Maksaisitko ystävälle rattaista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se tuli mieleen, kun sanoit, et on monet menopelit, niin missä noita vaunuja on säilytetty?

Kaveri asuu omakotitalossa ja niillä on kodinhoitohuone niin iso, että se säilyttää siellä niitä rattaita ja vaunuja. Että ei ne ole olleet ulkona ollenkaan, ihan sisätiloissa ovat olleet koko ajan.

joku 350 kaverilta olisi jo kohtuullisempi hinta.

Mun poikakaveri sano, että käytetystä maksetaan yleensä puolet uuden hinnasta. Mutta nää on kyllä ihan kuin uudet, että ei niitä nyt kovin käytetyiksi voi sanoa.

taijat olla blondi. en todellakaa maksas käytetyistä noin paljoo

Nyt pääsin taas koneelle ja oli tultava katsomaan onko tullut vielä kommentteja..
Tiedoksi vain, en ole blondi, eikä minusta ole tyhmää kysellä täällä mielipiteitä. Ja hyviä mielipiteitä olen saanutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mun mielestä 300-350 olisi hyvä summa. Maksoin itse kesällä uusista Ceroxeseista 595?

Kuuluiko niihin mukaan jotain kantokoppaa vauvalle tai muuta? Kun mun kaveri antaisi siihen mukaan sen kantokopan, mutta ei ole Emmaljungan koppa. Muuta ei mukaan tulisi.

Mää en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka ostaa uudet vain sen takia, että käytettyjen hinta on "melkein yhtä paljon". TÄTÄ KULUTUSJUHLAA EI SAADA IKINÄ MAAPALLOLTA KATKAISTUA, JOS KAIKKI AJATTELIS NOIN. Ap, ihanaa kun olet löytänyt käytetyt, osta vaan ne ja ole ylpeä, että omalta osaltas vähennät myös tätä törkypaskan määrää. *ylpeä sinusta* :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Mun mielestä 300-350 olisi hyvä summa. Maksoin itse kesällä uusista Ceroxeseista 595?

Kuuluiko niihin mukaan jotain kantokoppaa vauvalle tai muuta? Kun mun kaveri antaisi siihen mukaan sen kantokopan, mutta ei ole Emmaljungan koppa. Muuta ei mukaan tulisi.

se emma-koppa oli aika kallis kun ostin sen kaupasta, ja sitten samana kesänä kirpparilla lähes ilmaisia aivan kuin uusia. muutaman euron pyysivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Mää en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka ostaa uudet vain sen takia, että käytettyjen hinta on "melkein yhtä paljon". TÄTÄ KULUTUSJUHLAA EI SAADA IKINÄ MAAPALLOLTA KATKAISTUA, JOS KAIKKI AJATTELIS NOIN. Ap, ihanaa kun olet löytänyt käytetyt, osta vaan ne ja ole ylpeä, että omalta osaltas vähennät myös tätä törkypaskan määrää. *ylpeä sinusta* :heart:

No on kuitenkin aika röyhkeää pyytää yli vuoden vanhoista noi paljon. Kyllä käytetyn tavaran hinta pitäisi olla uuden hinnasta puolet, ja tässä ehkä vähän enemmän, kun on kuin uusi. Eli noin 300 olisi ok.

peesi

se emma-koppa oli aika kallis kun ostin sen kaupasta, ja sitten samana kesänä kirpparilla lähes ilmaisia aivan kuin uusia. muutaman euron pyysivät.

Niin että sillä kopallako ei ole oikeestaan mitään arvoa? Ei sillä, me tarvitaan sitä kuitenkin vauvalle. Sellanen Emma koppa sillä mun kaverillakin mielestäni on niissä ja se on uusi.

Juu se Emman pehmeä koppa kuului mukaan siihen hintaan. Ja sadesuoja, tietty.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
400 e maksaisin!!! ei tod paha hinta. paljon he itse ovat niistä maksaneet??

No kaveri on etsinyt sitä kuittia, mutta ei vielä tänään ollut löytänyt. Lupasi sen etsiä, kun se on varma, että on tallessa. Tarkkaa summaa ei kaveri muistanut, mutta ei ne varmaan paljon halvempia olleet reilu vuosi sitten. Ja siitä Emma kopasta ei kai ole mitään kuittia.

Voi kiitos. Ne rattaat on kyllä nätit ja tykkäämme niistä molemmat poikakaverin kanssa. Hän kyllä vähän kanssa nyrpisteli sitä hintaa. Mutta kaveri on jo kolmen lapsen äiti ja ostanut monet rattaat ja luotan kyllä häneen. Ne rattaat on kyllä ihan kuin uudet, että ei niistä huomaa, että on muutamia kertoja käyty ulkona. Ja aina on sisällä pitänyt, että ei ole varmasti hometta tai muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Hmmm. Saahan tuolla rahalla jo uusiakin, vai saako?(on kauan siitä, kun itse ostin omani).

No saa uusia, mutta EMMALJUNGIA ei.

paljonko nuo rattaat maksavat uusina?

Ehkä tuosta voisi vähän tinkiä?

uutena ilman mitään lisävarusteita 550e..
ite ostin käyettynä (varmaan päikyt oli rattaissa kerran nukuttu,ei edes renkaat kulunu),jalkapeitteen kanssa 500..ovta tän vuoden mallia ja lokakuussa ostetut..

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Hmmm. Saahan tuolla rahalla jo uusiakin, vai saako?(on kauan siitä, kun itse ostin omani).

No saa uusia, mutta EMMALJUNGIA ei.

paljonko nuo rattaat maksavat uusina?

Ehkä tuosta voisi vähän tinkiä?

uutena ilman mitään lisävarusteita 550e..
ite ostin käyettynä (varmaan päikyt oli rattaissa kerran nukuttu,ei edes renkaat kulunu),jalkapeitteen kanssa 500..ovta tän vuoden mallia ja lokakuussa ostetut..

Olet kyllä kanssa saanut edullisesti. Nukkuuko teillä vauva ihan siinä rattaissa vain? Kun meille syntyy vauva toukokuussa, niin varmaan tarvitaan se koppa kuitenkin? Käytiin kanssa katsomassa poikakaverin kanssa ihan uusia rattaita, mutta nämä saataisiin nyt sitten sillä 400e:lla ja se Emma koppa olisi mukana. Näitäkään ei ole juuri ollenkaan käytetty.

Yhteistyössä