Väsymyksestä Mä olen huomannut kun olen liikkeessä ni ei väsytä mut sit ku istahtaa ni johan iskee. Eli tänään aamulla mä sit siivosin koko kämpän ja herkuttelin pekonilla. Toivon vaan että viimeistään ens vuonna väsymys olis jo poissa. Mulla alkaa koulu taas ja esikoinen menee päiväkotiin. Ehdin taas käydä sen puoli vuotta koulua ja sit jään tauolle. Mä nimittäin olin raskaana ku alotin. Ihan hyvä vaan, kun paha lukihäiriö on niin hitaasti hyvä tulee. Muuten kyllä jännittää kauheasti, miten esikoisella lähtee dagis sujumaan ja mulla koulu... Ollaan niin tiiviisti oltu yhdessä. :heart:
Me oltais tänään menossa appivanhemmille ja mä en tiedä mitä mä tekisin tälle turvotukselle. Ihan selvä pömppö ja en nyt ihan vielä halua että kukaan tietää. :kieh: Ehkä mä vaan laitan hupparin. Nimittäin torstaina kun olin plussannut ja oltiin siellä ni appi jo kyseli että kauan meinataan vielä mahtua tähän nykyiseen kämppään. En sit tiedä arvasko vai muuten vaan heitti ilmoille isompaan kämppään muuttamisen. Ai minäkö vainoharhainen.
Tulipas taas oma napailtua. :ashamed:
Ihanaa sunnuntaita kaikille, voikaa paksusti!
Me oltais tänään menossa appivanhemmille ja mä en tiedä mitä mä tekisin tälle turvotukselle. Ihan selvä pömppö ja en nyt ihan vielä halua että kukaan tietää. :kieh: Ehkä mä vaan laitan hupparin. Nimittäin torstaina kun olin plussannut ja oltiin siellä ni appi jo kyseli että kauan meinataan vielä mahtua tähän nykyiseen kämppään. En sit tiedä arvasko vai muuten vaan heitti ilmoille isompaan kämppään muuttamisen. Ai minäkö vainoharhainen.
Tulipas taas oma napailtua. :ashamed:
Ihanaa sunnuntaita kaikille, voikaa paksusti!