Pitkästä aikaa täältäkin!! :wave: Pojasta tuli kasteessa sitten Juho Antti Aleksi!! Isä päätti nimen jo ennen rakenneultraa ja mulla ei ollut siihen paljon lisättävää!!
Poika kasvaa ihan silmissä, ens maanantaina on 2kk neuvola ja ihan mielenkiinnolla odotan että kuinkahan pitkä jo on.. Ei ole mitattu syntymän jälkeen kun kaikki käynnit on ollut kotikäyntejä!!
Tissillä mennään mutta pikkuhiljaa alkaa tuntua et velliä annan kohta kaveriksi!! Yöt on ollut nyt jonku aikaa melko rikkonaisia kun makaa tissisuussa koko yön.. Jos koitat sänkyyn saada niin alkaa sellanen kitinä tai kälätys ettei nuku kukaan!!
Siis joko huutaa tai juttelee... WTF?? Kyllä se nyt naurattaa mut ei aamuyöstä 4 jälkeen...
Jälkitarkastus oli perjantaina ja minipillerit otin minäkin!! Toista ei ole tulossa ihan pian jos koskaan!! Juho riittää ihan hyvin.. :heart: Piti vaan soitella neuvolaan et millon on pillereissä teho 100% kun en oikeen ohjeista ottanut selvää, niin vastaus oli että heti!! Aika mukavaa, mua ei innosta nuo kumit yhtään..
Mites muut mammat on kuntoillut? Kovasti polttelis jo kunnon jumppaan ja hölkkälenkille ja vatsalihaksia vois reenata... Mullehan tehtiin se hätäsectio et sievästi olen elänyt viimeset 8vkoa.. Ja joko olette ns. viihteellä käynyt? Mua työkaverit on houkutellu reilun viikon päästä mukaansa ja isäntä meinas et pärjäävät ihan taatusti muutaman tunnin illalla/alkuyöstä kahdelleen!! Itsestä vaan tuntuu et raskisko lähtä... :/ Varmasti tekis ihan hyvää päästä ihan muutamaksi tunniksi pois ja rentoutumaan mutta silti!! Ja voishan sitä saada hirmuisen "päänsäryn" ja karata sit kotiin heti ku tuntuu siltä... :snotty:
Ikäjakaumasta oli puhetta... Minä täytin 15.10 23 vuotta ja mies on 26!! Että nuorisoa... :saint:
Mut mukavaa syyspäivää kaikille tasapuolisesti!!! :flower: