Päivitetty! Ohhoh, nyt voisin sanoa että viestiä on tullut ihan kiitettävästi
Tervetuloa
Riduli! :flower:
Täällä on kyllä mennyt kiitettävästi päivät pakatessa, syödessä, vielä kerran pakatessa, ja esikoisen kieltämisessä (
). Onneksi meille ei ole vielä kertynyt paljoa tavaraa, niin tän muuton pitäis helposti onnistua tässä vähän päälle viikossa. Meillähän on kuitenkin onneksi sellainen etu, että koska vasta eilen irtisanoin tän asunnon vuokrasopimuksen, se on voimassa maaliskuun loppuun, eli meidän ei tarvi saada tätä kämppää ihan luovutuskuntoon. Eli esimerkiksi ei tarvii siivota kahta kämppää muutaman päivän aikana, mikä helpottaa mun hommaa ihan hirveesti! Ja kaikenlisäksi mies jää tänne vielä toukokuuhun asti opiskelemaan, hän viettää siis noin puolet viikosta toisessa kaupungissa. Hänellekin on helppoa punkata patjalla vielä kuukauden verran entisessä kodissa, ku pari kuukautta rampata kaverin sohvalta toiselle
Matka Tampereelta tänne on kuitenkin niin pitkä, ettei hänen ehdottomasti kannata sieltä päivittäin kulkea.
Kyllä mäkin
ajattelen ja odottelen kesää! Tai edes kevättä! Siihenhän ei onneks oo niin pitkä aika enää
Mulla ei oo vielä ainakaan tiedossa mitään isompia juhlia kesällä. Kesien 2012 ja 2013 välillä kävin äidin häissä, isän häissä ja veljen häissä
Kahdessa noista odotin esikoista, mutta aika alussa vielä.
Mun
tyttöolo vaan vahvistuu päivä päivältä! Varsinkin kun tajusin, että tässä raskaudessa mun ei tee mieli mitään lihoja tai sipsejä ynnä muuta ollenkaan! Viimeraskaudessa kaikki suolainen ja lihaisa maistui. Tekee mieli vaan kaikkea terveellistä, niinku salaatteja. Karkkeja kyllä tekee kans mieli, ja aika usein makeaa. Tyttöolo on siis, mutta en siltikään uskalla oikein toivoa sitä tyttöä, kun tuolla miehen puolen suvussa niitä ei oikeasti oikein ole. Toinen poika olisi kyllä ihan yhtä rakastettu ja tervetullut <3
Minäkin
tunnen liikkeitä! Jee! Eilen tuntui pari oikein semmoista pientä muljahdusta. Ne tuntui ihan samalta kuin muljahdukset sitten pidemmällä raskaudessa, mutta vaan paljon pienemmiltä. Myös semmoista hipsutusta ja tavallaan tärinää tuntuu.
Eipä täs varmaan muuta sitten tällä erää, eikun vaan pakkaamaan taas
Ja kiitos muuten kaikille jotka ovat tsempanneet muutossa ja onnitelleet uudesta asunnosta! Olen tosi innoissani tästä, koska siinä on lähes täydellinen pohjapiirros, se on rivari (vielä kaksikerroksinen asunto), ja se on meille täydellisellä paikalla. Siinä kelpaa majailla kunnes on resursseja omaan taloon
Pinsuli ja himpula 15+6 <3