Ihan ekana sanon
Elovaaville, että se mies ei ollut Katri Helenan mies, vaan manageri
Zemar, kiva, lisäilen sun tiedot tuota pikaa!
Chiane, tervetuloa!
Onnea plussasta!
OLA , täällä on onneksi vaan iltapahoinvointia, eilen illalla oli aiiivan kamala olo ku syömiset oli jääny vähän vähemmälle. Yäk. Veikkaan että lääkkeitä pahoinvointiin annetaan tosiaan vasta jos se oikeesti lentää se oksennus koko ajan.
mariet, mun käsitteekseni cheddarjuusto on kovaa juustoa (vaikka olisikin sulatejuustona), eikä siinä pitäisi olla listeriavaaraa. Enemmänkin se vaara on vuohenjuustoissa ja muissa pehmeissä juustoissa. Minä söin esikoistani odottaessa ravintolassa kanaa, jonka päällä oli höyrytettyä vuohenjuustoa joka oli RANSKASTA. Meinasi iskeä pieni paniikki, kun ei todellakaan ollut 72° kuumennettua. Mitään ei onneksi käynyt, ja sen jälkeen olin ylivarovainen. Nyt yritän ottaa rennommin, koska tiedän suunnilleen mikä saa mut stressaamaan ja mikä ei. Kieltäydyn kiltisti jos tarjotaan jotain mitä en uskalla syödä, niin on parempi olla
) . ( Mulla teki eilen tosi paljon mieli Subwayn leipää ja kävinkin sellaisen hakemassa. NAAMM! Voisin syödä heti vaikka kymmenen niitä
Periaatteessa
mielitekoja ei vielä ole, tekisi vaan mieli syödä kokoajan ja kaikkea.
Täälläkin väsyttää :/
Miten ihmeessä jaksan hoitaa esikoista samalla kun väsyttää näin kauheasti? Miten muut on selvinneet? Varmaan vaan pitää yrittää nukkua aina kun lapsikin nukkuu.
Näin
unta, että mulle tuli keskenmeno, tai ainakin paljon verta pönttöön. Sen oon kyllä huomannut, että unet on paljon todenmukaisempia raskaana. Ei ollut kiva uni, mutta unessa ajattelin, että peli ei ole vielä menetetty. Herätessäni olin kyllä helkkarin huojentunut kun tajusin että se oli unta.
Mulla muuten yks
raskausoire, joka itseasiassa oli se mistä arvasin olevani raskaana, on että joka aamu nenä on ihan tukossa ja kun niistää, niin tulee paljon verta rään kanssa.
Eiköhän tässä ollut taas tarpeeksi tälle aamulle, ihanaa sunnuntaita elomasut!
Pinsuli ja himpula 6+2 <3