olleet sisätiloissa säilytyksessä. Ovat siis todellakin kuin uudet.

Lisävarusteita ei ole mukana ja hintapyyntö 400e... Onko se liikaa?

pakko sanoo et on liikaa pyydetty, ei edes lisävarusteita...?! kohtuu-hinta olis mielestäni 250? ehkä...joo!;D

en usko että saat tuolla hinnalla myytyä käytettyjä. Täällä ainakin oli lastentarvikkeessa tarjous uusistakin alle 500. En ainakaan ite maksaisi. Käytetty on kuitenkin käytetty, eikä koskaan voi tietää miten niitä on säilytetty. Ja jos ei ole mitään varusteita, niin tuskin tuon ikäisiin enää saa jalkapeitettä ja pehmeetä koppaa, joten on kyllä liikaa. 200-300 voisin maksaa.