Maksaisitko ystävälle rattaista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Saataisiin ostaa ystäväni rattaat ja ne ovat kyllä todella nätit ja hyväkuntoiset. Hän osti ne loppuvuodesta 2006 ja merkki on Emmaljunga Cerox. Niissä on joku toisenmerkkinen kantokoppa ja se on ihan uusi. Olikohan se Emma merkkinen.
Hän on itse käyttänyt rattaita vain muutamia kertoja, heillä kun on useammat kulkupelit käytössä. Että on ne kunnoltaan aikalailla kuin uudet.
Meille tulee vauva toukokuussa ja nuo saisin "helposti" ostettua, kun ei tarttisi mihinkään lähteä etsimään vaunuja.
Hän sanoi hinnaksi 400e, onkohan se liikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Oo:
Ei oo liikaa. Varsinkin jos tykkäät niistä

Niin mä ajattelin itsekin, että kyllä se taitaa olla ihan sopiva hinta. Kyllä tykkään niistä kovasti. Eihän niistä kyllä oikein mistään huomaa, että niitä olisi käytetty. Kyllä me varmaan ne sitten ostetaan.

Ei todellakaan ole paha hinta, toisaalta en paljoa enempää maksaisi mut tuo on sopiva, jos kerta on kuin uudet. Niissähän on varmaan sit takuutakin jäljellä, vai miten lie.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Ei todellakaan ole paha hinta, toisaalta en paljoa enempää maksaisi mut tuo on sopiva, jos kerta on kuin uudet. Niissähän on varmaan sit takuutakin jäljellä, vai miten lie.

Kyllä niissä on takuuta jäljellä. Osti ne loppuvuodesta ja kertoi, että 2v olisi takuu. Tulin kyllä nyt iloiseksi, kun kerroitte, että tekisin hyvät kaupat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmmm. Saahan tuolla rahalla jo uusiakin, vai saako?(on kauan siitä, kun itse ostin omani).

Kyllä saa joitain merkkejä uusina. Olen kuullut, että Emmaljunga olisi hyvä merkki, niin siksi niitä ajateltiin. Ne ovat meille sopivat ominaisuuksiltaan, on kyllä käyty kaupoissa kattomassa muitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Hmmm. Saahan tuolla rahalla jo uusiakin, vai saako?(on kauan siitä, kun itse ostin omani).

No saa uusia, mutta EMMALJUNGIA ei.

paljonko nuo rattaat maksavat uusina?

Ehkä tuosta voisi vähän tinkiä?

Käytiin poikakaverin kanssa kattomassa Emmaljungia kaupassa ja ne maksoi 545e ja siihen tarvitsee kyllä ostaa joku koppa vauvalle vielä lisäksi. Kaverilla on se käyttämätön uusi koppa näihin ja sanoi, että sen saan mukana.

Varmaan on tuplasti kalliimmat uusina.. :whistle:

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=484&valikoimaid=1

Noita ceroxeja voi saada 450 eurolla uutena, emman kantokassi muutaman kympin... mun mielestä 300e max ois sopiva hinta käytetyistä

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:

Käytiin poikakaverin kanssa kattomassa Emmaljungia kaupassa ja ne maksoi 545e ja siihen tarvitsee kyllä ostaa joku koppa vauvalle vielä lisäksi. Kaverilla on se käyttämätön uusi koppa näihin ja sanoi, että sen saan mukana.

On kyllä aika paljon pyydetty vanhoista, jos uudet saa 545, vain 145 uudet enemmän, ja kaksi vuotta niillä rattailtu jo.

On kyllä aika paljon pyydetty vanhoista, jos uudet saa 545, vain 145 uudet enemmän, ja kaksi vuotta niillä rattailtu jo.

Ei kun kaveri osti ne loppuvuodesta 2006, ei ole rattaillut niillä kahta vuotta. Ja niillä ei tosiaan ole käyty varmaan kuin muutamia kertoja ulkona, kun sillä on rattaita niin monet, että ei tarvii samoja kokoajan käyttää. Ne näyttää ihan uusilta ja renkaissakaan ei ole juuri mitään jälkiä.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=484&valikoimaid=1

Noita ceroxeja voi saada 450 eurolla uutena, emman kantokassi muutaman kympin... mun mielestä 300e max ois sopiva hinta käytetyistä

Mistähän niitä saa tuolla hintaa? Ei nämä kyllä paljon eroa uusista, mutta voisinhan minä yrittää ystävältä kysyä, jos pudottaisi vähän hintaa. En kyllä usko, että suostuu, kun etsii itselleen kaksostenrattaita nyt ja tarvii niihin rahaa.

Ei kun kaveri osti ne loppuvuodesta 2006, ei ole rattaillut niillä kahta vuotta. Ja niillä ei tosiaan ole käyty varmaan kuin muutamia kertoja ulkona, kun sillä on rattaita niin monet, että ei tarvii samoja kokoajan käyttää. Ne näyttää ihan uusilta ja renkaissakaan ei ole juuri mitään jälkiä.

Meillä on käytössä Emmaljungan (duo edge) yhdistelmävaunut, joissa on kovakoppa. Maksoivat uutena Lastentarvikeliikkeessä 495 euroa (tarjous). Ostettiin alkuvuonna 2006. Käytössä olleet muksun synnyttyä toukokuusta 2006. Mielestäni vastasyntyneelle/vauvalle on parempi tuo kova koppa kesällä, kun se ei ole niin kuuna kuin pehmeä koppa. Vähän kyllä kalliilta pyynniltä tuo 400 euroa kuulostaa minun korvaan.

Vanhat on silti vanhat, vaikka ei käytäkään. Jos vain on varaa, ostaisin uudet. Saisit itse sitten myytyä ne tai olisivat ainakin takuuvaramsti uudet, ei hometta ym.

Tuo rahastus vanhasta tavarasta on mennyt vähän liiallisuuksiin. Huutkisessa vanhat rätit kalliimpia kuin kaupassa uudet, samoin kirpparillla. no, jos joku maksaa, mutta joku kohtuus...

Vanhat on silti vanhat, vaikka ei käytäkään. Jos vain on varaa, ostaisin uudet. Saisit itse sitten myytyä ne tai olisivat ainakin takuuvaramsti uudet, ei hometta ym.

Ei niissä ole hometta, sen tiedän kyllä, kun kaveri on niitä pitänyt aina niillä sisällä. Mutta onhan se totta, että vanhathan ne on, vaikka ovatkin olleet heillä vain vähän käytössä.

Yhteistyössä