Maksaisitko ystävälle rattaista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta pois, jos kerta tykkäät. Tuskin mistään kovin paljon halvemmalla lähes uuden veroisia Emmaljungia saat. :) Äläkä missään nimessä osta mitään Carenan tms. rouskuja, vaikka saisikin samalla hinnalla uudet.

Joo, niin mä taidan tehdä. En tosiaan osta muuta merkkiä, tykästyin jo ajat sitten Emmaljungaan, vaikkei vauvasta ollut tietoakaan. Uskon kyllä, että Emmaljunga on kestävä ja hyvä merkki. Ja minulle se sopii, joten se on tietysti pääasia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Taitaa vieras olla näitä jotain 15-v. odottajia, kun ei ikäkyselyihin ilkee vastata

Anteeksi vain, en viitsi edes lähteä tähän juttuun mukaan. Mä olen nyt saanut tosi paljon kivoja ja kannustavia mielipiteitä kysymyksiini ja nyt menenkin tuonne poikaystäväni viereen nukkumaan. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille, arvostan mielipiteitänne. Hyvää yötä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
en kyllä itse laittaisi kesävauvaa pehmeään kantokoppaan. Varsinkin jos se on semmonen fleecevuorinen vielä millainen meillä oli syysvauvalla.

Mä peesaan tätä, koska meillä oli kanssa tuo Emman kantokoppa ja se on todella lämmin! Siinähän on just se pehmeä fleecevuori, talvivauvalla se olikin aivan ihana :)
Ap, jätä se koppa kaupasta pois kokonaan ja osta vaan rattaat, jos on sellaset kun haluat ja hinta tietty sit kopan verran halvempi ;)!

Yhteistyössä