Huii! Lokakuisetkin jo keräilee joukkojaan tuolla ketjussaan! hurjaa! :O
(.) Mulla tuli äsken ihan kumma olo. Eka rupes vihloo vasemmalle puolelle mahaan (vihloo vieläkin), sit ajattelin kuunnella sydänäänet mielenrauhan vuoksi ja löytyihän ne jostain omien äänien takaa toooodella vaimeasti hetken.
Heti sen jälkeen tuli tosi huono olo, semmoinen heikotus, vaikka äsken söin hedelmäsalaattia ja jugurttia aamupalaksi(!
) No nyt tulin sit koneelle, kun pitäis koulutehtäviä tehdä ja otin kaveriksi tonnikalasalaattia ja huono olo hävisi. Vihlonta vaan jatkuu, vaikka paikallaan oon.. :/
Vessassa saa kyllä ravata useammin kun ennen. Arkena yöunet jää sinne 6-7 tuntiin ja se menee vielä nippanappa ilman, et tarvii nousta välillä vessaan. Viimeyön 12h unet kyllä keskeytyi ennen aamukuutta vessareissulla..
Töissäkin joutuu käymään useammin vessassa ja oon jo mielessäni kiitellyt sitä, et on semmoinen työ ettei kukaan kiinnitä siihen huomiota. Siivoaja kun nyt käy vessoissa muutenkin vähän väliä.
Muutamana iltana on tuntunut ilkeelle, kun oon yrittänyt käydä
mahalleen nukkumaan. Oon sit vaihtanut asentoa ja herännyt kuitenkin mahallaan aamulla.
Joten ei siis vielä oikestaan vaikuta nukkumiseen. Edellisistä oon nukkunut pitkäänkin puolimahallaan, niin varmaan nytkin, kunhan tää alkuarkuus häviää.
Luin jostain, että jos yöllä kääntyy mahalleen, niin siitä ei ole vauvalle haittaa, koska kyllä sitä osaa unissaankin varoa, jos siitä olisi jotain haittaa vauvalle..
Sokerirasituksesta sanottiin mullekkin, että 14-16 viikoilla. Itse menen diplomaattisesti viikolla 15.
Toinen oli sit ehkä joskus 26-28 viikoilla?
Painosta aion todellakin stressata tällä kertaa ihan urakalla! (Oon varmaan ennenkin tätä tänne jo selittänyt, anteeksi toisto
) Ekalla kerralla nousi paino 20kg, tokalla 25kg ja kaavan mukaan tästä siis pitäisi nousta 30kg. :x Tein itselleni taulukon jonka mukaan seuraan kotona painonnousua. Kävin 8.1. työterkkarilla ja sinä aamuna otin aamupainon, joten olkoon joka kk 8. päivä vaakapäivä. Joulukuussa en oo merkannut painoa ylös, mutta marraskuun lopussa on paino ollut 63,5kg ja siitä se nousi aika äkkiä kilon verran.
Joten hedelmöityksen aikaan paino oli ~64,5kg. Silloin 8.1. (kiitos joulukilojen) 66,6kg ja tänään 8.2. 66,7kg. =) Ylärajana painolle on 75kg, joten reilu 8kg saa vielä tulla painoa. Eli ei lihomista minulle. Nyt kiikutaan normipainon ylärajalla, 67kg on bmi tasan 25. :| Ajatuksissa olis siis että jos paino olis sen 75kg elokuun lopussa, laitokselle jäis viitisen kiloa niin olis semmoinen 15kg laihdutettavaa ja voisin olla loppuelämäni tyytyväinen. No jää nähtäväksi miten akan käy. Tiukka ruokavalio, ei herkkuja (ainakaan paljoa!), täts tö plän.
mammuttisi ja Heikki 11+2
P.s. 11 päivää ultraan on, itse laskin sen!